Prijava
Prijava
Profil pri mömaxu že imam
Pozabljeno geslo
Računa pri mömaxu še nimam Registriraj se zdaj
E-novice Poslovne enote

Pogosta vprašanja in odgovori

 

Kdaj bom prejel naročene izdelke?

Naročene izdelke bomo v dogovorjenem roku pripravili za odpremo ter jih preko pošte odposlali na sporočen naslov za dostavo oz. v primeru osebnega prevzema na prevzemno mesto.

 

Izdelki bodo dostavljeni v dostavnem roku, ki je naveden ob posameznemu izdelku v spletni trgovini in pred potrditvijo naročila izpisan na pregledu naročila ter dodatno v elektronskem sporočilu, ki ga prejmete po zaključku nakupa na spletni strani oz. oddaji naročila. Rok dostave prične teči od datuma, ko na svoj  elektronski naslov prejmete potrdilo o prejemu naročila, če ni drugače določeno, zgolj v primeru težje dobavljivosti blaga pa se ta rok lahko podaljša.

 

V primeru kakršnihkoli nepričakovanih zapletov ali zamude pri naročilu, boste o tem prejeli obvestilo preko elektronske pošte, v katerem bo naveden tudi predvideni rok dostave naročila.

Status vašega naročila lahko kadarkoli preverite na povezavi: informacije o naročilu.

 

Dostavni rok za naročene izdelke lahko najdete tudi v potrditvi naročila, ki ste ga prejeli na vaš elektronski naslov. V kolikor potrditve naročila niste prejeli, prosimo preverite vašo elektronsko pošto (preglejte tudi predal z vsiljeno pošto) ali pa nas kontaktirajte na shop@moemax.si.

 

Pošiljanje po pošti

Dostavni roki so navedeni ob posameznem izdelku v naši spletni trgovini, ob ogledu naročila pred potrditvijo nakupa oziroma na potrditvi vašega naročila, ki ste jo prejeli po elektronski pošti.

Ko bo vaše naročilo odposlano, boste prejeli obvestilo o pošiljki in pripadajočo sledilno številko, s katero lahko vašemu naročilu sledite preko naslednje povezave: https://sledenje.posta.si.

 

Preveril sem stanje svojega naročila, kjer piše, da bo moj izdelek dostavljen. Zakaj naročenega izdelka še nisem prejel?

Lahko se zgodi, da v informacijah o naročilu natančen dostavni rok ni naveden. V tem primeru vas vljudno prosimo za potrpežljivost. Naši prodajni svetovalci vas bodo v kratkem kontaktirali in se z vami dogovorili za individualen termin dostave. Za več informacij nas lahko pokličete na 080 88 76 ali nam pišete na shop@moemax.si.

 

Ali lahko sam navedem želeni termin dostave?

Za izdelke, ki jih naročite z dostavo preko pošte, vaših želja glede termina dostave žal ne moremo upoštevati. Pošta Slovenije večinoma dostavlja v dopoldanskem času do 16.00 ure, zato je priporočljivo, da ob naročilu vnesete naslov, na katerem boste takrat dosegljivi.

Če na izbranem naslovu ne boste dosegljivi, bo dostavljavec ponovno poskušal dostaviti naročene izdelke. Če ponovna dostava ne bo uspešna, bo paket vrnjen pošiljatelju.

 

Na kakšen način bodo izdelki dostavljeni na moj naslov?

Če ste izbrali način dostave preko pošte, bodo naročeni izdelki dostavljeni preko Pošte Slovenije.

 

Ali lahko moje celotno naročilo dostavite naenkrat?

V večini primerov bomo celotno naročilo odpremili in dostavili naenkrat. V nekaterih primerih pa skupna dostava celotnega naročila ni mogoča, saj se različni izdelki odpošiljajo iz različnih skladišč.

 

Zakaj dostava traja tako dolgo časa?

Večina izdelkov imamo na zalogi, zato jih odpošljemo v najkrajšem možnem času. Žal pa moramo nekatere izdelke najprej prejeti v naše skladišče s strani naših dobaviteljev. V tem primeru lahko dostava naročenega blaga traja tudi do nekaj tednov, pri čemer je treba upoštevati tudi (sezonsko) obremenitev različnih dobaviteljev.

 

Ali moram na dan dostave vzeti dopust?

Pošta Slovenije večinoma dostavlja v dopoldanskem času do 16.00 ure, zato je priporočljivo, ob naročilu vnesete naslov, na katerem boste takrat dosegljivi.

Če na izbranem naslovu ne boste dosegljivi, bo dostavljavec ponovno poskušal dostaviti naročene izdelke. Če ponovna dostava ne bo uspešna, bo paket vrnjen pošiljatelju.

 

Pri dostavi preko pošte svoji pošiljki lahko sledite preko naslednje povezave: https://sledenje.posta.si.

 

Kateri načini dostave obstajajo?

 

-      dostava po pošti na dom oz. izbrani naslov

Naročene izdelke vam bomo poslali na naslov, ki ste ga vnesli pri naročilu.

 

Za dostavo naročila mora biti zagotovljen dostop in parkiranje dostavnega vozila neposredno na lokaciji, navedeni na naročilu. Dostava se izvaja do vhoda v večstanovanjsko stavbo oz. do vhodnih vrat enostanovanjske stavbe. Kupec ima pri nekaterih izdelkih možnost ob naročilu izbrati dodatno storitev »vnos v stanovanje«. V tem primeru bo dostavljavec pošiljko dostavil v stanovanje oz. v prostor naslovnika. Stroške vnosa blaga v stanovanje oz. v prostor naslovnika v višini 9 EUR nosi kupec.

