Prijava
Prijava
Profil pri mömaxu že imam
Pozabljeno geslo?
Računa pri mömaxu še nimam Registriraj se zdaj
E-novice Poslovne enote

Pogosta vprašanja in odgovori


Pogosta vprašanja
  • Ali lahko svojemu naročilu naknadno dodam izdelek?

    Na zaključeno naročilo izdelkov naknadno žal ne morete dodati novih izdelkov, zato vas prosimo, da v tem primeru ustvarite novo naročilo.

  • Kako in do kdaj lahko naročilo prekličem?

    Svoje naročilo lahko prekličete ali spremenite tako, da na spletni strani oddate novo naročilo z novimi podatki, hkrati pa na elektronski naslov shop@moemax.si pošljete zahtevek za preklic naročila. Kupec lahko naročilo prekliče ali spremeni tudi po telefonu na telefonsko številko 080 88 76 (od ponedeljka do sobote med 8. in 20. uro).

     

    Pri poštnih dostavah se naročilo lahko odpove do oddaje pošiljke na pošto. V kolikor je blago že na poti, vas prosimo, da prevzem pošiljke zavrnete.

     

    Ne zagotavljamo, da bo naročilo lahko uspešno ustavljeno oz. preklicano. Delni preklic naročila ni mogoč.

  • Kdaj prejmem potrditev naročila?

    Po izvedenem naročilu vam bomo na vpisan elektronski naslov posredovali potrditev o naročilu. V kolikor zaradi različnih razlogov naročila ne bi bilo možno izvesti, boste v ustreznem času po vnosu naročila prejeli potrdilo o preklicu vašega naročila.

  • Kako zahtevam vračilo davka, če prepeljem izdelke v državo izven EU?

    Prosimo, da nam po izvozu pošljete dokument z originalnim žigom carine, kopijo vašega osebnega dokumenta in podatke o vašem bančnem računu na naslednji naslov:

     

    LES-MMS trgovska družba d.o.o.

    Cesta na Bokalce 40

    1000 Ljubljana

     

    Prosimo upoštevajte, da mora biti na računu naročila kot naročnik navedena oseba, ki izdelke izvozi, ter da mora biti izvoz izveden v roku 3 mesecev od prejema blaga.

  • Na koga se lahko obrnem v primeru reklamacije?
    Prosimo, da se v primeru reklamacij ali splošnih vprašanj obrnete na shop@moemax.si.
  • Kaj moram storiti, če je bilo moje naročilo dostavljeno nepopolno ali pa so izdelki poškodovani?

    Če se bo kljub skrbnemu pregledu blaga pred pošiljanjem zgodilo, da boste prejeli nepopolno pošiljko ali pa poškodovano blago, vas prosimo, da prijavite reklamacijo izdelka. Vašo reklamacijo bomo obravnavali hitro in napako v čim krajšem času odpravili. Da vam bomo lahko zagotovili čim hitrejšo in učinkovito obravnavo vaše reklamacije, vas vljudno prosimo, da izpolnite obrazec za prijavo reklamacije in nam posredujete naslednje informacije:

     

    1) natančen opis poškodbe ali pomanjkljivosti

    2) natančne fotografije (posnetke od blizu in v celoti, iz katerih se lahko škoda ustrezno oceni)

    3) v primeru manjkajočih delov prosimo navedite točne nazive teh delov, kot so navedeni v navodilih za montažo, ter število teh manjkajočih delov

     

    Te informacije nam skupaj z obrazcem za prijavo reklamacije prosimo pošljite na elektronski naslov shop@moemax.si, mi pa vas bomo nato obvestili o nadaljnjem postopku.

  • Kaj moram storiti, če sem prejel napačno blago?

    Če menite, da ste prejeli napačno blago oziroma napačno izvedbo vašega izdelka, prosimo najprej preverite vašo potrditev naročila in sliko izdelka v naši spletni trgovini.

     

    Na vašo željo lahko izdelek preverimo tudi mi – v tem primeru nam prosimo pošljite slike izdelka in natančen opis dejanskega stanja na shop@moemax.si.

