Prijava
Prijava
Profil pri mömaxu že imam
Pozabljeno geslo?
Računa pri mömaxu še nimam Registriraj se zdaj
E-novice Poslovne enote
mömax

Splošni pogoji poslovanja

LES-MMS trgovska družba d.o.o.

Cesta na Bokalce 40

1000 Ljubljana

 

Tel: 080 8876

Fax: 00386(0)1 2412 264

 

E-mail naslov: shop@moemax.si

Internet: http://www.moemax.si/

 

Matična številka: 5025648000

Davčna številka: SI74735705

 

 I.    Splošno

 

(1)    Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine na spletni strani www.moemax.si (v nadaljevanju: spletna trgovina) so sestavljeni v skladu z določili Obligacijskega zakonika, Zakona o varstvu potrošnikov, priporočili TZS in mednarodnimi kodeksi za elektronsko poslovanje ter drugo relevantno področno zakonodajo.

 

(2)  S spletno trgovino upravlja družba LES-MMS d.o.o., Cesta na Bokalce 40, Ljubljana, ki je tudi ponudnik storitev elektronskega poslovanja (v nadaljevanju: ponudnik oz. podjetje).

 

(3)  Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje ponudnika spletne trgovine, pravice uporabnika spletne trgovine (v nadaljevanju: tudi kupec spletne trgovine) ter poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom/kupcem spletne trgovine. Kot kupec se razume vsaka fizična oseba, ki je opravila nakup v spletni trgovini.

 

(4)  Navedeni pogoji poslovanja urejajo prodajo blaga, ki je na voljo v spletni trgovini oz. lahko zanj kupec opravi spletni nakup na spletni strani www.moemax.si. Ponudbe v spletni trgovini veljajo le za naročila preko spletne trgovine.

 

(5)  Nakup, opravljen preko spletne trgovine, se šteje za nakup, opravljen v skladu s pravnim redom Republike Slovenije. Dostavo blaga, kupljenega preko spletne trgovine, zagotavlja ponudnik na teritoriju Republike Slovenije.

 

(6)  Splošni pogoji poslovanja so veljavni ob vsakem nakupu v spletni trgovini. Za posamezno naročilo veljajo pogoji poslovanja, ki so objavljeni v spletni trgovini v času nakupa (oddaje spletnega naročila). Ti pogoji poslovanja izključujejo kakršnekoli druge pogoje poslovanja z izjemo določil morebitne pisne pogodbe, ki jo na pobudo kupca ali ponudnika posebej skleneta kupec in ponudnik. Pred zaključkom nakupa z izbiro potrditvenega polja oz. z oddajo naročila kupec potrjuje, da v celoti razume Splošne pogoje poslovanja in jih sprejema.

 

(7)  Navedeni pogoji poslovanja se lahko kadarkoli spremenijo, zato ponudnik predlaga kupcu, da jih prebere ob vsakem nakupu. Vsaka verzija pogojev poslovanja je posebej datirana.

 

(8)  Pogoji poslovanja so na voljo na spletni strani, kupec pa si jih lahko prenese, shrani oz. reproducira na svojo elektronsko napravo preko internetne povezave, dostopne v spletni trgovini ponudnika.

 

II.    Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

 

(1)  Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

·       identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

·       kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, naslov),

·       bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

·       dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

·       pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

·       vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške dostave),

·       način plačila in dostave,

·       časovno veljavnost ponudbe,

·       rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,

·       pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

III.    Podatki ponudnika 

 

Firma: LES-MMS trgovska družba d.o.o.

Skrajšana firma: LES-MMS d.o.o.

Sedež: 1000 Ljubljana

Poslovni naslov: Cesta na Bokalce 40

Identifikacijska številka za DDV: SI74735705

Matična številka: 5025648000

Vpisan v sodni register pri Okrožnem sodišču v Ljubljani pod vložno št. 10216200.

 

IV.    Kontakte informacije, pomoč uporabnikom

 

(1)  V kolikor ima kupec oziroma uporabnik spletne trgovine glede ponudbe ali glede same uporabe spletne trgovine dodatna vprašanja ali pa zgolj potrebuje več informacij o naročilih, dostavi in reklamacijah ter o varovanju osebnih podatkov, se lahko za pomoč in informacije obrne na ponudnika preko:

 

·       elektronskega naslova: shop@moemax.si ali

·       telefonske številke: 080 88 76 (od ponedeljka do sobote med 8. in 20. uro).