 

-       osebni prevzem

Naročene izdelke lahko osebno prevzamete v izbrani poslovalnici ponudnika v rednem delovnem času poslovalnice. Pri dostavi oz. prevzemu blaga v izbrani poslovalnici ponudnika je dostava brezplačna ne glede na vrednost nakupa.

 

Koliko znašajo stroški pošiljanja in dostave?

Stroški pošiljanja in dostave znašajo:

 

- 3,85 EUR za paketno pošiljko,

- 35,00 EUR za PG pošiljko.

 

Za paketno pošiljko se štejejo pošiljke z maso posameznega paketa pod 50 kg, največ do 150 cm po katerikoli dimenziji, pri čemer seštevek dolžine in obsega, merjenega na najširšem mestu prečno, ne presega 300 cm. Ostale pošiljke, če ni drugače določeno, predstavljajo PG pošiljko.

 

Stroški dostave blaga si lahko ogledate že ob ogledu posameznega izdelka v spletni trgovini. O stroških dostave blaga in o skupnemu strošku dostave pa boste obveščeni tudi ob pregledu naročila in v potrditvenem elektronskem sporočilu.

 

Pridržujemo si pravico do večkratne dostave posameznega naročila, pri čemer se stroški pošiljanja plačajo samo enkrat.

 

Za dostavo naročila mora biti zagotovljen dostop in parkiranje dostavnega vozila neposredno na lokaciji, navedeni na naročilu. Dostava se izvaja do vhoda v večstanovanjsko stavbo oz. do vhodnih vrat enostanovanjske stavbe. Kupec ima pri nekaterih izdelkih možnost ob naročilu izbrati dodatno storitev »vnos v stanovanje«. V tem primeru bo dostavljavec pošiljko dostavil v stanovanje oz. v prostor naslovnika. Stroške vnosa blaga v stanovanje oz. v prostor naslovnika v višini 9 EUR nosi kupec.

 

Ali lahko svoje izdelke prevzamem tudi sam?

Naročene izdelke lahko osebno prevzamete v izbrani poslovalnici ponudnika v rednem delovnem času poslovalnice. Pri dostavi oz. prevzemu blaga v izbrani poslovalnici ponudnika je dostava brezplačna ne glede na vrednost nakupa.

 

Na vašem spletnem naročilu lahko preprosto izberete osebni prevzem in poslovalnico, v kateri želite blago prevzeti.

 

Izdelkov, ki so na voljo le v spletni trgovini (»online only«), sami ne morete prevzeti.

 

Ali se lahko naslov dostave in naslov na računu razlikujeta?

 

V primeru plačila po predračunu morata biti naslov na računu in naslov dostave enaka, pri vseh ostalih možnostih plačila pa se naslova lahko razlikujeta.

 

Ali dostavljate tudi v tujino?

 

Dostava je trenutno mogoča samo znotraj Republike Slovenije.

 

Kako zahtevam vračilo davka, če prepeljem izdelke v državo izven EU?

 

Prosimo, da nam po izvozu pošljete dokument z originalnim žigom carine, kopijo vašega osebnega dokumenta in podatke o vašem bančnem računu na naslednji naslov:

 

LES-MMS trgovska družba d.o.o.

Cesta na Bokalce 40

1000 Ljubljana

 

Prosimo upoštevajte, da mora biti na računu naročila kot naročnik navedena oseba, ki izdelke izvozi, ter da mora biti izvoz izveden v roku 3 mesecev od prejema blaga.

 

Na koga se lahko obrnem v primeru splošnih vprašanj in vprašanj glede dostave izdelkov?

V primeru splošnih vprašanj ali vprašanj glede vašega naročila, dostave in plačila se za informacije prosimo obrnite na shop@moemax.si ali na telefonsko številko 080 88 76.

 

Status svojega naročila lahko preverite na povezavi informacije o naročilu, za sledenje pošiljk vas prosimo, da uporabite naslednjo povezavo: https://sledenje.posta.si.

 

Ali si lahko izposodim dostavno vozilo?

Na razpolago vam je možnost izposoje dostavnega vozila, s katerim vaš nakup lahko udobno pripeljete do doma. Dostavno vozilo si lahko izposodite ob vsakem nakupu pohištva nad 350 €, in sicer za 3 ure in do 150 km prevožene razdalje.

 

Za izposojo dostavnega vozila se prosimo obrnite na enega izmed naših prodajnih svetovalcev v poslovalnici, iz katere želite vaše pohištvo prepeljati domov. Pregled naših poslovalnic najdete na https://wwww.moemax.si/Poslovneenote/SI.

 

Da boste v primeru prometne nesreče zavarovani, se sklene in obračuna kasko zavarovanje (polni kasko) v višini 14,90 €. Soudeležba najemnika v primeru prometne nesreče tako lahko znaša največ 500 € in jo je treba poravnati po prejemu plačilnega naloga v roku 14 dni. Polni kasko za konec tedna znaša 39 € (ta možnost je na voljo le imetnikom mömax kartice ugodnosti): v to ceno je vključena razdalja do 150 km, vsak naslednji kilometer pa se obračuna po 0,36 €. Ceno za zavarovanje s polnim kaskom je treba poravnati pred uporabo vozila. Vozilo, izposojeno ob vikendih, morate vrniti s polnim rezervoarjem goriva.

 

Ali lahko izdelke rezerviram v mömax poslovalnici?

 

Na spletni strani https://www.moemax.si/reservation?execution=e1s1 se lahko izbrani izdelek rezervira za 48 ur. Rezervacija izdelka ne pomeni spletnega nakupa. Pri rezervaciji izdelka se ne sklene kupna pogodba, temveč se le-ta sklene ob prevzemu in plačilu izbranega izdelka.

 

V času rezervacije vas bo izdelek čakal v izbrani poslovalnici. Če želena poslovalnica ni navedena na seznamu rezervacij, lahko neposredno izberete drugo najbližjo poslovalnico.