     

    V kolikor ste prejeli napačno blago, vas prosimo, da izpolnite obrazec za vračilo blaga in nam ga posredujete na elektronski naslov shop@moemax.si, izdelek pa nam vrnete z uporabo nalepke za vračilo. Blago vam bomo z veseljem zamenjali.

Pogosta vprašanja
o dostavi
  • Kdaj bom prejel naročene izdelke?

    Naročene izdelke bomo v dogovorjenem roku pripravili za odpremo ter jih preko pošte odposlali na sporočen naslov za dostavo oz. v primeru osebnega prevzema na prevzemno mesto.

     

    Izdelki bodo dostavljeni v dostavnem roku, ki je naveden ob posameznemu izdelku v spletni trgovini in pred potrditvijo naročila izpisan na pregledu naročila ter dodatno v elektronskem sporočilu, ki ga prejmete po zaključku nakupa na spletni strani oz. oddaji naročila. Rok dostave prične teči od datuma, ko na svoj elektronski naslov prejmete potrdilo o prejemu naročila, če ni drugače določeno, zgolj v primeru težje dobavljivosti blaga pa se ta rok lahko podaljša.

     

    V primeru kakršnihkoli nepričakovanih zapletov ali zamude pri naročilu, boste o tem prejeli obvestilo preko elektronske pošte, v katerem bo naveden tudi predvideni rok dostave naročila. Status vašega naročila lahko kadarkoli preverite na povezavi: informacije o naročilu.

     

    Dostavni rok za naročene izdelke lahko najdete tudi v potrditvi naročila, ki ste ga prejeli na vaš elektronski naslov. V kolikor potrditve naročila niste prejeli, prosimo preverite vašo elektronsko pošto (preglejte tudi predal z vsiljeno pošto) ali pa nas kontaktirajte na shop@moemax.si.

     

    Pošiljanje po pošti

    Dostavni roki so navedeni ob posameznem izdelku v naši spletni trgovini, ob ogledu naročila pred potrditvijo nakupa oziroma na potrditvi vašega naročila, ki ste jo prejeli po elektronski pošti. Ko bo vaše naročilo odposlano, boste prejeli obvestilo o pošiljki in pripadajočo sledilno številko, s katero lahko vašemu naročilu sledite preko naslednje povezave: https://sledenje.posta.si.

  • Ali se lahko naslov dostave in naslov na računu razlikujeta?
    V primeru plačila po predračunu morata biti naslov na računu in naslov dostave enaka, pri vseh ostalih možnostih plačila pa se naslova lahko razlikujeta.
  • Ali lahko sam navedem želeni termin dostave?
    Za izdelke, ki jih naročite z dostavo preko pošte, vaših želja glede termina dostave žal ne moremo upoštevati. Pošta Slovenije večinoma dostavlja v dopoldanskem času do 16.00 ure, zato je priporočljivo, da ob naročilu vnesete naslov, na katerem boste takrat dosegljivi. Če na izbranem naslovu ne boste dosegljivi, bo dostavljavec ponovno poskušal dostaviti naročene izdelke. Če ponovna dostava ne bo uspešna, bo paket vrnjen pošiljatelju.
  • Ali lahko moje celotno naročilo dostavite naenkrat?
    V večini primerov bomo celotno naročilo odpremili in dostavili naenkrat. V nekaterih primerih pa skupna dostava celotnega naročila ni mogoča, saj se različni izdelki odpošiljajo iz različnih skladišč.
  • Kateri načini dostave obstajajo?

    - dostava po pošti na dom oz. izbrani naslov

    Naročene izdelke vam bomo poslali na naslov, ki ste ga vnesli pri naročilu. Za dostavo naročila mora biti zagotovljen dostop in parkiranje dostavnega vozila neposredno na lokaciji, navedeni na naročilu. Dostava se izvaja do vhoda v večstanovanjsko stavbo oz. do vhodnih vrat enostanovanjske stavbe. Kupec ima pri nekaterih izdelkih možnost ob naročilu izbrati dodatno storitev »vnos v stanovanje«. V tem primeru bo dostavljavec pošiljko dostavil v stanovanje oz. v prostor naslovnika. Stroške vnosa blaga v stanovanje oz. v prostor naslovnika v višini 9 EUR nosi kupec.