 

V.    Cene in veljavnost ponudbe

 

(1)  Vse cene v spletni trgovini so v evrih in že vsebujejo davek na dodano vrednost ter so dokončne glede na dan naročila. Spletne cene veljajo za izdelke v spletni trgovini. Ponudnik si pridržuje pravico do sprememb cen ponudbe brez predhodnega obvestila.

 

(2)  Cene veljajo v trenutku oddaje naročila oziroma veljajo tiste cene, ki so bile veljavne v času, ko je oddano naročilo prejel informacijski sistem ponudnika. Prodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec prejme elektronsko sporočilo o potrditvi naročila. Od tega trenutka so vsi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. 

 

(3)  Cene izdelkov (z vključenim DDV-jem) ne vključujejo stroškov dostave oziroma poštnine. Stroški dostave in pošiljanja se obračunajo že med postopkom naročanja v spletni trgovini. Ti so navedeni tudi ob pregledu vsebine košarice in izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila. Slike v spletni trgovini so simbolične; dekorativni material ni vključen v ceno.

 

(4)  Redne cene so maloprodajne cene, priporočene s strani proizvajalca ali dobavitelja in so kot spletne cene dostopne vsem uporabnikom spletne trgovine. Akcijske cene so cene, ki veljajo za vse kupce v spletni trgovini v času akcije.

 

VI.    Postopek nakupa 

 

(1)  Naročanje v spletni trgovini poteka v slovenskem jeziku preko interneta 24 ur na dan in 7 dni v tednu. Izdelke lahko kupec izbira in naroča iz seznama izdelkov ponujenih v spletni trgovini ponudnika. Vsi izdelki, navedeni na spletni trgovini, so na voljo do odprodaje zalog.

 

(2)  Obiskovalec spletne trgovine oz. kupec lahko nakup v spletni trgovini opravi kot registriran ali kot neregistriran uporabnik. Obiskovalec spletne trgovine se lahko registrira na spletni povezavi https://www.moemax.si/account/register. Uporabnik lahko svojo registracijo iz spletne trgovine prekliče tako, da preklic registracije sporoči pisno na naslov shop@moemax.si.

 

(3)  Registracija pomeni prvi vpis v bazo podatkov, kjer obiskovalec vpiše zahtevane podatke in s tem pridobi status uporabnika. Prijava pomeni, da so vsi potrebni podatki že vpisani v bazo in je potrebno za vsak nadaljnji vpogled oz. postopek vpisati le elektronski naslov in geslo. Kupec lahko registracijo oziroma prijavo na portalu ponudnika izvede tudi preko povezave »Moj uporabniški račun«.

 

(4)  Nakup v spletni trgovini je preprost in se izvede v naslednjih korakih:

·       Moja nakupovalna košarica: Po pregledu ponudbe ob želenih izdelkih kupec izbere možnost "V košarico". Izbrani izdelki so zbrani v košarici, ki jo lahko kupec kadarkoli pregleda oziroma preveri s pritiskom na gumb »Pregled košarice« ter v njej uredi izdelke (spremeni količine izdelkov in/ali jih odstrani iz seznama). Košarico lahko kupec dopolni z dodatnimi izdelki tako, da se vrne nazaj v trgovino, bodisi z gumbom "Nazaj v trgovino" ali preko menijev v zgornji vrstici.

·       Podatki za dostavo in plačilo: Kupec v tem koraku določi naslov za račun in dostavo, izbere način dostave, uveljavlja morebitne popuste z vnosom kode za popust (akcijski boni oz. boni s popustom), določi način plačila in poda morebitni komentar. Kupec lahko izbira med dostavo blaga na dom oz. na izbrani naslov ali pa blago osebno prevzame v izbrani poslovalnici ponudnika. Način dostave lahko kupec določi že ob izbiri izdelka, pri koraku »Dostava in plačilo« oziroma ob pregledu košarice in naročila. V nadaljevanju bo kupcu ob kliku na gumb »Naprej« ponujena možnost, da se prijavi kot že registriran uporabnik ali pa, da nakup izvede brez uporabniškega računa. V obrazec za naročilo vpiše kupec svoje podatke. Kupec lahko izbira med ponujeni načini plačila. Kupec lahko v polje »Vaš komentar« k naročilu pripiše tudi morebitni komentar.

