Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine mömax

LES-MMS trgovska družba d.o.o.
Cesta na Bokalce 40
1000 Ljubljana

Telefon: 02 616 50 31
(pon.-sob.: 9:00-20:00)

E-mail naslov: [email protected]
Spletna stran: www.moemax.si

Matična številka: 5025648000
Davčna številka: SI74735705

1. Splošno

(1) Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine na spletni strani www.moemax.si (v nadaljevanju: spletna trgovina) so sestavljeni v skladu z določili Obligacijskega zakonika (OZ), Zakona varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), priporočili TZS in mednarodnimi kodeksi za elektronsko poslovanje ter drugo relevantno področno zakonodajo.

(2) S spletno trgovino upravlja družba LES-MMS, d.o.o. Cesta na Bokalce 40, Ljubljana, ki je tudi ponudnik storitev elektronskega poslovanja (v nadaljevanju: ponudnik oz. podjetje).

(3) Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje ponudnika spletne trgovine, pravice uporabnika spletne trgovine (v nadaljevanju: tudi kupec spletne trgovine) ter poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom/kupcem spletne trgovine. Kot kupec se razume vsaka fizična oseba, ki je opravila nakup v spletni trgovini.

(4) Navedeni pogoji poslovanja urejajo prodajo blaga, ki je na voljo v spletni trgovini oziroma lahko zanj kupec opravi spletni nakup na spletni strani www.moemax.si. Ponudbe v spletni trgovini veljajo le za naročila preko spletne trgovine.

(5) Ti splošni pogoji prevladajo nad nasprotnimi pogodbeni pogoji kupca ali pogodbenimi pogoji druge osebe, ki odstopajo od teh splošnih pogojev. Ti splošni pogoji veljajo tudi tedaj, če ob zavedanju o obstoju nasprotnih ali drugačnih pogodbenih pogojev kupca ali druge osebe prodajalec opravi kakršnokoli izpolnitveno ali drugačno konkludentno ravnanje, ki bi se lahko štelo za potrditev nasprotnih ali drugačnih pogodbenih pogojev kupca ali druge osebe. Veljavnost slednjih je v vsakem primeru izključena. To velja tudi, če bi se pogodbeni pogoji kupca ali druge osebe lahko šteli za sprejete po vključitvi teh splošnih pogojev.

(6) Ti splošni pogoji veljajo ne glede na statutarni ali dejanski sedež kupca in ne glede na njegovo dejansko sposobnost razumevanja jezika, v katerem so ti splošni pogoji sestavljeni.

(7) Nakup, opravljen preko spletne trgovine, se šteje za nakup, opravljen v skladu z veljavno zakonodajo Republike Slovenije. Dostavo blaga, kupljenega preko spletne trgovine, zagotavlja ponudnik na teritoriju Republike Slovenije.

(8) Splošni pogoji poslovanja so veljavni ob vsakem nakupu v spletni trgovini. Za posamezno naročilo veljajo pogoji poslovanja, ki so objavljeni v spletni trgovini v času nakupa (oddaje spletnega naročila). Ti pogoji poslovanja izključujejo kakršnekoli druge pogoje poslovanja z izjemo določil morebitne pisne pogodbe, ki jo na pobudo kupca ali ponudnika posebej skleneta kupec in ponudnik. Pred zaključkom nakupa z izbiro potrditvenega polja oziroma z oddajo naročila kupec potrjuje, da v celoti razume Splošne pogoje poslovanja in jih sprejema. Nakup izdelkov prek spletne trgovine brez strinjanja s splošnimi pogoji poslovanja ni mogoč.

(9) Izrazi, ki so uporabljeni v teh splošnih pogojih, imajo naslednji pomen:
  • Uporabnik, ki opravlja nakup, je fizična ali pravna oseba, ki naroči izdelke prek spletne trgovine.
  • Kupec je oseba, ki opravlja nakup in naroči blago prek spletne trgovine.
(10) Navedeni pogoji poslovanja se lahko kadarkoli spremenijo, zato ponudnik predlaga kupcu, da jih prebere ob vsakem nakupu. Vsaka verzija pogojev poslovanja je posebej datirana.

(11) Pogoji poslovanja so na voljo na spletni strani, kupec pa si jih lahko prenese, shrani oziroma reproducira na svojo elektronsko napravo preko internetne povezave, dostopne v spletni trgovini ponudnika.