     

    - osebni prevzem

    Naročene izdelke lahko osebno prevzamete v izbrani poslovalnici ponudnika v rednem delovnem času poslovalnice. Pri dostavi oz. prevzemu blaga v izbrani poslovalnici ponudnika je dostava brezplačna ne glede na vrednost nakupa.

  • Ali lahko svoje izdelke prevzamem tudi sam?

    Naročene izdelke lahko osebno prevzamete v izbrani poslovalnici ponudnika v rednem delovnem času poslovalnice. Pri dostavi oz. prevzemu blaga v izbrani poslovalnici ponudnika je dostava brezplačna ne glede na vrednost nakupa.

    Na vašem spletnem naročilu lahko preprosto izberete osebni prevzem in poslovalnico, v kateri želite blago prevzeti.

    Izdelkov, ki so na voljo le v spletni trgovini (»online only«), sami ne morete prevzeti.

  • Koliko znašajo stroški pošiljanja in dostave?

    Stroški pošiljanja in dostave znašajo:

     

    - 3,85 EUR za paketno pošiljko,

     

    - 35,00 EUR za PG pošiljko.

     

    Za paketno pošiljko se štejejo pošiljke z maso posameznega paketa pod 50 kg, največ do 150 cm po katerikoli dimenziji, pri čemer seštevek dolžine in obsega, merjenega na najširšem mestu prečno, ne presega 300 cm. Ostale pošiljke, če ni drugače določeno, predstavljajo PG pošiljko.

    Stroški dostave blaga si lahko ogledate že ob ogledu posameznega izdelka v spletni trgovini. O stroških dostave blaga in o skupnemu strošku dostave pa boste obveščeni tudi ob pregledu naročila in v potrditvenem elektronskem sporočilu.

    Pridržujemo si pravico do večkratne dostave posameznega naročila, pri čemer se stroški pošiljanja plačajo samo enkrat.

    Za dostavo naročila mora biti zagotovljen dostop in parkiranje dostavnega vozila neposredno na lokaciji, navedeni na naročilu. Dostava se izvaja do vhoda v večstanovanjsko stavbo oz. do vhodnih vrat enostanovanjske stavbe. Kupec ima pri nekaterih izdelkih možnost ob naročilu izbrati dodatno storitev »vnos v stanovanje«. V tem primeru bo dostavljavec pošiljko dostavil v stanovanje oz. v prostor naslovnika. Stroške vnosa blaga v stanovanje oz. v prostor naslovnika v višini 9 EUR nosi kupec.

  • Ali lahko sam navedem želeni termin dostave?
Pogosta vprašanja
o vračilu
  • Kako in v kolikšnem času lahko blago vrnem?

    Z nalepko za vračilo, ki je priložena paketu (paketna pošiljka), lahko izdelek/blago brezplačno vrnete preko Pošte Slovenije d.o.o. Nalepko za vračilo si lahko natisnete tudi preko spletne povezave www.moemax.si/vracilo. V kolikor blaga ne boste vrnili z uporabo nalepke preko Pošte Slovenije, stroški vračila blaga bremenijo vas. V primeru osebnega prevzema blaga, morate blago vrniti na lastne stroške. Izdelek, ki ga ni mogoče vrniti kot paketno pošiljko (t.i. PG pošiljka), morate vrniti sami in na lastne stroške, razen v kolikor se dogovorite, da blago pri vas prevzame ponudnik.

     

    Blago je potrebno vrniti ali izročiti pošiljatelju na naslov lokacije, iz katere je bilo blago poslano in sicer v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe.

     

    Vrnitev prejetega blaga v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

     

    Izdelke iz programa pohištva lahko vrnete po pošti na naslov:

    mömax spletna trgovina Maribor Hoče Miklavška cesta 63 2311 Hoče

    Na istem naslovu je možno vračilo tudi osebno in sicer vsak delovnik od 10:00 do 18:00 ure.