·       Pregled naročila in potrditev nakupa: V tem koraku lahko kupec še enkrat preveri vsebino košarice oz. naročila, vključno s količino in ceno, izbranim načinom dostave in plačila, pri čemer lahko kupec s klikom na polje »Uredi« vnesene podatke po potrebi tudi popravi oziroma spremeni. Pred zaključkom naročila oz. nakupa z izbiro potrditvenega polja kupec poda izrecno soglasje za obdelavo osebnih podatkov in hkrati potrjuje, da v celoti razume Splošne pogoje poslovanja in jih sprejema. S klikom na gumb "Zaključi nakup" kupec zaključi postopek nakupa. Po zaključku nakupa na spletni strani prejme kupec elektronsko sporočilo z vsemi podatki o naročilu in dostavi. Pogodba o nakupu med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o prejemu naročila).

 

(5)  Ponudnik v dogovorjenem roku pripravi in odpošlje blago z dogovorjeno metodo pošiljanja. Kupec lahko spremlja status naročila preko povezave, ki mu jo ponudnik pošlje na elektronski naslov oziroma preko obrazca na spletni povezavi https://www.moemax.si/status-narocila z vpisom številke naročila in svojega priimka.

                                                  

(6)  Stroški dostave se obračunajo že pri nakupu v spletni trgovini. Ob prevzemu pošiljke je potrebno podpisati morebitne spremne dokumente.

 

(7)  Slike v spletni trgovini so simbolične; dekorativni material ni vključen v ceno. Ponudnik si prizadeva zagotoviti ustrezne slike vseh prodajnih izdelkov na svoji spletni strani. Morebitne estetske razlike med sliko in dejanskim izdelkom ne vplivajo na specifikacijo samega izdelka.

 

VII.    Načini plačila

 

(1)  V spletni trgovini so na voljo naslednji načini plačila:

·       PayPal (za izvedbo plačila bo kupec preusmerjen na stran PayPal),

·       S kreditno kartico (Mastercard, Visa, Diners),

·       po predračunu, ki bo kupcu posredovan takoj po prejetju naročila,

·      po povzetju – poštarju/dostavljavcu je ob prevzemu potrebno poravnati znesek izpisan ob naročilu. Kupec poravna tudi morebitno provizijo v skladu s cenikom Pošte Slovenije d.o.o.. Dodatnih stroškov pošiljanja poštarju ali drugemu dostavljavcu naročenih izdelkov iz spletne trgovine kupec ni dolžan poravnati. Z oddanim naročilom v spletni trgovini se kupec zavezuje, da bo pri izbiri plačila po povzetju ob prevzemu blaga poravnal kupnino z vključenimi stroški dostave.

 

VIII.    Izdaja računa

 

(1)  Ponudnik pošlje kupcu za naročene izdelke račun v pdf formatu na elektronski naslov kupca, ki ga je kupec navedel ob registraciji oz. v obrazcu za naročilo, oziroma pošlje kupcu na elektronski naslov, ki ga je kupec navedel ob registraciji oz. v obrazcu za naročilo povezavo do računa, ki si ga lahko kupec prenese in shrani oz. reproducira na svojo elektronsko napravo. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za kupljene izdelke ob njihovem prevzemu.

 

(2)  Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ponudnik ne bo upošteval.

 

IX.    Rezervacija

 

(1)  Na spletni strani https://www.moemax.si/reservation?execution=e1s1 se lahko izbrani izdelek rezervira za 48 ur. Rezervacija izdelka ne pomeni spletnega nakupa. Pri rezervaciji izdelka se ne sklene kupna pogodba, temveč se le-ta sklene ob prevzemu in plačilu izbranega izdelka.

 

(2)  V času rezervacije bo uporabnika izdelek čakal v izbrani poslovalnici. Če želena poslovalnica ni navedena na seznamu rezervacij, se lahko neposredno izbere druga najbližja poslovalnica.

 

(3)  Plačilo izdelka je možno le v poslovalnici, v kateri je bil izdelek rezerviran in prevzet.

 

(4)  Mogoča je rezervacija vseh izdelkov, tudi tistih, ki so zadnji kosi ali namenjeni za predstavitev (eksponati). V tem primeru takojšen prevzem ne bo možen, ampak bo izdelek možno prevzeti po določenem dobavnem roku z zajamčeno ceno na dan rezervacije.

