Reklamacija in vračilo blaga, kupljenega v spletni trgovini mömax

Pravica do odstopa od pogodbe

Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od te pogodbe.
Odstopni rok poteče v 14 dneh od dneva:
  • ko potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik (pri prodajni pogodbi);
  • ko potrošnik pridobi fizično posest na zadnjem kosu blaga ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik (pri pogodbi v zvezi z več kosi blaga, ki jih potrošnik naroči z enim naročilom in so dostavljeni ločeno);
  • ko potrošnik pridobi fizično posest na zadnji pošiljki ali kosu blaga ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik (pri pogodbi v zvezi z dostavo blaga, ki sestoji iz več pošiljk ali kosov),
  • ko potrošnik pridobi fizično posest na prvem kosu blaga ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik (pri pogodbi za redno dostavo blaga v določenem časovnem obdobju).
Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje LES-MMS, d.o.o. Cesta na Bokalce 40, Ljubljana (elektronski naslov: [email protected]) o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (s pismom, poslanim po pošti, ali po elektronski pošti). V ta namen lahko potrošnik neobvezno uporabi priloženi obrazec za vračilo blaga. Potrošnik lahko elektronsko izpolni in predloži obrazec za vračilo blaga ali katero koli drugo nedvoumno izjavo na spletni strani prodajalca. Če se potrošnik odloči za to možnost, mömax nemudoma pošlje potrošniku potrdilo o prejemu takšnega odstopnega obrazca na trajnem nosilcu podatkov.

Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.

Učinki odstopa od pogodbe spletnega nakupa

Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja). Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov.

Z etiketo za vračilo, ki je kupcu posredovana po e-pošti, lahko kupec izdelek/blago vrne na naslov naveden na etiketi. Etiketo za vračilo lahko kupec naroči tudi na elektronskem naslovu [email protected]. Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Izdelke lahko kupec vrne po pošti na naslov, ki je naveden na etiketi za vračilo. Na istem naslovu je možno vračilo tudi osebno in sicer vsak delovnik od 10. do 18. ure. Rok se upošteva, če potrošnik blago pošlje nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka. Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik. Potrošnik odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja. Pri prodajnih pogodbah, pri katerih ob odstopu od pogodbe podjetje ne ponudi lastnega prevzema mömax lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.

Reklamacija

Vsako naročilo pred pošiljanjem skrbno pregledamo. Če se kljub temu zgodi, da prejmeš nepopolno ali poškodovano pošiljko, lahko prijaviš reklamacijo izdelka.

Prosimo, da prejeto blago pregledaš in nam v roku 14 dni od dneva prejema blaga sporočiš morebitne poškodbe.

Da bi lahko zagotovili čim bolj hitro in učinkovito obravnavo tvoje reklamacije, te prosimo, da nam posreduješ naslednje informacije:
  • številko naročila oz. pogodbe,
  • natančen opis poškodbe ali pomanjkljivosti,
  • natančne fotografije (posnetke od blizu in v celoti, iz katerih se lahko škoda ustrezno oceni),
  • v primeru poškodovanih ali manjkajočih delov te prosimo, da v navodilih za montažo označiš točne nazive teh delov.
Te informacije nam pošlji na elektronski naslov [email protected], mi pa te bomo nato obvestili o nadaljnjem postopku.
Imaš dodatna vprašanja o vračilih izdelkov?
Preveri odgovore na najpogostejša vprašanja naših strank.
Na pogosta vprašanja