(12) Vsi nadaljnji dogovori (med in po sklenitvi pogodbe / naročila) veljajo samo v pisni obliki, ki so navedeni na pogodbi / naročilu / računu.

2. Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

(1) Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu pred sklenitvijo pogodbe oziroma preden kupca zavezuje ponudba na jasen in razumljiv način zagotovil naslednje informacije:
  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja);
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, naslov, telefonska številka);
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami):
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku);
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave, stroški dostave);
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške dostave;
  • način plačila in dostave;
  • časovno veljavnost ponudbe;
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci;
  • seznanitev z zakonskim jamstvom za skladnost blaga, storitve ali digitalne vsebine;
  • seznanitev z dejstvom, da potrošnik krije stroške vračila blaga v primeru odstopa od pogodbe;
  • seznanitev z višino stroškov vračila blaga, če ga pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, zaradi njegove narave ni mogoče vrniti po pošti;
  • podrobnosti postopka uveljavljanja pravice do odstopa od pogodbe z navedbo njihovih izjem in rokov skupaj z obrazcem za odstop od pogodbe;
  • seznanitev z neobstojem pravice do odstopa od pogodbe, če potrošnik v skladu s 135. členom Zakona o varstvu potrošnikov nima pravice do odstopa, ali po potrebi o okoliščinah, v katerih potrošnik izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

3. Podatki ponudnika

  • Firma: LES-MMS trgovska družba d.o.o.
  • Skrajšana firma: LES-MMS d.o.o.
  • Sedež: 1000 Ljubljana
  • Poslovni naslov: Cesta na Bokalce 40
  • Identifikacijska številka za DDV: SI74735705, smo davčni zavezanec
  • Matična številka: 5025648000
  • Vpisan v sodni register pri Okrožnem sodišču v Ljubljani pod vložno št. 10216200.

4. Kontaktne informacije in pomoč uporabnikom

(1) V kolikor ima kupec oziroma uporabnik spletne trgovine glede ponudbe ali glede same uporabe spletne trgovine dodatna vprašanja ali pa zgolj potrebuje več informacij o naročilih, dostavi in reklamacijah ter o varovanju osebnih podatkov, se lahko za pomoč in informacije obrne na ponudnika preko:
  • Elektronskega naslova: [email protected].
  • Telefonske številke: 02 616 50 31 (od ponedeljka do sobote med 9. in 20. uro).

5. Cene in veljavnost ponudbe

(1) Vse cene v spletni trgovini so v evrih in že vsebujejo davek na dodano vrednost ter so dokončne glede na dan naročila. Spletne cene veljajo za izdelke v spletni trgovini. Ponudnik si pridržuje pravico do sprememb cen ponudbe brez predhodnega obvestila. Ponudnik si pridržuje pravico do napak v spletni trgovini, o čemer bo kupca obvestil v najkrajšem možnem času po oddanem naročilu in mu povrnil morebitne stroške, ki so že nastali iz tega naslova. Če izdelka ni na zalogi, bo ponudnik o tem kupca obvestil v najkrajšem možnem času po oddanem naročilu.

(2) Cene veljajo v trenutku oddaje naročila oziroma veljajo tiste cene, ki so bile veljavne v času, ko je oddano naročilo prejel informacijski sistem ponudnika. Prodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec prejme elektronsko sporočilo o potrditvi naročila. Od tega trenutka so vsi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

(3) Cene izdelkov (z vključenim DDV-jem) ne vključujejo stroškov dostave oziroma poštnine. Stroški dostave in pošiljanja se obračunajo že med postopkom naročanja v spletni trgovini. Ti so navedeni tudi ob pregledu vsebine košarice in izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila. Dekorativni material ni vključen v ceno.

(4) Redne cene so maloprodajne cene po ceniku. Akcijske cene so cene, ki veljajo za vse kupce v spletni trgovini v času akcije.

(5) V času trajanja posebne oblike prodaje (v času sezonskih znižanj, razprodaj, akcijskih razprodaj, razprodaj blaga z napako ter v času drugih akcijskih ponudb trgovcev, v okviru katerih lahko potrošniki kupijo izdelke po nižjih cenah od tistih v redni prodaji), mömax objavi znižano ceno, ki velja v času trajanja posebne oblike prodaje blaga, ter najnižjo ceno, ki jo je mömax za isti izdelek uporabila v obdobju 30 dni pred izvedbo posebne oblike prodaje.