 

X.    Akcijski boni (Kuponi za popust)

 

(1)  Akcijski boni prinašajo kupcem različne ugodnosti pri nakupu in so časovno omejeni. Najdejo se na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, na računih, v ponudnikovi klasični ter elektronski pošti ali v drugih medijih. Akcijski boni so boni, ki jih ni možno kupiti, temveč se lahko izdajo samo z določenim časom veljave v okviru reklamnih kampanj.

 

(2)  Akcijski boni so veljavni samo v določenem obdobju in jih je možno v okvirju postopka spletnega nakupa v spletni trgovini oziroma naročila na www.moemax.si unovčiti samo enkrat. Posamezno blago oz. izdelki so lahko izvzeti iz akcijskih bonov.

 

(3)  V košarici lahko preko polja za vpis kode za popust unovčite bon z vnosom kode na bonu. Unovčitev bona je možna v koraku »Podatki za dostavo in plačilo« ter pred zaključkom postopka naročanja v koraku »Pregled naročila in potrditev nakupa«. Naknadno obračunavanje ni mogoče. Ker je v vsakem nakupu možno izkoristiti le eno kodo, je možno drugo vpisati v polje le ob odstranitvi prve. Popust se ob vpisu pravilne kode označi samodejno pri postavkah, za katere je ta ugodnejši od morebitnih ostalih akcijskih popustov. Dobroimetje na akcijskem bonu se ne izplačuje v gotovini, niti se ne obrestuje. Zaradi administrativnih razlogov ni možno izdajanje preostalega dobroimetja.

 

(4)  Akcijski boni se ne morejo prenesti na tretje osebe. Več akcijskih bonov ni možno kombinirati med seboj. Koda za popust znižuje le redne cene postavk, popusti se torej ne seštevajo.

 

(5)  Če za naročilo ne zadošča dobroimetje na akcijskem bonu, se lahko razlika poravna s ponujenimi možnostmi plačila.

 

(6)  V kolikor se blago v celoti ali deloma vrne in je bila zato izvedena protiusluga, se akcijski bon izdan v okviru reklamne akcije ne povrne.

 

(7)  V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, a naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti iz naslova te kode ni več upravičen.  

 

(8)  Navodila o aktualnih akcijskih pogojih in o unovčljivosti bonov se lahko razberejo na aktualnih bonih.

 

XI.    Darilni boni

 

(1)  Darilni boni (boni oz. darilne kartice), ki jih lahko kupite v poslovalnicah ponudnika lahko unovčite tudi za nakup izdelkov na spletni strani www.moemax.si.

 

(2)  Dobroimetje darilnega bona se ne izplačuje v gotovini, niti ne obrestuje.

 

(3)  Darilni boni se lahko unovčijo v koraku »Dostava in plačilo« ter pred zaključkom postopka naročanja v koraku »Pregled naročila in potrditev nakupa«. Naknaden obračun ni mogoč.

 

(4)  Darilni bon se šteje za unovčen, če se zaračuna z naročilom. Če za naročilo ne zadošča dobroimetje na darilnem bonu, se lahko razlika poravna s ponujenimi možnostmi plačila. Pri naročilu se lahko unovči več darilnih bonov.

 

(5)  Darilni bon je prenosljiv. Razmnoževanje, urejanje ali manipulacija z darilnimi boni ni dovoljena. Za izgubo kode darilnega bona ponudnik ne odgovarja.

 

 

XII.    Hitri preklic naročila

 

(1)  Naročilo se smatra za potrjeno, če kupec naročila ne prekliče. Kupec lahko svoje naročilo prekliče ali spremeni tako, da na spletni strani odda novo naročilo z novimi podatki, hkrati pa na elektronski naslov shop@moemax.si pošlje zahtevek za preklic naročila. Kupec lahko naročilo prekliče ali spremeni tudi po telefonu na telefonsko številko 080 88 76 (od ponedeljka do sobote med 8:00 in 20:00).

 

(2)  Ponudnik ne zagotavlja, da bo naročilo lahko uspešno ustavljeno oz. preklicano. Delni preklic naročila ni mogoč.

 

XII.    Dostava in prevzem blaga

 

(1)  Ponudnik v dogovorjenem roku pripravi izdelek za odpremo ter ga odpošlje na sporočen naslov za dostavo oz. v primeru osebnega prevzema na prevzemno mesto.

