Prijava
Prijava
Profil pri mömaxu že imam
Pozabljeno geslo?
Računa pri mömaxu še nimam Registriraj se zdaj
E-novice Poslovne enote

Kaj moram storiti, če je bilo moje naročilo dostavljeno nepopolno ali pa so izdelki poškodovani?


Če se bo kljub skrbnemu pregledu blaga pred pošiljanjem zgodilo, da boste prejeli nepopolno pošiljko ali pa poškodovano blago, vas prosimo, da prijavite reklamacijo izdelka. Vašo reklamacijo bomo obravnavali hitro in napako v čim krajšem času odpravili. Da vam bomo lahko zagotovili čim hitrejšo in učinkovito obravnavo vaše reklamacije, vas vljudno prosimo, da izpolnite obrazec za prijavo reklamacije in nam posredujete naslednje informacije:

 

1) natančen opis poškodbe ali pomanjkljivosti

2) natančne fotografije (posnetke od blizu in v celoti, iz katerih se lahko škoda ustrezno oceni)

3) v primeru manjkajočih delov prosimo navedite točne nazive teh delov, kot so navedeni v navodilih za montažo, ter število teh manjkajočih delov

 

Te informacije nam skupaj z obrazcem za prijavo reklamacije prosimo pošljite na elektronski naslov shop@moemax.si, mi pa vas bomo nato obvestili o nadaljnjem postopku.


Passend zum Thema
Potrebujete našo pomoč?
V primeru vprašanj se lahko obrnete tudi na naš center za pomoč strankam. Da se izognete čakanju na prostega svetovalca preko telefona, vam predlagamo, da izpolnite spodnji kontaktni obrazec. Po obravnavi vašega vprašanja boste iz našega centra za pomoč strankam prejeli povratni klic.