Prijava
Prijava
Profil pri mömaxu že imam
Pozabljeno geslo?
Računa pri mömaxu še nimam Registriraj se zdaj
E-novice Poslovne enote

Kako in do kdaj lahko naročilo prekličem?


Svoje naročilo lahko prekličete ali spremenite tako, da na spletni strani oddate novo naročilo z novimi podatki, hkrati pa na elektronski naslov shop@moemax.si pošljete zahtevek za preklic naročila. Kupec lahko naročilo prekliče ali spremeni tudi po telefonu na telefonsko številko 080 88 76 (od ponedeljka do sobote med 8. in 20. uro).

 

Pri poštnih dostavah se naročilo lahko odpove do oddaje pošiljke na pošto. V kolikor je blago že na poti, vas prosimo, da prevzem pošiljke zavrnete.

 

Ne zagotavljamo, da bo naročilo lahko uspešno ustavljeno oz. preklicano. Delni preklic naročila ni mogoč.


Passend zum Thema
Potrebujete našo pomoč?
V primeru vprašanj se lahko obrnete tudi na naš center za pomoč strankam. Da se izognete čakanju na prostega svetovalca preko telefona, vam predlagamo, da izpolnite spodnji kontaktni obrazec. Po obravnavi vašega vprašanja boste iz našega centra za pomoč strankam prejeli povratni klic.