 

(2)  Izdelki bodo dostavljeni v dostavnem roku, ki je naveden ob posameznemu izdelku v spletni trgovini in pred potrditvijo naročila izpisan na pregledu naročila ter dodatno v elektronskem sporočilu, ki ga kupec prejme po zaključku nakupa na spletni strani oz. oddaji naročila. Rok dostave prične teči od datuma, ko kupec na svoj  elektronski naslov prejme potrdilo o prejemu naročila, če ni drugače določeno, zgolj v primeru težje dobavljivosti blaga pa se ta rok lahko podaljša.

 

(3)  V primeru kakršnihkoli nepričakovanih zapletov ali zamude pri naročilu, bo kupec o tem prejel obvestilo preko elektronske pošte, v katerem bo naveden predvideni rok dostave naročila. V primeru predhodnega plačila izdelka, bo ponudnik kupcu stroške za nakup nedostavljenega izdelka vrnil na njegov račun.

 

(4)  Kupec lahko izbira med dvema vrstama dostave:

·     osebni prevzem

o    Naročene izdelke lahko kupec osebno prevzame v izbrani poslovalnici ponudnika v rednem delovnem času poslovalnice. Pri dostavi oz. prevzemu blaga v izbrani poslovalnici ponudnika je dostava brezplačna ne glede na vrednost nakupa. V kolikor kupec v roku 14 dni od prejema obvestila, da je blago pripravljeno za prevzem, blaga ne prevzame, se naročilo prekliče, kupcu pa se povrne znesek nakupa. Povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je dogovorjeno drugače (potrošnik je navedel uporabo drugega plačilnega sredstva) ali v kolikor zaradi njegove narave plačila ni mogoče zagotoviti z enakim plačilnim sredstvom.

·     dostava na dom oz. izbrani naslov

o   Ponudnik pošlje naročene izdelke na naslov, ki ga je kupec vnesel pri naročilu. Ponudnik dostavlja izdelke izključno v Slovenijo, dostava izven Slovenije ni mogoča. V primeru dostave na dom oz. izbrani naslov je obvezen podatek telefonska številka za obveščanje o času dostave.

o   Strošek pošiljanja znaša:

-      3,85 EUR za paketno pošiljko,

-      35,00 EUR za PG pošiljko.

Za paketno pošiljko se štejejo pošiljke z maso posameznega paketa pod 50 kg, največ do 150 cm po katerikoli dimenziji, pri čemer seštevek dolžine in obsega, merjenega na najširšem mestu prečno, ne presega 300 cm. Ostale pošiljke, če ni drugače določeno, predstavljajo PG pošiljko.

O stroških dostave blaga je kupec obveščen že pri posameznemu izdelku v spletni trgovini. Kupec je o stroških dostave blaga in o skupnemu strošku dostave obveščen tudi ob pregledu naročila in v potrditvenem elektronskem sporočilu.

o   Dostavo izdelkov na dom ali izbrani naslov ob oddaji naročila opravlja družba Pošta Slovenije d.o.o., Slomškov trg 10, 2500 Maribor, ki večinoma dostavlja v dopoldanskem času do 16.00 ure, zato je priporočljivo, da kupec vnese naslov, na katerem je takrat dosegljiv.

o   Če kupec ni dosegljiv na izbranem naslovu, bo dostavljavec ponovno poskušal dostaviti naročene izdelke. Če ponovna dostava ne bo uspešna, bo paket vrnjen pošiljatelju.

o   Za dostavo naročila mora biti zagotovljen dostop in parkiranje dostavnega vozila neposredno na lokaciji, navedeni na naročilu. Dostava se izvaja do vhoda v večstanovanjsko stavbo oz. do vhodnih vrat enostanovanjske stavbe. Kupec ima pri nekaterih izdelkih možnost ob naročilu izbrati dodatno storitev »vnos v stanovanje«. V tem primeru bo dostavljavec pošiljko dostavil v stanovanje oz. v prostor naslovnika. Stroške vnosa blaga v stanovanje oz. v prostor naslovnika v višini 9 EUR nosi kupec.

o   Ponudnik si pridržuje pravico do večkratne dostave posameznega naročila. Šteje se, da je dostava opravljena, ko je kupcu dostavljen zadnji paket.

o   Dostavna služba oz. zaposleni na dostavnem mestu si pridržujejo pravico, da na primeren način preverijo istovetnost prevzemnika blaga (vpogled v osebne ali druge dokumente), saj bo s tem zagotovljeno, da bodo naročeni izdelki izročeni pravemu kupcu.

o   Ponudnik ne odgovarja za poškodbe, uničenje ali nezmožnost zagotavljanja izdelkov zaradi vojne ali civilnih nemirov, stavk, prenehanja dela v industriji, požara, nevihte, poplav ali neurij, okvar, namernih poškodb, kraje ali drugih primerov višje sile.