 

Plačilo izdelka je možno le v poslovalnici, v kateri je bil izdelek rezerviran in prevzet.

 

Mogoča je rezervacija vseh izdelkov, tudi tistih, ki so zadnji kosi ali namenjeni za predstavitev (eksponati). V tem primeru takojšen prevzem ne bo možen, ampak bo izdelek možno prevzeti po določenem dobavnem roku z zajamčeno ceno na dan rezervacije.

 

Ali lahko odstopim od pogodbe?

 

Po opravljenem nakupu imate pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga sporočite, da odstopate od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev.

 

Za uveljavitev pravice do odstopa morate z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje LES-MMS d.o.o., Cesta na Bokalce 40, 1000 Ljubljana, e-pošta: shop@moemax.si, tel.: 080 88 76 o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom poslanim po pošti ali elektronski pošti). V ta namen lahko neobvezno uporabite tudi Obrazec za odstop od pogodbe.

 

Rok za odstop od pogodbe začne teči naslednji dan po datumu prevzema blaga oziroma pri pogodbi v zvezi z dostavo blaga, ki sestoji iz več pošiljk ali kosov, ko je predana zadnja pošiljka.

Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od pogodbe.

 

Z nalepko za vračilo, ki je priložena paketu (paketna pošiljka), lahko izdelek/blago brezplačno vrnete preko Pošte Slovenije d.o.o. Nalepko za vračilo si lahko natisnete tudi preko spletne povezave www.moemax.si/vracilo. V kolikor blaga ne boste vrnili z uporabo nalepke preko Pošte Slovenije, stroški vračila blaga bremenijo vas. V primeru osebnega prevzema blaga, morate blago vrniti na lastne stroške. Izdelek, ki ga ni mogoče vrniti kot paketno pošiljko (t.i. PG pošiljka), morate vrniti sami in na lastne stroške, razen v kolikor se dogovorite, da blago pri vas prevzame ponudnik.

 

Blago je potrebno vrniti ali izročiti pošiljatelju na naslov lokacije, iz katere je bilo blago poslano in sicer v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe.

 

Vrnitev prejetega blaga v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

 

Izdelke iz programa pohištva lahko vrnete po pošti na naslov:

mömax spletna trgovina Maribor Hoče

Miklavška cesta 63

2311 Hoče

 

Na istem naslovu je možno vračilo tudi osebno in sicer vsak delovnik od 10:00 do 18:00 ure.

 

Izdelke iz spremljajočega programa lahko vrnete po pošti na naslov:

mömax spletna trgovina Maribor

Tržaška cesta 33

2000 Maribor

 

Na istem naslovu je možno vračilo tudi osebno in sicer vsak delovnik od 10:00 do 18:00 ure.

 

Prejete izdelke morate vrniti nepoškodovane in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina brez kupčeve krivde zmanjšala. Potrošnik odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja. Če ste izdelek morda že začeli uporabljati ali če ste pri izdelkih posamezne komponente že odprli in sestavljali, odstop od pogodbe ni možen.  Proizvajalec izdelka predpiše tudi njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del izdelka, jo je prav tako treba priložiti, in sicer takšno, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja izdelka (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini).

 

Možnost odstopa od pogodbe ne velja za izdelke/blago, ki je izdelano po natančnih navodilih kupca oz. potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam.

 

Če odstopite od te pogodbe, bomo brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v 14 dneh od  dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrnili vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja). Tako povračilo bomo izvedli z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je dogovorjeno drugače ali v kolikor zaradi njegove narave, plačila ni mogoče zagotoviti z enakim plačilnim sredstvom. Pridržujemo si pravico, da zadržimo plačilo v primerih in v rokih določenih z Zakonom o varstvu potrošnikov.

 

Pri vsakem vračilu je potrebno poleg izdelka predložiti tudi ustrezno in popolno izpolnjen Obrazec za vračilo blaga in nalepko za vračilo ali kopijo računa.

 

Kako in v kolikšnem času lahko blago vrnem?

 

Z nalepko za vračilo, ki je priložena paketu (paketna pošiljka), lahko izdelek/blago brezplačno vrnete preko Pošte Slovenije d.o.o. Nalepko za vračilo si lahko natisnete tudi preko spletne povezave www.moemax.si/vracilo. V kolikor blaga ne boste vrnili z uporabo nalepke preko Pošte Slovenije, stroški vračila blaga bremenijo vas. V primeru osebnega prevzema blaga, morate blago vrniti na lastne stroške. Izdelek, ki ga ni mogoče vrniti kot paketno pošiljko (t.i. PG pošiljka), morate vrniti sami in na lastne stroške, razen v kolikor se dogovorite, da blago pri vas prevzame ponudnik.

 

Blago je potrebno vrniti ali izročiti pošiljatelju na naslov lokacije, iz katere je bilo blago poslano in sicer v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe.

 

Vrnitev prejetega blaga v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

 

Izdelke iz programa pohištva lahko vrnete po pošti na naslov:

mömax spletna trgovina Maribor Hoče

Miklavška cesta 63

2311 Hoče

 

Na istem naslovu je možno vračilo tudi osebno in sicer vsak delovnik od 10:00 do 18:00 ure.

 

Izdelke iz spremljajočega programa lahko vrnete po pošti na naslov:

mömax spletna trgovina Maribor

Tržaška cesta 33

2000 Maribor

 

Na istem naslovu je možno vračilo tudi osebno in sicer vsak delovnik od 10:00 do 18:00 ure.