6. Postopek nakupa

(1) Naročanje v spletni trgovini poteka v slovenskem jeziku preko interneta 24 ur na dan in 7 dni v tednu. Izdelke lahko kupec izbira in naroča iz seznama ponujenih izdelkov v spletni trgovini ponudnika. Vsi izdelki, ponujeni v spletni trgovini, so na voljo do odprodaje zalog.

(2) Obiskovalec spletne trgovine oziroma kupec nakup v spletni trgovini lahko opravi z ali brez registracije.

(3) Nakup v spletni trgovini je preprost in se izvede v naslednjih korakih:
  • Košarica: Po pregledu ponudbe ob želenih izdelkih kupec izbere možnost »Dodaj v košarico«. Izbrani izdelki so zbrani v košarici, ki jo lahko kupec kadarkoli pregleda oziroma preveri s pritiskom na gumb »V košarico« ter v njej uredi izdelke (spremeni količine izdelkov in/ali jih odstrani iz seznama, izbere način dostave). Kupec lahko izbira med dostavo blaga do izbranega naslova ali pa blago osebno prevzame v izbrani poslovalnici ponudnika. V primeru, da do izbranega naslova ni možen dostop s tovornim vozilom, se dostava izvede do skrajne točke, dostopne s tovornim vozilom. Dostave izdelkov večjih dimenzij, kot so na primer: sedežne garniture, postelje, omare večjih dimenzij, kuhinje ipd., se vršijo z večjimi tovornimi vozili. Košarico lahko kupec dopolni z dodatnimi izdelki tako, da se vrne nazaj v trgovino, bodisi z gumbom »Nadaljuj z nakupovanjem« ali preko menijev v zgornji vrstici.
  • Naročilo / Podatki kupca: V obrazec za naročilo vpiše kupec svoje podatke in na tak način določi naslov za račun in dostavo, ali želi kupiti izdelke kot podjetje, uveljavlja morebitne ugodnosti z vnosom kode in poda morebitni komentar.
  • Naročilo / Način plačila: Kupec v tem koraku določi način plačila. Kupec lahko izbira med ponujenimi načini plačila.
  • Pregled in potrditev: V tem koraku lahko kupec še enkrat preveri vsebino košarice oz. naročila, vključno s količino in ceno, izbranim načinom dostave in plačila, pri čemer lahko kupec s klikom na polje »Uredi« vnesene podatke po potrebi tudi popravi oziroma spremeni. Dodatno pa lahko kupec navede morebitne posebnosti glede možnosti dostave v prostor za opombe (Npr.: »Do želenega naslova ni možno dostopati s tovornim vozilom«). V takšnih primerih vas bomo kontaktirali in poskušali najti ustrezno rešitev. Ob doplačilu ponujamo tudi tako imenovano »ročno dostavo« od skrajne točke, dostopne s tovornim vozilom do navedenega naslova dostave. Pred zaključkom naročila oz. nakupa z izbiro potrditvenega polja kupec poda izrecno soglasje za obdelavo osebnih podatkov in hkrati potrjuje, da v celoti razume Splošne pogoje poslovanja in jih sprejema. S klikom na gumb »Kupi zdaj« kupec zaključi postopek nakupa. Po zaključku nakupa na spletni strani prejme kupec elektronsko sporočilo z vsemi podatki o naročilu in dostavi. Pogodba o nakupu med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o prejemu naročila).
(4) Oddano naročilo predstavlja kupoprodajno pogodbo, ki je sklenjena v trenutku potrditve naročila s strani ponudnika. Ponudnik potrdi naročilo tako, da pošlje kupcu takoj po prejemu naročila potrdilo v elektronski obliki na naslov elektronske pošte, ki ga je kupec posredoval nakupu.

(5) Ponudnik v dogovorjenem roku pripravi in odpošlje blago z dogovorjenim načinom dostave. Kupec lahko spremlja status naročila preko povezave, ki mu jo ponudnik pošlje na elektronski naslov oziroma preko obrazca na spletni povezavi https://www.moemax.si/orderstatus z vpisom številke naročila in svojega priimka.