XIII.    Vračilo blaga

 

a.)  Pravica kupca do odstopa od pogodbe

 

(1)  Kupec (v nadaljevanju tudi: potrošnik) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev.

 

(2)  Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje LES-MMS d.o.o., Cesta na Bokalce 40, 1000 Ljubljana, e-pošta: shop@moemax.si, tel.: 080 88 76 o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom poslanim po pošti ali elektronski pošti). V ta namen lahko potrošnik neobvezno uporabi tudi Obrazec za odstop od pogodbe.

 

(3)  Rok za odstop od pogodbe (sporočilo o odstopu od pogodbe) začne teči naslednji dan po datumu prevzema blaga (»ko potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik« oziroma pri pogodbi v zvezi z dostavo blaga, ki sestoji iz več pošiljk ali kosov: »ko potrošnik pridobi fizično posest na zadnji pošiljki ali kosu blaga ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik«).

 

(4)  Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od pogodbe.

 

(5)  Z etiketo za vračilo, ki je priložena paketu (paketna pošiljka), lahko kupec izdelek/blago brezplačno vrne preko Pošte Slovenije d.o.o. Etiketo za vračilo si lahko kupec natisne tudi preko spletne povezave. V kolikor kupec izdelka/blaga ne vrne z uporabo etikete preko Pošte Slovenije, stroški vračila blaga bremenijo kupca. V primeru osebnega prevzema blaga, kupec blago dostavi ali pošlje ponudniku nazaj na lastne stroške. Izdelek, ki ga ni mogoče vrniti kot paketno pošiljko (t.i. PG pošiljka), vrne kupec ponudniku sam in na lastne stroške, razen v kolikor se s ponudnikom dogovori, da ga pri kupcu prevzeme ponudnik.

 

(6)  Blago je potrebno vrniti ali izročiti pošiljatelju na naslov lokacije, iz katere je bilo blago poslano in sicer v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe.

 

(7)  Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

 

Izdelke iz programa pohištva lahko kupec vrne po pošti na naslov:

Spletna trgovina mömax Maribor Hoče

Miklavška cesta 63

2311 Hoče

 

Na istem naslovu je možno vračilo tudi osebno in sicer vsak delovnik od 10. do 18. ure.

 

Izdelke iz spremljajočega programa lahko kupec vrne po pošti na naslov:

Spletna trgovina mömax Maribor

Tržaška cesta 33

2000 Maribor

 

Na istem naslovu je možno vračilo tudi osebno in sicer vsak delovnik od 10. do 18. ure.

 

(8)  Kupec mora prejete izdelke vrniti nepoškodovane in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina brez kupčeve krivde zmanjšala. Potrošnik odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja. Če je kupec morda že začel uporabljati izdelek ali če je pri izdelkih posamezne komponente že odprl in sestavljal, odstop od pogodbe ni možen. Proizvajalec izdelka predpiše tudi njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del izdelka, jo je prav tako treba priložiti, in sicer takšno, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja izdelka (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini).

 

(9)      Možnost odstopa od pogodbe ne velja za izdelke/blago, ki je izdelano po natančnih navodilih kupca oz. potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam.

 

(10)   Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu ponudnik brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v 14 dneh od  dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja). Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je dogovorjeno drugače (potrošnik je navedel uporabo drugega plačilnega sredstva) ali v kolikor zaradi njegove narave, plačila ni mogoče zagotoviti z enakim plačilnim sredstvom. Podjetje lahko zadrži plačilo v primerih in v rokih določenih z Zakonom o varstvu potrošnikov.

 

(11)   Pri vsakem vračilu je potrebno poleg izdelka predložiti tudi ustrezno in popolno izpolnjen Obrazec za vračilo   blaga in etiketo za vračilo ali kopijo računa.