 

Prejete izdelke morate vrniti nepoškodovane in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina brez kupčeve krivde zmanjšala. Potrošnik odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja. Če ste izdelek morda že začeli uporabljati ali če ste pri izdelkih posamezne komponente že odprli in sestavljali, odstop od pogodbe ni možen.  Proizvajalec izdelka predpiše tudi njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del izdelka, jo je prav tako treba priložiti, in sicer takšno, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja izdelka (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini).

 

Pri vsakem vračilu je potrebno poleg izdelka predložiti tudi ustrezno in popolno izpolnjen Obrazec za vračilo blaga in nalepko za vračilo ali kopijo računa.

 

Kako in do kdaj lahko naročilo prekličem?

 

Svoje naročilo lahko prekličete ali spremenite tako, da na spletni strani oddate novo naročilo z novimi podatki, hkrati pa na elektronski naslov shop@moemax.si pošljete zahtevek za preklic naročila. Kupec lahko naročilo prekliče ali spremeni tudi po telefonu na telefonsko številko 080 88 76 (od ponedeljka do sobote med 8. in 20. uro).

 

Pri poštnih dostavah se naročilo lahko odpove do oddaje pošiljke na pošto. V kolikor je blago že na poti, vas prosimo, da prevzem pošiljke zavrnete.

 

Ne zagotavljamo, da bo naročilo lahko uspešno ustavljeno oz. preklicano. Delni preklic naročila ni mogoč.

 

Kaj moram storiti, če je bilo moje naročilo dostavljeno nepopolno ali pa so izdelki poškodovani?

 

Če se bo kljub skrbnemu pregledu blaga pred pošiljanjem zgodilo, da boste prejeli nepopolno pošiljko ali pa poškodovano blago, vas prosimo, da prijavite reklamacijo izdelka. Vašo reklamacijo bomo obravnavali hitro in napako v čim krajšem času odpravili. Da vam bomo lahko zagotovili čim hitrejšo in učinkovito obravnavo vaše reklamacije, vas vljudno prosimo, da izpolnite obrazec za prijavo reklamacije in nam posredujete naslednje informacije:


1) natančen opis poškodbe ali pomanjkljivosti 
2) natančne fotografije (
posnetke od blizu in v celoti, iz katerih se lahko škoda ustrezno oceni)
3) v primeru manjkajočih delov prosimo navedite točne nazive teh delov, kot so navedeni v navodilih za montažo, ter število teh manjkajočih delov 

Te informacije nam skupaj z obrazcem za prijavo reklamacije prosimo pošljite na elektronski naslov shop@moemax.si, mi pa vas bomo nato obvestili o nadaljnjem postopku.

 

Kaj moram storiti, če sem prejel napačno blago?

Če menite, da ste prejeli napačno blago oziroma napačno izvedbo vašega izdelka, prosimo najprej preverite vašo potrditev naročila in sliko izdelka v naši spletni trgovini.

 

Na vašo željo lahko izdelek preverimo tudi mi – v tem primeru nam prosimo pošljite slike izdelka in natančen opis dejanskega stanja na shop@moemax.si.

 

V kolikor ste prejeli napačno blago, vas prosimo, da izpolnite obrazec za vračilo blaga in nam ga posredujete na elektronski naslov shop@moemax.si, izdelek pa nam vrnete z uporabo nalepke za vračilo. Blago vam bomo z veseljem zamenjali.

 

 

Ali lahko spremenim svoje ime ali naslov za dostavo?

 

Če želite spremeniti vaše ime ali naslov za dostavo, se prosimo pravočasno obrnite na shop@moemax.si in nam posredujte nove podatke.

 

Prosimo vas, da pred oddajo naročila točno preverite vse podatke za izdajo računa. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov namreč ne moremo več upoštevati.

Ali lahko spremenim način plačila?

 

Sprememba načina plačila žal trenutno ni mogoča.

 

Ali lahko svojemu naročilu naknadno dodam izdelek?

 

Na zaključeno naročilo izdelkov naknadno žal ne morete dodati novih izdelkov, zato vas prosimo, da v tem primeru ustvarite novo naročilo.

 

Ali lahko naknadno spremenim način odpreme?

 

Način odpreme lahko spremenite iz osebnega prevzema na dostavo preko pošte in obratno. Prosimo, da nas za to spremembo pravočasno kontaktirate na shop@moemax.si.

 

Prosimo upoštevajte, da se pri spremembah načinov odpreme spremenijo tudi dostavni roki.

 

Na koga se lahko obrnem v primeru reklamacije?

 

Prosimo, da se v primeru reklamacij ali splošnih vprašanj obrnete na shop@moemax.si.

 

Kako lahko prejmem dodatne informacije o izdelkih?

 

V kolikor vam informacije o izdelkih na naši spletni strani ne zadoščajo in si blago pred nakupom želite ogledati, vas vabimo, da obiščete eno izmed naših poslovalnic. Naši strokovno usposobljeni svetovalci vam bodo z veseljem svetoval, odgovorili na vaša vprašanja ter vam predstavili raznoliko ponudbo naših izdelkov.

 

Vaša vprašanja o izdelkih seveda lahko tudi pošljete na shop@moemax.si ali pa izpolnite kontaktni obrazec na povezavi https://www.moemax.si/contact/general.

 

Kako dolgo na določen izdelek velja garancija?

 

Izdelki imajo 12-mesečno garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu, računu ali oglaševalskem sporočilu. Dobavitelj izdelka jamči za njegovo kakovost oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili. Garancijski rok prične teči z dnem izročitve blaga.

 

Če želite uveljavljati garancijo, lahko to storite neposredno na pooblaščenem servisu. Podrobna navodila preberite na priloženem garancijskem listu. V primeru uveljavljanja garancije pri ponudniku ste dolžni predložiti tudi ustrezno in popolno izpolnjen Obrazec za vračilo blaga, v katerem zapišite vaše ugotovitve zahtevano izbirna pravica glede rešitve reklamacije (npr. zamenjava izdelka), priložite tudi kopijo računa.

 

Za več informacij o uveljavljanju garancije pišite na shop@moemax.si.

Kje lahko najdem navodilo za montažo?

 

Navodila za montažo najdete na spletni strani posameznega izdelka pod rubriko »storitev«. V kolikor navodil tam ne boste našli vas prosimo, da nam pošljete sporočilo na shop@moemax.si in navodilo vam bomo posredovali preko elektronske pošte.

 

Tu si lahko preberete tudi nekaj splošnih napotkov za montažo izdelkov:

 

Pomoč pri montaži

 

Nasvet: Različnih paketov nikoli ne razpakirajte istočasno, saj se vsebina različnih paketov med seboj lahko hitro pomeša.

 

Priporočamo, da vedno odpirate paket za paketom in posamezen kos pohištva sestavite skladno z navodili za montažo. Škatle in pripadajočo paketno embalažo zavrzite šele takrat, ko je vse v celoti sestavljeno, saj boste tako preprečili, da bi pomotoma zavrgli kaj pomembnega, kot so recimo majhni leseni deli ali okovje.

 

1) Vrata moje omare se ne ujemajo.

Večdelne omare in komode imajo različno ukrivljene tečaje in vratne spone. Prosimo preverite, če ste ustrezno namestili vratne spone in tečaje. Z vodno tehtnico preverite, če omara stoji ravno in jo po potrebi podložite. Spone nastavite v skladu z navodili za montažo.

 

2) Pri moji komodi je med korpusom in zgornjim delom vrat reža, spodnji del pa sega preko roba.

Na prvi pogled so izvrtine na obeh straneh vrat na enaki razdalji, vendar pa temu ni vedno tako. Pogosto so vzrok za nastanek rež minimalne razlike, zato vrata enostavno obrnite.

 

3) Lakirana površina izdelka ima praske, mehurčke ali je drugačne barve kot v trgovini ali kot je bilo naročeno.

Večina lakiranih in sijočih površin ima čez lak nalepljeno zaščitno folijo. Te folije na prvi pogled pogosto ni mogoče opaziti – prosimo vas, da folijo previdno odstranite.

 

4) Ko odprem vrata, se moja komoda maje.

Veliko komod in omar ima varovalo pred prevrnitvijo, ki ga namestite tako, kot je opisano v navodilih za montažo. Omare se morajo iz varnostnih razlogov vedno pritrditi na steno. Z vodno tehtnico preverite, ali komoda stoji naravnost in jo po potrebi podložite.

 

5) Drsna vrata moje omare se snemajo.

a) Preverite,  ali je varnostno okovje drsnih vrat (z drsnimi ležaji) pravilno vstavljeno v vodilo.

b) Preverite, ali je lestev za pričvrstitev pritrjena na zgornjo ploščo omare, kot je navedeno v navodilih za montažo.

 

6) V mojem paketu manjka okovje.

Zavitki z okovjem so pogosto pritrjeni v embalažo iz stiroporja ali kartona. Večina dobaviteljev embalažo označi z napisom »zavoj z okovjem« ali »tukaj se nahaja okovje« ipd. Pri zofah se blazine pogosto nahajajo v predalu za shranjevanje posteljnine, nogice pa so v večini primerov na spodnji strani. Okovje omar za oblačila je najpogosteje prilepljeno na notranjo stran podnožja. Okovje se pogosto nahaja tudi v pripadajočih predalih, pri transportu pa se lahko zgodi, da okovje pade za predal.

 

7) V mojem paketu so različne police.

Omare za oblačila imajo pogosto police brez zaponke, ki poskrbijo za stabilnost in morajo biti nameščene v skladu z navodili za montažo.

 

8) Predali se ne odpirajo pravilno.

Prosimo preverite navodila za montažo vodil, da niste pomotoma zamenjali levega in desnega vodila. Glede na navodila natančno preglejte tudi položaj odprtin za pričvrstitev.

 

9) Blažilci vrat ne delujejo pravilno.

Prosimo preverite, ali je vaše blažilce za vrata glede na navodila za montažo možno nastaviti in jih v tem primeru po potrebi ustrezno naravnajte.

 

Kdaj prejmem potrditev naročila?

 

Po izvedenem naročilu vam bomo na vpisan elektronski naslov posredovali potrditev o naročilu.  

 

V kolikor zaradi različnih razlogov naročila ne bi bilo možno izvesti, boste v ustreznem času po vnosu naročila prejeli potrdilo o preklicu vašega naročila.

 

Ali lahko izvedem naročilo večjega števila izdelkov?

 

Za posamezen izdelek je sistemsko določeno največje možno število naročila. V kolikor želite naročiti količino, ki to število presega, se prosimo obrnite na shop@moemax.si.

 

Zakaj se je količina posameznih izdelkov v moji nakupovalni košarici zmanjšala?

 

V nakupovalni košarici bo samodejno prikazana razpoložljiva količina v skladišču. V kolikor količina naročenega blaga v vaši košarici presega zalogo v našem skladišču, se bo količina ustrezno zmanjšala.

 

 

Katere prednosti nudi kartica ugodnosti mömax?

 

Kot imetnik kartice ugodnosti mömax prejmete:

 

- letni bonus na vsako naročilo (imetnikom kartice ugodnosti mömax se na kartico zabeleži vsak nakup, ki jim v začetku naslednjega leta prinese posebne, privlačne ugodnosti),

- posebne mesečne ponudbe,

- dostop do ekskluzivnih nagradnih iger,

- številne dodatne storitve,

- prijetno rojstnodnevno presenečenje,

 

Vse informacije o prednosti kartice ugodnosti mömax in možnosti pridobitve kartice najdete na povezavi https://www.moemas.si/mpp.

 

Kakšne možnosti plačila so na voljo v spletni trgovini?

Ponujamo vam različne načine plačila, ki so popolnoma varne in zanesljive:

 

·       PayPal (za izvedbo plačila boste iz naše spletne strani preusmerjeni na stran PayPal),

·       S kreditno kartico (Mastercard, Visa, Diners),

·       po predračunu, ki vam bo posredovan takoj po prejetju naročila,

·       z Moneto (za izvedbo plačila boste preusmerjeni na stran Moneta),

·       po povzetju – poštarju/dostavljavcu je ob prevzemu potrebno poravnati znesek izpisan ob naročilu. Dolžni ste poravnati tudi morebitno provizijo v skladu s cenikom Pošte Slovenije d.o.o.. Dodatnih stroškov pošiljanja poštarju ali drugemu dostavljavcu naročenih izdelkov iz spletne trgovine niste dolžni poravnati. Z oddanim naročilom v spletni trgovini se zavezujete, da boste pri izbiri plačila po povzetju ob prevzemu blaga poravnali kupnino z vključenimi stroški dostave.

 

Kdaj prejmem račun?

 

Račun za naročene izdelke vam bomo v pdf formatu poslali na elektronski naslov, ki ste ga je navedli ob registraciji oz. v obrazcu za naročilo ali pa vam bodo na elektronski naslov, ki ste ga navedli ob registraciji oz. v obrazcu za naročilo poslali povezavo, s katere si boste lahko račun prenesli sami, ga shranili oz. reproducirali na svojo elektronsko napravo. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu boste prejeli natisnjen račun za kupljene izdelke ob njihovem prevzemu.

 

Prosimo vas, da skrbno preverite pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov žal ne moremo upoštevati.

 

Kdaj prejmem povračilo?

Pri preklicu naročila blaga bo povračilo izvedeno takoj, ko se blago vrne k nam oz. najkasneje v roku 14 dni. Povračilo je izvedeno po isti poti, kot je bil izvedeno plačilo naročila.

 

Prosimo upoštevajte, da je pri plačilu s kreditno kartico dobropis včasih viden na naslednjem ali šele po naslednjem izpisku kreditne kartice. Na spletnem portalu za kreditno kartico je dobropis viden takoj in je na voljo za vaš naslednji nakup.

 

Ali lahko plačam na obroke?

Plačilo na obroke preko spleta trenutno žal ni možno, vendar pa različne možnosti financiranja nakupa ponujajo naše poslovalnice. O možnostih povprašajte naše svetovalno osebje v poslovalnicah.

 

Ali lahko račun delno spremenim?

Kasnejše spremembe podatkov in vsebine računa žal niso možne.

 

Kaj se z mojim akcijskim kuponom zgodi v primeru preklica naročila?

 

V primeru, da boste ob naročilu izkoristili kodo za popust, kasneje pa naročilo s koriščeno kodo preklicali po lastni volji, do nove ugodnosti iz naslova te kode niste več upravičeni. 

 

V kolikor se blago v celoti ali deloma vrne in je bila zato izvedena protiusluga, se akcijski bon izdan v okviru reklamne akcije ne povrne.

 

Ali lahko akcijske kupone unovčim naknadno?

 

Če so pogoji za unovčitev kupona izpolnjeni, kupon lahko unovčite najkasneje en dan po vnosu naročila, v kolikor je kupon datumsko veljaven. Kuponi, ki ste jih prejeli na podlagi določenega naročila, za isto naročilo ne morejo biti unovčeni.

 

Ali lahko akcijske kupone in darilne kartice unovčim tudi preko spleta?

 

Preko spleta lahko unovčite akcijske kupone, darilne kartice kot tudi letni bonus z vaše kartice ugodnosti mömax. Vsi ostali kuponi iz poslovalnic so unovčljivi samo v poslovalnicah, v kolikor na njih ni navedena spletna koda za unovčenje dobropisa.

 

Kako unovčim akcijski kupon v spletni trgovini mömax?

 

Akcijski kuponi za popust prinašajo kupcem različne ugodnosti pri nakupu in so časovno omejeni. Najdete jih na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, na računih, v naši klasični ter elektronski pošti ali v drugih medijih. Akcijskih kuponov ni možno kupiti, temveč se lahko izdajo samo z določenim časom veljave v okviru reklamnih kampanj.

 

Akcijski boni so veljavni samo v določenem obdobju in jih je možno v okvirju postopka spletnega nakupa v spletni trgovini oziroma naročila na www.moemax.si unovčiti samo enkrat. Posamezno blago oz. izdelki so lahko izvzeti iz akcijskih bonov.

 

V košarici lahko preko polja za vpis kode za popust unovčite bon z vnosom kode na kuponu. Unovčitev kupona je možna v koraku »Podatki za dostavo in plačilo« ter pred zaključkom postopka naročanja v koraku »Pregled naročila in potrditev nakupa«. Naknadno obračunavanje ni mogoče. Ker je v vsakem nakupu možno izkoristiti le eno kodo, je možno drugo vpisati v polje le ob odstranitvi prve. Popust se ob vpisu pravilne kode označi samodejno pri postavkah, za katere je ta ugodnejši od morebitnih ostalih akcijskih popustov. Dobroimetje na akcijskem kuponu se ne izplačuje v gotovini, niti se ne obrestuje. Zaradi administrativnih razlogov ni možno izdajanje preostalega dobroimetja.

 

Akcijski kuponi se ne morejo prenesti na tretje osebe. Več akcijskih bonov ni možno kombinirati med seboj. Koda za popust znižuje le redne cene postavk, popusti se torej ne seštevajo.

