Prijava
Prijava
Profil pri mömaxu že imam
Pozabljeno geslo?
Računa pri mömaxu še nimam Registriraj se zdaj
E-novice Poslovne enote

Kako in v kolikšnem času lahko blago vrnem?


Z nalepko za vračilo, ki je priložena paketu (paketna pošiljka), lahko izdelek/blago brezplačno vrnete preko Pošte Slovenije d.o.o. Nalepko za vračilo si lahko natisnete tudi preko spletne povezave www.moemax.si/vracilo. V kolikor blaga ne boste vrnili z uporabo nalepke preko Pošte Slovenije, stroški vračila blaga bremenijo vas. V primeru osebnega prevzema blaga, morate blago vrniti na lastne stroške. Izdelek, ki ga ni mogoče vrniti kot paketno pošiljko (t.i. PG pošiljka), morate vrniti sami in na lastne stroške, razen v kolikor se dogovorite, da blago pri vas prevzame ponudnik.

 

Blago je potrebno vrniti ali izročiti pošiljatelju na naslov lokacije, iz katere je bilo blago poslano in sicer v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe.

 

Vrnitev prejetega blaga v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

 

Izdelke iz programa pohištva lahko vrnete po pošti na naslov:

mömax spletna trgovina Maribor Hoče Miklavška cesta 63 2311 Hoče

Na istem naslovu je možno vračilo tudi osebno in sicer vsak delovnik od 10:00 do 18:00 ure.

 

Izdelke iz spremljajočega programa lahko vrnete po pošti na naslov:

mömax spletna trgovina Maribor Tržaška cesta 33 2000 Maribor

Na istem naslovu je možno vračilo tudi osebno in sicer vsak delovnik od 10:00 do 18:00 ure.

 

Prejete izdelke morate vrniti nepoškodovane in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina brez kupčeve krivde zmanjšala. Potrošnik odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja. Če ste izdelek morda že začeli uporabljati ali če ste pri izdelkih posamezne komponente že odprli in sestavljali, odstop od pogodbe ni možen. Proizvajalec izdelka predpiše tudi njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del izdelka, jo je prav tako treba priložiti, in sicer takšno, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja izdelka (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini).

 

Pri vsakem vračilu je potrebno poleg izdelka predložiti tudi ustrezno in popolno izpolnjen Obrazec za vračilo blaga in nalepko za vračilo ali kopijo računa.


Passend zum Thema
Na to temo
Potrebujete našo pomoč?
V primeru vprašanj se lahko obrnete tudi na naš center za pomoč strankam. Da se izognete čakanju na prostega svetovalca preko telefona, vam predlagamo, da izpolnite spodnji kontaktni obrazec. Po obravnavi vašega vprašanja boste iz našega centra za pomoč strankam prejeli povratni klic.