 

b.) Odgovornost za stvarne napake

 

(1)    Kupec ima pravico, da napake na kupljenih izdelkih uveljavlja iz naslova stvarne napake ob spoštovanju veljavnega Zakona o varstvu potrošnikov.

 

(2)     Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti podjetje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Podjetje ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

 

(3)     Napaka na izdelku je stvarna:

1.     če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

2.     če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

3.     če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

4.     če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 

(4)    Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti podjetje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Podjetje ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

 

(5)    Kupec, ki pravilno obvesti ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati po lastni izbiri:

·       Odpravo napake.

·       Vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako.

·       Zamenjavo blaga.

·       Vračilo plačanega zneska.

 

(6)    Kupec mora ponudnika obvestiti o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te ali z izpolnitvijo Obrazca za vračilo blaga in predložitvijo etikete/oz. kopije računa, na lastne stroške in v zakonsko določenem roku. Kupec mora ponudniku omogočiti pregled izdelka.

 

c.) Garancija

 

(1)    Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu, računu ali oglaševalskem sporočilu. Dobavitelj izdelka jamči za njegovo kakovost oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili. Garancijski rok prične teči z dnem izročitve blaga.

 

(2)    Če želi kupec uveljavljati garancijo, lahko to stori neposredno na pooblaščenem servisu. Podrobna navodila naj kupec prebere na priloženem garancijskem listu. V primeru uveljavljanja garancije pri ponudniku je kupec dolžan predložiti tudi ustrezno in popolno izpolnjen Obrazec za vračilo blaga, v katerem se zapišejo ugotovitve kupca in zahtevana izbirna pravica glede rešitve reklamacije (npr. zamenjava izdelka) ter predloži kopija računa.

 

 

XIV.    Oddaja odpadne električne in elektronske opreme (OEEO)

 

(1)  Odpadna električna in elektronska oprema (OEEO) je zaradi svoje sestave in vsebnosti nevarnih sestavin posebna vrsta odpadkov, zato jo je potrebno ločevati od ostalih odpadkov ter ustrezno obdelati in predelati.
Ob nakupu nove električne in elektronske opreme lahko kupec brezplačno odda
odsluženo električno in elektronsko opremo brezplačno oddate v zbiralnice družbe ZEOS d.o.o., ki v našem imenu zagotavlja ustrezno ravnanje z OEEO. Vam najbližjo in najustreznejšo lokacijo oddaje OEEO ter ostale informacije lahko najdete na povezavi www.zeos.si.

 

XV.    Nakup za pravne osebe

 

(1)  Postopek nakupa za pravne osebe (podjetja, samostojni podjetniki in druge pravne osebe) je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da pravna oseba vnese ime podjetja in identifikacijo številko za DDV ter potrdi strinjanje s pogoji poslovanja.

 

(2)  Če želi pravna oseba račun na podjetje, sprejema pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam ponudnik omogoča vračilo dobavljenih izdelkov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema izdelka brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno.

 

XVI.    Varnost in zasebnost

 

(1)  Ponudnik ceni zasebnost kupca, njegove osebne podatke vedno skrbno varujemo. Vsi posredovani podatki so varovani pred vdorom tretjih oseb, kar vam zagotavlja brezskrbno in nemoteno poslovanje s ponudnikom.

 

(2)  Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju ter zbiranju in obdelavi vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z določili veljavne zakonodaje na področju varovanja osebnih podatkov.

 

(3)  Spletna trgovina zagotavlja vse potrebne tehnološke in organizacijske rešitve za popolno varnost nakupa. Prenos občutljivih osebnih in transakcijskih podatkov na spletni strani se izvaja v varnem načinu s pomočjo protokola SSL (SecureSocketsLayer). Podatki se kodirajo in se na naš strežnik prenašajo v zaščiteni obliki. Sistem tako preprečuje, da bi kdo prestregel vaše osebne in transakcijske podatke, ki jih pošiljate v spletno trgovino.

 

(4)  Za varne avtorizacije in transakcije s plačilnimi karticami poskrbi ter storitev posredovanja izvaja Wirecard Central Eastern Europe GmbH. Avtorizacije kartic se opravljajo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov v bančnem sistemu.

 

(5)  Varnost nakupa zagotavljamo tudi z upoštevanjem vseh veljavnih zakonskih obveznosti in priporočil slovenske ter mednarodne zveze potrošnikov.

 

(6)  Več o varnosti in zasebnosti si preberite v dokumentu Varnost in zasebnost.

