Prijava
Prijava
Profil pri mömaxu že imam
Pozabljeno geslo?
Računa pri mömaxu še nimam Registriraj se zdaj
E-novice Poslovne enote

Kaj moram storiti, če sem prejel napačno blago?


Če menite, da ste prejeli napačno blago oziroma napačno izvedbo vašega izdelka, prosimo najprej preverite vašo potrditev naročila in sliko izdelka v naši spletni trgovini.

 

Na vašo željo lahko izdelek preverimo tudi mi – v tem primeru nam prosimo pošljite slike izdelka in natančen opis dejanskega stanja na shop@moemax.si.

 

V kolikor ste prejeli napačno blago, vas prosimo, da izpolnite obrazec za vračilo blaga in nam ga posredujete na elektronski naslov shop@moemax.si, izdelek pa nam vrnete z uporabo nalepke za vračilo. Blago vam bomo z veseljem zamenjali.


Passend zum Thema
Sie möchten direkt mit uns Kontakt aufnehmen?
Gerne können Sie sich auch direkt an unser Hilfe- und Support Team wenden. Um Wartezeiten in der Telefonschleife zu vermeiden, benutzen Sie am Besten unser Kontaktformular oder vereinbaren Sie einen Rückruf-Termin. POTERBNO PREVEDIT