(6) Stroški dostave se obračunajo že pri nakupu v spletni trgovini. V primeru zahteve po »ročni dostavi« opisani v zgornjem odstavku (3) se bo doplačilo za to storitev obračunalo naknadno ob pisni potrditvi stranke.

Doplačilo za »ročno dostavo« znaša 35 €.

Ob prevzemu pošiljke je potrebno podpisati morebitne spremne dokumente in preveriti morebitne poškodbe tako na pakirni embalaži kot na samih izdelkih.

(7) Barva izdelka je lahko drugačna v realnosti, kot je na slikah izdelkov, saj lahko pride do barvnega odstopanja, zaradi različne svetlobe v prostoru ob nastanku fotografije in zaradi različnega prikazovanja barv na različnih zaslonih. Ponudnik si prizadeva zagotoviti ustrezne slike vseh prodajnih izdelkov na svoji spletni strani.

7. Načini plačila

V naši spletni trgovini lahko plačaš na naslednje načine:
  • Plačilna kartica – možnost plačila s plačilnimi karticami Maestro, MasterCard, Visa ali Diners Club, varnost zagotovljena s storitvijo Mastercard Identity Check, Visa Secure ali Diners ProtectBuy.
  • PayPal – varno plačilo s PayPal računom. S PayPalom na enem mestu urejaš svoje kreditne in predplačilne kartice ter TRR račune iz katerih lahko enostavno plačuješ prek spleta. Po potrditvi nakupa bo sledila preusmeritev na PayPal.
  • Google Pay – s storitvijo Google Pay lahko plačuješ udobno in varno. Google Pay ponuja vgrajeno varnost, kot so opozorila o goljufijah in šifriranje, ko plačuješ prek spleta. Po potrditvi nakupa bo sledila preusmeritev na Google Pay.
  • Apple Pay – plačilna metoda Apple Pay je na voljo uporabnikom (združljivih) naprav Apple. Apple Pay nudi hitro in varno plačilo nakupa z debetno ali kreditno kartico, dodano v aplikacijo Denarnica.
  • Plačilo po povzetju – dostavljavcu ob prevzemu poravnaš znesek, izpisan ob naročilu. Dodatnih stroškov pošiljanja poštarju ali drugemu dostavljavcu kupec ni dolžan poravnati. Z oddanim naročilom v spletni trgovini se zavezuješ, da boš pri izbiri plačila po povzetju ob prevzemu blaga poravnal/a kupnino z vključenimi stroški dostave.
  • Plačilo po predračunu – na tvoj e-naslov bomo poslali predračun in podatke za plačilo. Rok plačila je 3 dni. Blago ti bomo poslali, ko bo plačilo vidno v našem sistemu. Rok dostave se lahko podaljša, saj bo naročilo obdelano po prejetju plačila.
Preskoči odsek

8. Izdaja računa

(1) Ponudnik mora v skladu z ZEPT kupcu izdati in izročiti račun. Kupec pa je dolžan račun prevzeti in zadržati. Ponudnik pošlje kupcu za naročene izdelke račun v pdf formatu na elektronski naslov kupca, ki ga je kupec navedel v obrazcu za naročilo, oziroma pošlje kupcu na elektronski naslov, ki ga je kupec navedel v obrazcu za naročilo povezavo do računa (časovno omejeno na 12 tednov), ki si ga lahko kupec prenese in shrani oz. reproducira na svojo elektronsko napravo. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za kupljene izdelke ob njihovem prevzemu.

(2) Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ponudnik ne bo upošteval.