 

XVII.       Varstvo otrok

 

(1)  Ponudnik priporoča vsem staršem in skrbnikom, da naučijo svoje otroke varnega in odgovornega ravnanja z osebnimi podatki na medmrežju. Mladoletne osebe ne bi smele prenašati kakršnih koli osebnih podatkov na spletne strani podjetja ponudnika brez izrecnega soglasja staršev ali skrbnikov. Ponudnik ne bo nikoli zavestno zbiral osebnih podatkov od mladoletnih oseb ali jih na kakršenkoli način uporabil ali razkril tretji stranki brez njihovega dovoljenja.

 

(2)  Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, njihovega pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti. Ponudnik ne sme sprejemati naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, brez izrecnega soglasja njegovih staršev ali skrbnikov. Brez izrecnega soglasja staršev ali skrbnikov otroka, katerega starost je nižja od starosti, ki jo predpisuje veljavna zakonodaja, ponudnik ne bo sprejemal in obdeloval nikakršnih osebnih podatkov, ki zadevajo le-tega. Prav tako ponudnik ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, tretji osebi; izjema so starši oziroma skrbniki. Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, škodljivih za otroke.

 

XVIII.    Odveza odgovornosti

 

(1)  Vsebino, objavljeno na spletni strani ponudnika, je dovoljeno uporabljati in reproducirati le v nekomercialne namene, pri čemer pa je potrebno ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah.

 

(2)  Ponudnik zagotavlja kar najbolj ažurno in natančno vsebino svojih spletnih strani. Ponudnik ni  odgovoren za občasno nedelovanje strani ter nezmožnosti dostopa do informacij na teh spletnih straneh ter njihove uporabe. Ponudnik ne odgovarja za morebitne viruse, ki bi se k uporabnikom preselili s te spletne strani, zato uporabnikom priporoča da svojo programsko opremo ustrezno zavarujejo pred virusi pred morebitnim prenosom s te spletne strani.

 

(3)  Uporabniki uporabljajo vso objavljeno vsebino na lastno odgovornost. Ponudnik si pridržuje pravico, da uporabnike napoti na druge strani svetovnega spleta in ne prevzema nikakršne odgovornosti za njihovo vsebino.

 

(4)  Objavljene fotografije in video posnetki ipd. so simbolični in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

 

(5)  Ponudnik ali katerakoli druga pravna ali fizična oseba, ki je sodelovala pri nastanku in izdelavi spletne strani ne odgovarja za morebitno škodo, ki bi izhajala iz dostopa do uporabe ali nemožnosti uporabe informacij na spletnih straneh ponudnika ali za kakršnekoli napake ali pomanjkljivosti v njihovi vsebini.

 

(6)  Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe le če so podani pogoji za bistveno zmoto v skladu z določili OZ. Kot bistvena zmota se šteje zmota v bistvenih lastnostih izdelka in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

 

(7)  Ponudnik ni odgovoren za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik pred objavo pregleda mnenja in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ni odgovoren za informacije v mnenjih in ne sprejema nikakršne odgovornosti, ki bi izvirala iz informacij v mnenjih.

 

(8)  Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnihkoli sprememb pogojev poslovanja kadarkoli in brez predhodnega opozorila.

 

XIX.    Pritožbe in spori

 

(1)  Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže na telefonsko številko 080 88 76  ali po elektronski pošti shop@moemax.si.  Kupec odda pritožbo preko spletne strani https://www.moemax.si/contact/general. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

 

(2)  Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno oz. z izvensodno poravnavo, če pa to ne bi bilo možno, bo spore reševalo stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.

 

XX.    Izvensodno reševanje potrošniških sporov

 

(1)    Ponudnik ne priznava nobenega od izvajalcev izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga kupec lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

 

(2)  Povezava do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov se nahaja na naslednji povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.

 

(3)  Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

XXI.    Končne določbe

 

(1)    Vsakokrat veljavni Splošni pogoji poslovanja so objavljeni na spletni strani https://www.moemax.si/c/privacy/c/pogoji.

 

(2)  Enako velja za morebitne spremembe in dopolnitve veljavnih Splošnih pogojev poslovanja, nastale zaradi spremenjene poslovne politike ponudnika ali veljavne zakonodaje.

 

(3)  Ti splošni pogoji začnejo veljati z dnem 1.1.2018.

LES-MMS d.o.o.