     

    Izdelke iz spremljajočega programa lahko vrnete po pošti na naslov:

    mömax spletna trgovina Maribor Tržaška cesta 33 2000 Maribor

    Na istem naslovu je možno vračilo tudi osebno in sicer vsak delovnik od 10:00 do 18:00 ure.

     

    Prejete izdelke morate vrniti nepoškodovane in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina brez kupčeve krivde zmanjšala. Potrošnik odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja. Če ste izdelek morda že začeli uporabljati ali če ste pri izdelkih posamezne komponente že odprli in sestavljali, odstop od pogodbe ni možen. Proizvajalec izdelka predpiše tudi njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del izdelka, jo je prav tako treba priložiti, in sicer takšno, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja izdelka (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini).

     

    Pri vsakem vračilu je potrebno poleg izdelka predložiti tudi ustrezno in popolno izpolnjen Obrazec za vračilo blaga in nalepko za vračilo ali kopijo računa.

  • Ali lahko odstopim od pogodbe?

    Po opravljenem nakupu imate pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga sporočite, da odstopate od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev.

     

    Za uveljavitev pravice do odstopa morate z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje LES-MMS d.o.o., Cesta na Bokalce 40, 1000 Ljubljana, e-pošta: shop@moemax.si, tel.: 080 88 76 o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom poslanim po pošti ali elektronski pošti). V ta namen lahko neobvezno uporabite tudi Obrazec za odstop od pogodbe.

     

    Rok za odstop od pogodbe začne teči naslednji dan po datumu prevzema blaga oziroma pri pogodbi v zvezi z dostavo blaga, ki sestoji iz več pošiljk ali kosov, ko je predana zadnja pošiljka. Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od pogodbe.

     

    Z nalepko za vračilo, ki je priložena paketu (paketna pošiljka), lahko izdelek/blago brezplačno vrnete preko Pošte Slovenije d.o.o. Nalepko za vračilo si lahko natisnete tudi preko spletne povezave www.moemax.si/vracilo. V kolikor blaga ne boste vrnili z uporabo nalepke preko Pošte Slovenije, stroški vračila blaga bremenijo vas. V primeru osebnega prevzema blaga, morate blago vrniti na lastne stroške. Izdelek, ki ga ni mogoče vrniti kot paketno pošiljko (t.i. PG pošiljka), morate vrniti sami in na lastne stroške, razen v kolikor se dogovorite, da blago pri vas prevzame ponudnik.

     

    Blago je potrebno vrniti ali izročiti pošiljatelju na naslov lokacije, iz katere je bilo blago poslano in sicer v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe.

     

    Vrnitev prejetega blaga v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

     

    Izdelke iz programa pohištva lahko vrnete po pošti na naslov:

    mömax spletna trgovina Maribor Hoče

    Miklavška cesta 63

    2311 Hoče

    Na istem naslovu je možno vračilo tudi osebno in sicer vsak delovnik od 10:00 do 18:00 ure.

     

    Izdelke iz spremljajočega programa lahko vrnete po pošti na naslov:

    mömax spletna trgovina Maribor

    Tržaška cesta 33

    2000 Maribor

    Na istem naslovu je možno vračilo tudi osebno in sicer vsak delovnik od 10:00 do 18:00 ure.

     

    Prejete izdelke morate vrniti nepoškodovane in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina brez kupčeve krivde zmanjšala. Potrošnik odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja. Če ste izdelek morda že začeli uporabljati ali če ste pri izdelkih posamezne komponente že odprli in sestavljali, odstop od pogodbe ni možen. Proizvajalec izdelka predpiše tudi njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del izdelka, jo je prav tako treba priložiti, in sicer takšno, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja izdelka (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini).

     

    Možnost odstopa od pogodbe ne velja za izdelke/blago, ki je izdelano po natančnih navodilih kupca oz. potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam.

     

    Če odstopite od te pogodbe, bomo brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrnili vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja). Tako povračilo bomo izvedli z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je dogovorjeno drugače ali v kolikor zaradi njegove narave, plačila ni mogoče zagotoviti z enakim plačilnim sredstvom. Pridržujemo si pravico, da zadržimo plačilo v primerih in v rokih določenih z Zakonom o varstvu potrošnikov.

     

    Pri vsakem vračilu je potrebno poleg izdelka predložiti tudi ustrezno in popolno izpolnjen Obrazec za vračilo blaga in nalepko za vračilo ali kopijo računa.

  • Die falsche Ware wurde geliefert. Wie komme ich zu meinen bestellten Artikeln?
    Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet. Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet.
  • Koliko znašajo stroški pošiljanja in dostave?

    Stroški pošiljanja in dostave znašajo:

     

    - 3,85 EUR za paketno pošiljko,

     

    - 35,00 EUR za PG pošiljko.

     

    Za paketno pošiljko se štejejo pošiljke z maso posameznega paketa pod 50 kg, največ do 150 cm po katerikoli dimenziji, pri čemer seštevek dolžine in obsega, merjenega na najširšem mestu prečno, ne presega 300 cm. Ostale pošiljke, če ni drugače določeno, predstavljajo PG pošiljko.

    Stroški dostave blaga si lahko ogledate že ob ogledu posameznega izdelka v spletni trgovini. O stroških dostave blaga in o skupnemu strošku dostave pa boste obveščeni tudi ob pregledu naročila in v potrditvenem elektronskem sporočilu.

    Pridržujemo si pravico do večkratne dostave posameznega naročila, pri čemer se stroški pošiljanja plačajo samo enkrat.

    Za dostavo naročila mora biti zagotovljen dostop in parkiranje dostavnega vozila neposredno na lokaciji, navedeni na naročilu. Dostava se izvaja do vhoda v večstanovanjsko stavbo oz. do vhodnih vrat enostanovanjske stavbe. Kupec ima pri nekaterih izdelkih možnost ob naročilu izbrati dodatno storitev »vnos v stanovanje«. V tem primeru bo dostavljavec pošiljko dostavil v stanovanje oz. v prostor naslovnika. Stroške vnosa blaga v stanovanje oz. v prostor naslovnika v višini 9 EUR nosi kupec.

  • Ali se lahko naslov dostave in naslov na računu razlikujeta?
    V primeru plačila po predračunu morata biti naslov na računu in naslov dostave enaka, pri vseh ostalih možnostih plačila pa se naslova lahko razlikujeta.
  • Ali lahko svoje izdelke prevzamem tudi sam?

    Naročene izdelke lahko osebno prevzamete v izbrani poslovalnici ponudnika v rednem delovnem času poslovalnice. Pri dostavi oz. prevzemu blaga v izbrani poslovalnici ponudnika je dostava brezplačna ne glede na vrednost nakupa.

    Na vašem spletnem naročilu lahko preprosto izberete osebni prevzem in poslovalnico, v kateri želite blago prevzeti.

    Izdelkov, ki so na voljo le v spletni trgovini (»online only«), sami ne morete prevzeti.

  • Kateri načini dostave obstajajo?

    - dostava po pošti na dom oz. izbrani naslov

    Naročene izdelke vam bomo poslali na naslov, ki ste ga vnesli pri naročilu. Za dostavo naročila mora biti zagotovljen dostop in parkiranje dostavnega vozila neposredno na lokaciji, navedeni na naročilu. Dostava se izvaja do vhoda v večstanovanjsko stavbo oz. do vhodnih vrat enostanovanjske stavbe. Kupec ima pri nekaterih izdelkih možnost ob naročilu izbrati dodatno storitev »vnos v stanovanje«. V tem primeru bo dostavljavec pošiljko dostavil v stanovanje oz. v prostor naslovnika. Stroške vnosa blaga v stanovanje oz. v prostor naslovnika v višini 9 EUR nosi kupec.

     

    - osebni prevzem

    Naročene izdelke lahko osebno prevzamete v izbrani poslovalnici ponudnika v rednem delovnem času poslovalnice. Pri dostavi oz. prevzemu blaga v izbrani poslovalnici ponudnika je dostava brezplačna ne glede na vrednost nakupa.

Pogosta vprašanja
o storitvah
  • Ali si lahko izposodim dostavno vozilo?

    Na razpolago vam je možnost izposoje dostavnega vozila, s katerim vaš nakup lahko udobno pripeljete do doma. Dostavno vozilo si lahko izposodite ob vsakem nakupu pohištva nad 350 €, in sicer za 3 ure in do 150 km prevožene razdalje.

     

    Za izposojo dostavnega vozila se prosimo obrnite na enega izmed naših prodajnih svetovalcev v poslovalnici, iz katere želite vaše pohištvo prepeljati domov. Pregled naših poslovalnic najdete na https://wwww.moemax.si/Poslovneenote/SI.

     

    Da boste v primeru prometne nesreče zavarovani, se sklene in obračuna kasko zavarovanje (polni kasko) v višini 14,90 €. Soudeležba najemnika v primeru prometne nesreče tako lahko znaša največ 500 € in jo je treba poravnati po prejemu plačilnega naloga v roku 14 dni. Polni kasko za konec tedna znaša 39 € (ta možnost je na voljo le imetnikom mömax kartice ugodnosti): v to ceno je vključena razdalja do 150 km, vsak naslednji kilometer pa se obračuna po 0,36 €. Ceno za zavarovanje s polnim kaskom je treba poravnati pred uporabo vozila. Vozilo, izposojeno ob vikendih, morate vrniti s polnim rezervoarjem goriva.

  • Kje lahko najdem navodilo za montažo?

    Navodila za montažo najdete na spletni strani posameznega izdelka pod rubriko »storitev«. V kolikor navodil tam ne boste našli vas prosimo, da nam pošljete sporočilo na shop@moemax.si in navodilo vam bomo posredovali preko elektronske pošte.

     

    Tu si lahko preberete tudi nekaj splošnih napotkov za montažo izdelkov:

     

    Pomoč pri montaži

    Nasvet: Različnih paketov nikoli ne razpakirajte istočasno, saj se vsebina različnih paketov med seboj lahko hitro pomeša. Priporočamo, da vedno odpirate paket za paketom in posamezen kos pohištva sestavite skladno z navodili za montažo. Škatle in pripadajočo paketno embalažo zavrzite šele takrat, ko je vse v celoti sestavljeno, saj boste tako preprečili, da bi pomotoma zavrgli kaj pomembnega, kot so recimo majhni leseni deli ali okovje.

     

    1) Vrata moje omare se ne ujemajo.

    Večdelne omare in komode imajo različno ukrivljene tečaje in vratne spone. Prosimo preverite, če ste ustrezno namestili vratne spone in tečaje. Z vodno tehtnico preverite, če omara stoji ravno in jo po potrebi podložite. Spone nastavite v skladu z navodili za montažo.

     

    2) Pri moji komodi je med korpusom in zgornjim delom vrat reža, spodnji del pa sega preko roba.

    Na prvi pogled so izvrtine na obeh straneh vrat na enaki razdalji, vendar pa temu ni vedno tako. Pogosto so vzrok za nastanek rež minimalne razlike, zato vrata enostavno obrnite.

     

    3) Lakirana površina izdelka ima praske, mehurčke ali je drugačne barve kot v trgovini ali kot je bilo naročeno.

    Večina lakiranih in sijočih površin ima čez lak nalepljeno zaščitno folijo. Te folije na prvi pogled pogosto ni mogoče opaziti – prosimo vas, da folijo previdno odstranite.

     

    4) Ko odprem vrata, se moja komoda maje.

    Veliko komod in omar ima varovalo pred prevrnitvijo, ki ga namestite tako, kot je opisano v navodilih za montažo. Omare se morajo iz varnostnih razlogov vedno pritrditi na steno. Z vodno tehtnico preverite, ali komoda stoji naravnost in jo po potrebi podložite.

     

    5) Drsna vrata moje omare se snemajo.

    a) Preverite, ali je varnostno okovje drsnih vrat (z drsnimi ležaji) pravilno vstavljeno v vodilo.

    b) Preverite, ali je lestev za pričvrstitev pritrjena na zgornjo ploščo omare, kot je navedeno v navodilih za montažo.

     

    6) V mojem paketu manjka okovje.

    Zavitki z okovjem so pogosto pritrjeni v embalažo iz stiroporja ali kartona. Večina dobaviteljev embalažo označi z napisom »zavoj z okovjem« ali »tukaj se nahaja okovje« ipd. Pri zofah se blazine pogosto nahajajo v predalu za shranjevanje posteljnine, nogice pa so v večini primerov na spodnji strani. Okovje omar za oblačila je najpogosteje prilepljeno na notranjo stran podnožja. Okovje se pogosto nahaja tudi v pripadajočih predalih, pri transportu pa se lahko zgodi, da okovje pade za predal.

     

    7) V mojem paketu so različne police.

    Omare za oblačila imajo pogosto police brez zaponke, ki poskrbijo za stabilnost in morajo biti nameščene v skladu z navodili za montažo.

     

    8) Predali se ne odpirajo pravilno.

    Prosimo preverite navodila za montažo vodil, da niste pomotoma zamenjali levega in desnega vodila. Glede na navodila natančno preglejte tudi položaj odprtin za pričvrstitev.

     

    9) Blažilci vrat ne delujejo pravilno.

    Prosimo preverite, ali je vaše blažilce za vrata glede na navodila za montažo možno nastaviti in jih v tem primeru po potrebi ustrezno naravnajte.

  • Ali lahko izdelke rezerviram v mömax poslovalnici?

    Na spletni strani https://www.moemax.si/reservation?execution=e1s1 se lahko izbrani izdelek rezervira za 48 ur. Rezervacija izdelka ne pomeni spletnega nakupa. Pri rezervaciji izdelka se ne sklene kupna pogodba, temveč se le-ta sklene ob prevzemu in plačilu izbranega izdelka.

     

    V času rezervacije vas bo izdelek čakal v izbrani poslovalnici. Če želena poslovalnica ni navedena na seznamu rezervacij, lahko neposredno izberete drugo najbližjo poslovalnico.

     

    Plačilo izdelka je možno le v poslovalnici, v kateri je bil izdelek rezerviran in prevzet.

     

    Mogoča je rezervacija vseh izdelkov, tudi tistih, ki so zadnji kosi ali namenjeni za predstavitev (eksponati). V tem primeru takojšen prevzem ne bo možen, ampak bo izdelek možno prevzeti po določenem dobavnem roku z zajamčeno ceno na dan rezervacije.

Pogosta vprašanja
o plačilu
  • Ali lahko plačam na obroke?

    Plačilo na obroke preko spleta trenutno žal ni možno, vendar pa različne možnosti financiranja nakupa ponujajo naše poslovalnice. O možnostih povprašajte naše svetovalno osebje v poslovalnicah.

  • Kako in v kolikšnem času lahko blago vrnem?

    Z nalepko za vračilo, ki je priložena paketu (paketna pošiljka), lahko izdelek/blago brezplačno vrnete preko Pošte Slovenije d.o.o. Nalepko za vračilo si lahko natisnete tudi preko spletne povezave www.moemax.si/vracilo. V kolikor blaga ne boste vrnili z uporabo nalepke preko Pošte Slovenije, stroški vračila blaga bremenijo vas. V primeru osebnega prevzema blaga, morate blago vrniti na lastne stroške. Izdelek, ki ga ni mogoče vrniti kot paketno pošiljko (t.i. PG pošiljka), morate vrniti sami in na lastne stroške, razen v kolikor se dogovorite, da blago pri vas prevzame ponudnik.

     

    Blago je potrebno vrniti ali izročiti pošiljatelju na naslov lokacije, iz katere je bilo blago poslano in sicer v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe.

     

    Vrnitev prejetega blaga v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

     

    Izdelke iz programa pohištva lahko vrnete po pošti na naslov:

    mömax spletna trgovina Maribor Hoče Miklavška cesta 63 2311 Hoče

    Na istem naslovu je možno vračilo tudi osebno in sicer vsak delovnik od 10:00 do 18:00 ure.

     

    Izdelke iz spremljajočega programa lahko vrnete po pošti na naslov:

    mömax spletna trgovina Maribor Tržaška cesta 33 2000 Maribor

    Na istem naslovu je možno vračilo tudi osebno in sicer vsak delovnik od 10:00 do 18:00 ure.

     

    Prejete izdelke morate vrniti nepoškodovane in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina brez kupčeve krivde zmanjšala. Potrošnik odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja. Če ste izdelek morda že začeli uporabljati ali če ste pri izdelkih posamezne komponente že odprli in sestavljali, odstop od pogodbe ni možen. Proizvajalec izdelka predpiše tudi njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del izdelka, jo je prav tako treba priložiti, in sicer takšno, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja izdelka (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini).

     

    Pri vsakem vračilu je potrebno poleg izdelka predložiti tudi ustrezno in popolno izpolnjen Obrazec za vračilo blaga in nalepko za vračilo ali kopijo računa.

  • Kakšne možnosti plačila so na voljo v spletni trgovini?

    Ponujamo vam različne načine plačila, ki so popolnoma varne in zanesljive:

     

    · PayPal (za izvedbo plačila boste iz naše spletne strani preusmerjeni na stran PayPal),

    · S kreditno kartico (Mastercard, Visa, Diners),

    · po predračunu, ki vam bo posredovan takoj po prejetju naročila,

    · z Moneto (za izvedbo plačila boste preusmerjeni na stran Moneta),

    · po povzetju – poštarju/dostavljavcu je ob prevzemu potrebno poravnati znesek izpisan ob naročilu. Dolžni ste poravnati tudi morebitno provizijo v skladu s cenikom Pošte Slovenije d.o.o.. Dodatnih stroškov pošiljanja poštarju ali drugemu dostavljavcu naročenih izdelkov iz spletne trgovine niste dolžni poravnati. Z oddanim naročilom v spletni trgovini se zavezujete, da boste pri izbiri plačila po povzetju ob prevzemu blaga poravnali kupnino z vključenimi stroški dostave.

  • Die falsche Ware wurde geliefert. Wie komme ich zu meinen bestellten Artikeln?
    Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet. Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet.
  • Kdaj prejmem račun?

    Račun za naročene izdelke vam bomo v pdf formatu poslali na elektronski naslov, ki ste ga je navedli ob registraciji oz. v obrazcu za naročilo ali pa vam bodo na elektronski naslov, ki ste ga navedli ob registraciji oz. v obrazcu za naročilo poslali povezavo, s katere si boste lahko račun prenesli sami, ga shranili oz. reproducirali na svojo elektronsko napravo. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu boste prejeli natisnjen račun za kupljene izdelke ob njihovem prevzemu.

     

    Prosimo vas, da skrbno preverite pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov žal ne moremo upoštevati.

  • Kakšne možnosti plačila so na voljo v poslovalnicah?

    V poslovalnicah vam nudimo možnost izbire med različnimi načini plačila:

     

    · z gotovino,

    · z bančno kartico (Maestro),

    · s kreditno kartico (Diners, Mastercard, Visa, Karanta, Amex, V PAY),

    · z mömax kreditom,

    · s Summit leasingom,

    · s potrošniškim kreditom Banke Koper,

    · preko bančnega nakazila.

  • Was ist Sofortüberweisung?
    Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet. Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet.
  • Ali lahko račun delno spremenim?
    Kasnejše spremembe podatkov in vsebine računa žal niso možne.
  • Kdaj prejmem povračilo?

    Pri preklicu naročila blaga bo povračilo izvedeno takoj, ko se blago vrne k nam oz. najkasneje v roku 14 dni. Povračilo je izvedeno po isti poti, kot je bil izvedeno plačilo naročila.

    Prosimo upoštevajte, da je pri plačilu s kreditno kartico dobropis včasih viden na naslednjem ali šele po naslednjem izpisku kreditne kartice. Na spletnem portalu za kreditno kartico je dobropis viden takoj in je na voljo za vaš naslednji nakup.

Potrebujete našo pomoč?
V primeru vprašanj se lahko obrnete tudi na naš center za pomoč strankam. Da se izognete čakanju na prostega svetovalca preko telefona, vam predlagamo, da izpolnite spodnji kontaktni obrazec. Po obravnavi vašega vprašanja boste iz našega centra za pomoč strankam prejeli povratni klic.