9. Ugodnosti

(1) Akcijski kuponi
  • Akcijski kuponi prinašajo kupcem različne ugodnosti pri nakupu in so časovno omejeni. Najdejo se na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, na računih, v ponudnikovi klasični ter elektronski pošti ali v drugih medijih. Akcijskih kuponov ni možno kupiti, temveč se lahko izdajo samo z določenim časom veljave v okviru reklamnih kampanj.
  • Akcijski kuponi so veljavni samo v določenem obdobju in jih je možno v okvirju postopka spletnega nakupa v spletni trgovini oziroma naročila na www.moemax.si unovčiti samo enkrat. Določeni izdelki so lahko izvzeti iz posamezne reklamne kampanje unovčenja akcijske kode.
  • Osebni akcijski kuponi se ne morejo prenesti na tretje osebe. Koda za popust znižuje le redne cene postavk, popusti se torej ne seštevajo.
  • Če za naročilo ne zadošča dobroimetje na akcijskem kuponu, se lahko razlika poravna s ponujenimi možnostmi plačila.
  • V kolikor se blago v celoti ali deloma vrne in je bila zato izvedena protiusluga, se akcijski kupon izdan v okviru reklamne akcije ne povrne.
  • V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, a naročilo z izkoriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti iz naslova te kode ni več upravičen.
  • Navodila o aktualnih akcijskih pogojih in o unovčevanju akcijskih kuponov lahko kupec razbere na spletni strani www.moemax.si/c/akcije.
(2) Darilna kartica
  • Darilne kartice, ki jih lahko kupite v poslovalnicah ponudnika, lahko unovčite tudi za nakup izdelkov na spletni strani www.moemax.si.
  • Dobroimetje darilne kartice se ne izplačuje v gotovini, niti ne obrestuje.
  • Darilne kartice se lahko unovčijo v Košarici v vseh korakih z vnosom kode na kuponu. Naknaden obračun ni mogoč.
  • Darilna kartica se šteje za unovčeno, če se zaračuna z naročilom. Če za naročilo ne zadošča dobroimetje na darilni kartici, se lahko razlika poravna s ponujenimi možnostmi plačila. Pri naročilu se lahko unovči več darilnih kartic.
  • Darilna kartica je prenosljiva. Razmnoževanje, urejanje ali manipulacija z darilnimi karticami ni dovoljena. Za izgubo darilne kartice ponudnik ne odgovarja.
(3) Letni bonus
  • Za vsak nakup, ki ga opravite s kartico ugodnosti, se na vaš račun pripiše vrednost nakupa. Vrednosti se seštevajo znotraj obračunskega obdobja.
  • Obračunsko obdobje velja od 1. 1. do 31. 12. vsakega leta.
  • Obračun letnega bonusa dobite v začetku novega obračunskega leta.
  • Letni bonus lahko izkoristite v fizični poslovalnici ali v spletni trgovini.
  • Lestvica letnega bonusa je sledeča: za nakupe do 499€ prejmete darilo presenečenja, od 500€ do 999€ znaša letni bonus 5€, od 1.000€ do 1.999€ znaša letni bonus 10€, od 2.000€ do 2.999€ znaša letni bonus 20€, za vsakih nadaljnjih 1.000€ vam podarimo dodatnih 10€.

10. Hitri preklic naročila

(1) Naročilo se smatra za potrjeno, če kupec naročila ne prekliče. Kupec lahko svoje naročilo prekliče ali spremeni tako, da na spletni strani odda novo naročilo z novimi podatki, hkrati pa na elektronski naslov [email protected] pošlje zahtevek za preklic naročila. Ponudnik ne zagotavlja, da bo naročilo lahko uspešno ustavljeno oziroma preklicano. Delni preklic naročila ni mogoč.

11. Dostava in prevzem blaga

(1) Ponudnik v dogovorjenem roku pripravi izdelek za odpremo ter ga odpošlje na sporočen naslov za dostavo oziroma v primeru osebnega prevzema na prevzemno mesto.

(2) Izdelki bodo dostavljeni v dostavnem roku, ki je naveden ob posameznemu izdelku v spletni trgovini in pred potrditvijo naročila izpisan na pregledu naročila ter dodatno v elektronskem sporočilu, ki ga kupec prejme po zaključku nakupa na spletni strani oziroma oddaji naročila. Rok dostave prične teči od datuma, ko kupec na svoj elektronski naslov prejme potrdilo o prejemu naročila, če ni drugače določeno, zgolj v primeru težje dobavljivosti blaga pa se ta rok lahko podaljša.

(3) V primeru kakršnihkoli nepričakovanih zapletov ali zamude pri naročilu, bo kupec o tem prejel obvestilo preko elektronske pošte, v katerem bo naveden predvideni rok dostave naročila. V primeru predhodnega plačila izdelka, bo ponudnik kupcu stroške za nakup nedostavljenega izdelka vrnil na njegov račun.