 

Če za naročilo ne zadošča dobroimetje na akcijskem kuponu, se lahko razlika poravna s ponujenimi možnostmi plačila. Navodila o aktualnih akcijskih pogojih in o unovčljivosti kuponov se lahko razberejo na aktualnih kuponih.

 

Prosimo upoštevajte, da akcijski in posebni kuponi niso unovčljivi za vse izdelke. Prosimo preverite pogoje za unovčenje kupona pri naših aktualnih akcijah. 

 

 

Kako unovčim darilno kartico v spletni trgovini mömax:

 

Darilne kartice, ki jih lahko kupite v poslovalnicah ponudnika lahko unovčite tudi za nakup izdelkov na spletni strani www.moemax.si. Dobroimetje darilne kartice se ne izplačuje v gotovini, niti ne obrestuje.

 

Darilne kartice se lahko unovčijo v koraku »Podatki za dostava in plačilo« ter pred zaključkom postopka naročanja v koraku »Pregled naročila in potrditev nakupa«. Naknaden obračun ni mogoč.

 

Darilna kartica se šteje za unovčeno, če se zaračuna z naročilom. Če za naročilo dobroimetje na darilni kartici ne zadošča, se lahko razlika poravna s ponujenimi možnostmi plačila. Pri naročilu se lahko unovči več darilnih kartic.

 

Darilna kartica je prenosljiva. Razmnoževanje, urejanje ali manipulacija z darilnimi karticami ni dovoljena. Za izgubo kode darilne kartice ponudnik ne odgovarja.

 

 

Kako unovčiti letni bonus kartice ugodnosti mömax v spletni trgovini :

 

V koraki »Podatki za dostavo in plačilo« v polje »kupon« vnesite številko kupona za unovčitev letnega bonusa, ki ste jo prejeli za unovčenje preko elektronske pošte, nato vnesite še številko vaše kartice ugodnosti mömax. Po uspešni potrditvi bo letni bonus takoj odštet od zneska računa.

 

V kolikor letnega bonusa ne želite unovčiti, vas prosimo, da po vnosu številke za koriščenje vašega letnega bonusa  željo zapišite v komentar. Stanje bomo preverili in v kolikor bo mogoče, vaše naročilo tudi uskladili.

 

 

Kje lahko dobim informacije o akcijah?

Informacije o pogojih akcij so vam na voljo na https://www.moemax.si/

 

Kakšen je postopek naročila?

 

Nakup v spletni trgovini je preprost in se izvede v naslednjih korakih:

 

·       Moja nakupovalna košarica: Po pregledu ponudbe ob želenih izdelkih izberite možnost "V košarico". Izbrani izdelki so zbrani v košarici, ki jo lahko kadarkoli pregledate oziroma preverite s pritiskom na gumb »Pregled košarice« ter v njej uredite izdelke (spremenite količine izdelkov in/ali jih odstranite iz seznama). Košarico lahko dopolnite z dodatnimi izdelki tako, da se vrnete nazaj v trgovino, bodisi z gumbom "Nazaj v trgovino" ali preko menijev v zgornji vrstici.

·       Podatki za dostavo in plačilo: V tem koraku določite naslov za račun in dostavo, izberite način dostave, uveljavite morebitne popuste z vnosom kode za popust (akcijski kuponi oz. kuponi s popustom), določite način plačila in podate morebiten komentar. Lahko izbirate med dostavo blaga na dom oz. na izbrani naslov ali pa blago osebno prevzamete v izbrani poslovalnici ponudnika. Način dostave lahko določite že ob izbiri izdelka, pri koraku »Podatki za dostavo in plačilo« oziroma ob pregledu košarice in naročila. V nadaljevanju bo ob kliku na gumb »Naprej« ponujena možnost, da se prijavite kot že registriran uporabnik ali pa, da nakup izvedete brez uporabniškega računa. V obrazec za naročilo vpišite svoje podatke in izbirajte med ponujeni načini plačila. V polje »Vaš komentar« lahko k naročilu pripišete tudi morebitni komentar.

·       Pregled naročila in potrditev nakupa: V tem koraku lahko še enkrat preverite vsebino košarice oz. naročila, vključno s količino in ceno, izbranim načinom dostave in plačila, pri čemer lahko s klikom na polje »Uredi« vnesene podatke po potrebi tudi popravite oziroma spremenite. Pred zaključkom naročila oz. nakupa z izbiro potrditvenega polja podate izrecno soglasje za obdelavo osebnih podatkov in hkrati potrjujete, da v celoti razumete Splošne pogoje poslovanja in jih sprejemate. S klikom na gumb "Zaključi nakup" zaključite postopek nakupa. Po zaključku nakupa na spletni strani boste prejeli elektronsko sporočilo z vsemi podatki o naročilu in dostavi. Pogodba o nakupu med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (ko kupec prejme elektronsko sporočilo o prejemu naročila).

·       Zahvala za opravljeno naročilo: Po zaključku nakupa na spletni strani boste prejeli elektronsko sporočilo z vsemi podatki o naročilu in dostavi. Pogodba o nakupu med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (ko kupec prejme elektronsko sporočilo o prejemu naročila).

 

Kako poteka rezervacija?

Na spletni strani https://www.moemax.si/reservation?execution=e1s1 se lahko izbrani izdelek rezervira za 48 ur. Rezervacija izdelka ne pomeni spletnega nakupa. Pri rezervaciji izdelka se ne sklene kupna pogodba, temveč se le-ta sklene ob prevzemu in plačilu izbranega izdelka. Rezervacija vas k nakupu ne zavezuje.

 

V času rezervacije vas bo izdelek čakal v izbrani poslovalnici. Če želena poslovalnica ni navedena na seznamu rezervacij, lahko neposredno izberete drugo najbližjo poslovalnico.

