Prijava
Prijava
Profil pri mömaxu že imam
Pozabljeno geslo?
Računa pri mömaxu še nimam Registriraj se zdaj
E-novice Poslovne enote

Brezplačen 14-dnevni odstopni rok

Mömax vam nudi brezplačen 14-dnevni odstopni rok. Da vam bomo lahko zagotovili čim hitrejši in učinkovit postopek vračila blaga, vas vljudno prosimo, da upoštevate spodnja navodila.

Prošnja za vračilo blaga

Če želite blago, ki ste ga prejeli preko Pošte Slovenije, vrniti, prosimo uporabite etiketo za vračilo blaga, ki ste jo prejeli v paketu.

Blago prosimo zapakirajte tako, da se ob pošiljanju ne bo poškodovalo. V primeru, da nepoškodovano originalno paketno embalažo še imate, je najbolje, da blago zapakirate vanjo. Paketu za vračilo prosimo priložite obrazec za vračilo, na paket namestite etiketo za vračilo in ga odnesite v eno izmed poslovalnic Pošte Slovenije.

Zahteva za ponovno posredovanje etiket za vračilo:

Kaj morate storiti v primeru reklamacije?

Če se bo kljub temu, da naše blago pred pošiljanjem skrbno pregledamo, zgodilo, da boste prejeli poškodovano blago, bomo vašo reklamacijo obravnavali hitro in napako odpravili. Da vam bomo lahko zagotovili čim hitrejšo obravnavo vaše reklamacije, vas vljudno prosimo, da v celoti izpolnite obrazec za reklamacijo in nam ga pošljete preko elektronske pošte.

Postopek:
1) Izpolnite obrazec
2) Shranite dokument
3) Pripnite fotografije/dokumente
4) Pošljite na: shop@moemax.si

Če vprašalnika ne morete izpolniti, bo seveda zadostovalo, da nam na vprašanja, zastavljena v vprašalniku, odgovorite preko elektronske pošte. Vljudno vas prosimo, da vedno priložite tudi fotografije poškodovanega blaga.

Najlepša hvala za sodelovanje!