(4) Kupec lahko izbira med dvema vrstama dostave:
  • Osebni prevzem: Naročene izdelke lahko kupec osebno prevzame v izbrani poslovalnici ponudnika v rednem delovnem času poslovalnice. Pri prevzemu blaga v izbrani poslovalnici ponudnika je dostava brezplačna ne glede na vrednost nakupa.
  • Dostava do izbranega naslova: Ponudnik pošlje naročene izdelke na naslov, ki ga je kupec vnesel pri naročilu. Ponudnik dostavlja izdelke izključno v Slovenijo, dostava izven Slovenije ni mogoča. V primeru dostave do izbranega naslova je obvezen podatek telefonska številka za obveščanje o času dostave. V kolikor do izbranega naslova ni možen dostop s tovornim vozilom, se naročilo dostavi do skrajne točke, dostopne s tovornim vozilom. Dostava se vrši med 8h in 16h ter je odvisna od pogodbenega partnerja, ki opravlja dostavo. V času dostave je potrebno zagotoviti prisotnost prejemnika ali druge osebe po naročilu prejemnika na naslovu dostave ter ob dogovorjeni uri. V primeru dostave v mestna središča, se mora le-ta izvesti do 10h dopoldan, ker je poznejši dostop z dostavnimi vozili onemogočen.
(5) O stroških dostave blaga je kupec obveščen že pri posameznemu izdelku v spletni trgovini. Kupec je o stroških dostave blaga in o skupnemu strošku dostave obveščen tudi ob pregledu naročila in v potrditvenem elektronskem sporočilu. V primeru »ročne dostave« bo kupec o morebitnih dodatnih stroških dostave obveščen pisno in z možnostjo potrditve ali zavrnitve omenjene dodatne storitve.

Stroški dodatnih storitev dostave so naslednji:
  • Ročna dostava do vrat objekta, ko ni možen dostop z dostavnim vozilom: 35,00 €
  • Vnos v stanovanje (Ljubljana): 30,00 € + 7,00 €/nadstropje*
  • Vnos v stanovanje (ostali kraji): 50,00 € + 7,00 €/nadstropje*
*Cene za vnos v stanovanje veljajo za pakete do teže 60 kg/paket in do 5 kosov.

(6) Če kupec ni dosegljiv na izbranem naslovu, bo dostavljalec ponovno poskušal dostaviti naročene izdelke. Če ponovna dostava ne bo uspešna, bo paket vrnjen pošiljatelju.

(7) Za dostavo naročila mora biti zagotovljen dostop in parkiranje dostavnega vozila neposredno na lokaciji, navedeni na naročilu. Dostava se izvaja do vhoda v večstanovanjsko stavbo oziroma do vhodnih vrat enostanovanjske stavbe, v kolikor je zagotovljen dostop s tovornim vozilom.

(8) Ponudnik si pridržuje pravico do večkratne dostave posameznega naročila. Šteje se, da je dostava opravljena, ko je kupcu dostavljen zadnji paket.

(9) Dostavna služba oziroma zaposleni na dostavnem mestu si pridržujejo pravico, da na primeren način preverijo istovetnost prevzemnika blaga (vpogled v osebne ali druge dokumente), saj bo s tem zagotovljeno, da bodo naročeni izdelki izročeni pravemu kupcu.

(10) Ponudnik ne odgovarja za poškodbe, uničenje ali nezmožnost zagotavljanja izdelkov zaradi vojne ali civilnih nemirov, stavk, prenehanja dela v industriji, požara, nevihte, poplav ali neurij, okvar, namernih poškodb, kraje ali drugih primerov višje sile.

12. Vračilo blaga za spletne nakupe

(1) Pravica kupca do odstopa od pogodbe za spletna naročila

(a) Kupec (v nadaljevanju tudi: potrošnik) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev.

(b) Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje LES-MMS d.o.o., Cesta na Bokalce 40, 1000 Ljubljana, e-naslov: [email protected], tel.: 02 616 50 31 o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti ali e-pošti). V ta namen lahko potrošnik neobvezno uporabi tudi Obrazec za odstop od pogodbe spletnega naročila.

(c) Rok za odstop od pogodbe (sporočilo o odstopu od pogodbe) začne teči naslednji dan po datumu prevzema blaga (»ko potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik« oziroma pri pogodbi v zvezi z dostavo blaga, ki sestoji iz več pošiljk ali kosov: »ko potrošnik pridobi fizično posest na zadnji pošiljki ali kosu blaga ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik«).

