Prijava
Prijava
Profil pri mömaxu že imam
Pozabljeno geslo
Računa pri mömaxu še nimam Registriraj se zdaj
E-novice Poslovne enote
mömax

Pogoji odstopa od pogodbe

INFORMACIJE V ZVEZI Z UVELJAVLJANJEM PRAVICE POTROŠNIKA DO ODSTOPA OD POGODBE 

(Obr. IOP)

Pravica do odstopa od pogodbe

Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od te pogodbe.

 

Odstopni rok poteče v 14 dneh od dne:

-        pri prodajni pogodbi: »ko potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik« oz.

-        pri pogodbi v zvezi z dostavo blaga, ki sestoji iz več pošiljk ali kosov: »ko potrošnik pridobi fizično posest na zadnji pošiljki ali kosu blaga ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik«.

 

Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje LES-MMS trgovska družba d.o.o., Cesta na Bokalce 40, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju: podjetje), e-pošta: shop@moemax.si, telefon: 080 88 76 o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom poslanim po pošti ali elektronski pošti). V ta namen lahko potrošnik neobvezno uporabi priloženi vzorčni odstopni obrazec Obrazec za vračilo.

 

Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.

Učinki odstopa od pogodbe

Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja). Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je dogovorjeno drugače (potrošnik je zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva) ali v kolikor zaradi njegove narave plačila ni mogoče zagotoviti z enakim plačilnim sredstvom. Podjetje lahko zadrži plačilo v primerih in v rokih določenih z Zakonom o varstvu potrošnikov.

Potrošnik blago vrne ali izroči na naslov podjetja brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva, na katerega je potrošnik obvestil podjetje o odstopu od pogodbe. Rok se upošteva, če potrošnik blago pošlje nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka.

Potrošnik lahko brezplačno vrne blago z uporabo etikete za vračilo, ki je priložena paketu. V kolikor pošlje ali vrne potrošnik blago brez etikete, strošek vračila bremeni potrošnika.

Izdelke iz programa pohištva lahko kupec vrne po pošti na naslov:

mömax spletna trgovina Maribor Hoče

Miklavška cesta 63

2311 Hoče

 

Na istem naslovu je možno vračilo tudi osebno in sicer vsak delovnik od 10:00 do 18:00 ure.

 

Izdelke iz spremljajočega programa lahko kupec vrne po pošti na naslov:

mömax spletna trgovina Maribor

Tržaška cesta 33

2000 Maribor

 

Potrošnik odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja.