Prijava

Prijava

Račun pri mömaxu že imam
Pozabljeno geslo
Računa pri mömaxu še nimam Registriraj se zdaj
Bonuscard Newsletter Poslovne enote

NAČINI PLAČILA

mömax nudi varen nakup s 30-dnevnim rokom vračila blaga.

Vsekakor imate možnost izbire med različnimi načini plačila: gotovina, bančna kartica (Maestro), kreditna kartica (Diners, Master Card in Visa, Karanta, Amex), mömax kredit, Summit leasing, potrošniški krediti Banke Koper ali Banke Sparkasse ali preko bančnega nakazila.



POMOČ & NASVETI ZA MONTAŽO

Nasvet: ne razpakirajte vseh paketov naenkrat, saj se hitro izgubi pregled.

Odprite le en paket za drugim in sestavite kos pohištva v skladu z navodili za montažo. Škatle in ostalo embalažo vrzite v smeti šele takrat, ko je vse postavljeno in popolnoma zmontirano.
Tako boste preprečili, da po pomoti odvržete kaj pomembnega, kot npr. okovje, manjše lesene dele ipd.
 
1) Pri moji omari oz. komodi se vrata ne ujemajo.
Večdelne omare in komode imajo različno ukrivljene tečaje in vratne spone. Prosimo, preverite, če se te vratne spone in tečaji niso mogoče zamenjali. Z vodno tehtnico preverite, če omara stoji ravno (mogoče se mora pohištvo podložiti). Spone nastavite v skladu z navodili za montažo.
 
2) Pri moji komodi je med korpusom in zgornjim delom vrat reža, spodnji del pa sega preko roba.
Na prvi pogled so izvrtine na obeh straneh vrat na enaki razdalji. Vendar to ni vedno tako. Tukaj pogosto obstajajo minimalne razlike, ki lahko povzročijo nastanek reže. Preprosto zamenjajte vrata.
 
3) Moja lakirana fronta je popraskana, ima mehurčke oz. je drugačne barve kot v prodajalni oz. kot je bilo naročeno.
Veliko lakiranih površin s sijajem je polepljenih z zaščitno folijo. Nanos teh folij je dandanes tako dober, da je komaj opazen. Prosimo, da previdno odstranite zaščitno folijo.
 
4) Ko odprem vrata, se moja komoda maja.
Številne komode in omare imajo varovalo pred prevrnitvijo; tega namestite tako, kot je opisano v navodilih za montažo. Omare se morajo iz varnostnih razlogov vedno pritrditi na steno. Z vodno tehtnico preverite, če je komoda popolnoma ravna (mogoče se mora pohištvo podložiti).
 
5) Pri moji viseči omarici se snemajo drsna vrata.
a) Preverite, če je varnostno okovje drsnih vrat (z drsnimi ležaji) pravilno vstavljeno v vodilo.
b) Preverite, če je lestev za pričvrstitev pritrjena na zgornjo ploščo omare, tako kot je navedeno v navodilih za montažo.
 
6) Manjkajoče okovje.
Zavitki z okovjem so pogosto pritrjeni v embalažo (stiropor, karton). Večina dobaviteljev te označi »Zaboj z okovjem«, torej paket, v katerem se nahaja okovje, z opozorilom: »Okovje tukaj« ali podobno. Pri zofah se blazine pogosto nahajajo v predalu za shranjevanje posteljnine, nogice pa so v večini primerov na spodnji strani. Okovje omar za oblačila je pogosto nalepljeno na spodnjo stran podnožja. Okovje se velikokrat zapakira tudi v obstoječe predale. Pri prevozu se lahko zgodi, da okovje pade za predal.
 
7) Različne police
Omare za oblačila imajo pogosto police brez zaponke. Te služijo kot stabilizacija in se morajo namestiti v skladu z navodili za montažo.
 
8) Predalov ni mogoče pravilno odpreti oz. ne delujejo.
Preverite smer montaže vodil (levo ali desno vodilo zamenjano). Natančno preverite položaj odprtin za pričvrstitev v skladu z navodili.
 
9) Blažilci vrat ne deluje pravilno.
V navodilih za montažo preverite, če se lahko vaši blažilci nastavijo in jih po potrebi naknadno naravnajte.