 

Plačilo izdelka je možno le v poslovalnici, v kateri je bil izdelek rezerviran in prevzet.

 

Mogoča je rezervacija vseh izdelkov, tudi tistih, ki so zadnji kosi ali namenjeni za predstavitev (eksponati). V tem primeru takojšen prevzem ne bo možen, ampak bo izdelek možno prevzeti po določenem dobavnem roku z zajamčeno ceno na dan rezervacije.

 

Rezervacija izdelkov, ki so na voljo le preko spleta (online only), žal ni možna.

 

Kako poteka »klikni in prevzemi«?

Za izbiro možnosti »klikni in prevzemi« v nakupovalni košarici pri načinu dostave prosimo izberite »osebni prevzem« in poslovalnico, v kateri blago želite prevzeti. Plačilo boste tako izvedli preko spleta, blago pa prevzeli v poslovalnici in tako prihranili stroške dostave.

 

Dekorativne izdelke in dodatke dobite neposredno v poslovalnici, pohištvo pa se najpogosteje nahaja v skladišču posamezne poslovalnice, ki je od poslovalnice lahko oddaljeno nekaj minut.

Prosimo upoštevajte, da ta storitev ni na voljo za izdelke, ki so na voljo le preko spleta (»online only«).

Kako deluje »klikni in rezerviraj«?

Večino izdelkov na zalogi lahko brez obveznosti preko spleta rezervirate v eni izmed naših poslovalnic. Blago si lahko v času rezervacije (48 ur) ogledate v poslovalnici in ga v primeru odločitve za nakup tam tudi plačate.

 

Dekorativne izdelke in dodatke lahko takoj vzamete s seboj, pohištvo pa lahko prevzamete v skladišču posamezne poslovalnice, ki je od poslovalnice lahko oddaljeno nekaj minut.

 

Po poteku 48 ur rezervacija propade in vaš izdelek bo tako na voljo drugim kupcem.

 

Zakaj pohištva ne morem prevzeti neposredno v poslovalnici?

Iz logističnih in prostorsko-tehničnih razlogov se pohištveno skladišče lahko nahaja izven mestnih območij in je od posamezne poslovalnice tako oddaljeno nekaj minut. Pohištva tako žal ni mogoče prevzeti v poslovalnici, temveč ga lahko prevzamete v zunanjem skladišču.

 

Zakaj izdelkov, ki so na voljo samo preko spleta, ne morem prevzeti osebno?

Tudi zaloge pohištva, ki je razstavljeno v poslovalnicah, se skladiščijo v pohištvenem skladišču. Naši izdelki, ki so na voljo le preko spleta (»online only«), so na voljo le v spletni trgovini in se nahajajo v posebnem centralnem skladišču, od koder se naročila pošiljajo k naših strankam.  Prevzem teh izdelkov v naših poslovalnicah tako iz logističnih in organizacijskih razlogov žal ni možen.

 

Kaj je garancija za najboljšo ceno?

mömax vam zagotavlja, da naših izdelkov pri nobenem drugem slovenskem trgovcu ne boste našli po nižji ceni. V kolikor bi se to vseeno zgodilo, vas vljudno prosimo, da nam glede tega pošljete sporočilo z dokazilom na shop@moemax.si. Ko bomo zadevo preverili, vas bo kontaktiral eden izmed naših sodelavcev.

 

Ali za izvedbo naročila potrebujem uporabniški račun?

 

Naročilo lahko izvedete brez uporabniškega računa.

 

Uporabniški račun pa vsekakor nudi kar nekaj prednosti:

 

- shranjevanje podatkov on samodejni vpis podatkov med obdelavo naročila,

- pregled oddanih naročil in rezervacij,

- ogled statusa naročila,

- shranjevanje izdelkov pod priljubljene,

- vnos več naslovov za dostavo.

Uporabniški račun lahko ustvarite neposredno na povezavi: https://www.moemax.si/account/register.

 

Kaj moram storiti, če sem svoje geslo pozabil?

 

V kolikor ste pozabili geslo za vaš uporabniški račun, lahko novo geslo pridobite na spletni strani www.moemax.si. V zgornji izbirni vrstici izberite »Prijava«, nato pa izberite možnost »Pozabljeno geslo«. V polje vpišite svoj elektronski naslov, kamor vam bomo posredovali povezavo za ponastavitev gesla.

 

 

Kaj moram storiti, če se ne morem več vpisati niti zahtevati novega gesla?

 

V tem primeru registracija vašega uporabniškega računa ni bila izvedena v celoti oziroma je ostala nedokončana. Po registraciji namreč preko elektronske pošte prejmete potrditveni link in takoj ko kliknete nanj, se vaš račun aktivira in lahko se vpišete.

 

Prosimo, preverite tudi vašo vsiljeno pošto, saj se potrditveno elektronsko sporočilo morda nahaja tam. V kolikor ga ne najdete, se prosimo obrnite na shop@moemax.si.

 

Ali lahko svoje podatke izbrišem?

 

Vaš uporabniški račun ali vašo kartico ugodnosti mömax lahko izbrišete kadarkoli. Za izbris se prosimo obrnite na shop@moemax.si.

 

Od prejemanja spletnih novic se lahko odjavite sami preko povezave v prejetih spletnih novicah.

Prosimo upoštevajte, da moramo zaradi zakonskih določil vaše kupoprodajne pogodbe hraniti 10 let.

 

Varnost in varstvo podatkov

Informacije o varstvu podatkov v spletni trgovini mömax najdete na povezavi: https://www.moemax.si/c/Varnost_in_zasebnost.

 

 

Splošni pogoji poslovanja

Splošne pogoje poslovanja spletne trgovine mömax najdete na povezavi: https://www.moemax.si/c/Splo%C5%A1ni_pogoji_poslovanja.