(d) Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od pogodbe.

(e) Z etiketo za vračilo, ki jo kupec prejme v e-poštnem sporočilu o oddani pošiljki, lahko kupec izdelek/blago vrne na naslov naveden na etiketi. Etiketo za vračilo lahko kupec naroči tudi na elektronskem naslovu [email protected].

(f) Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe.

(g) Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Izdelke lahko kupec vrne po pošti na naslov, ki je naveden na etiketi za vračilo. Na istem naslovu je možno vračilo tudi osebno in sicer vsak delovnik od 10:00 do 18:00 ure.

(h) Kupec mora prejete izdelke vrniti nepoškodovane in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek pokvarjen, ali se je njegova količina brez kupčeve krivde zmanjšala. Potrošnik odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja. V primeru, da je bilo blago sestavljeno, montirano, uporabljeno ali je kako drugače izgubilo tržno vrednost, si pridržujemo pravico do znižanja zneska vračila v višini zmanjšane vrednosti izdelka. Vračilo blaga brez sestavljanja (npr. pohištvo) je bistvenega pomena. Če je izdelek že bil montiran ali ni vrnjen v stanju, kot je bil prejet, podjetje lahko uveljavlja zmanjšanje vračila kupnine v skladu s 138. členom ZVPot-1, pri čemer bo potrošnik o tem predhodno obveščen.

(i) Možnost odstopa od pogodbe v skladu z 135. členom ZVPot-1 ne velja za izdelke/blago, ki je izdelano po natančnih navodilih kupca oziroma potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam ali zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat.

V kolikor v pogodbi ni izrecno navedeno, je dobavni rok okvirni rok in ni bistvena sestavina. Sprememba dobavnega roka ni pogoj za odstop od pogodbe.

(j) Če kupec odstopi od te pogodbe, mu ponudnik brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja). Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je dogovorjeno drugače (potrošnik je navedel uporabo drugega plačilnega sredstva) ali v kolikor zaradi njegove narave, plačila ni mogoče zagotoviti z enakim plačilnim sredstvom. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga. Dokazno breme o vrnitvi blaga je na strani kupca.

(k) Neposredne stroške vračila blaga nosi potrošnik, razen v primeru vračila zaradi stvarne napake ali reklamacije. Zaradi hitrejše obdelava vrnjenega blaga, potrošnik na blago lahko nalepi etiketo za vračilo in predloži ustrezno izpolnjen obrazec za vračilo ali kopijo računa. Etiketa za vračilo je bila posredovana kupcu v e-poštnem sporočilu s potrditvijo o oddani pošiljki. Etiketo za vračilo lahko potrošnik naroči na elektronskem naslovu [email protected].

(2) Neskladnost blaga

(a) Blago je skladno s pogodbo kadar:
  • ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
  • je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;
  • je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter
  • je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.
Primernost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu. Primernost se preverja tudi s pomočjo pooblaščenega sodnega izvedenca.

(b) Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice zaradi neskladnosti blaga v kolikor nas je obvestil in sicer pod pogoji in v naslednjem vrstnem redu:
  • zahteva brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga (popravilo ali zamenjava);
  • zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.
Da bi se vzpostavila skladnost blaga kupcem omogočamo, da izberejo med popravilom blaga ali zamenjavo blaga z novim blagom. Zamenjava je mogoča v vseh trgovinah mömax, razen v poslovalnici Kranj, ali s pošiljanjem izdelkov na enega od naslovov, navedenih na etiketi za vračilo:

mömax spletna trgovina
Ljubljana Ig
Obrtniška ulica 17
1291 Ig

mömax spletna trgovina
Maribor
Tržaška cesta 33
2000 Maribor

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova jamčevalnih zahtevkov, če o napaki obvesti prodajalca v zakonsko določenem roku. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

(c) Zahtevek iz naslova jamstva ne obstaja pri pomanjkljivostih, ki jih je povzročil kupec. Med pomanjkljivosti, ki jih je povzročil kupec spadajo še posebej, vendar ne izključno:
  • škoda zaradi posega tretje osebe
  • nepravilna uporaba
  • mehanske poškodbe
  • napačno upravljanje ali nedovoljeni poskusi popravil lastnika ali tretje osebe.
(d) Potrošnik lahko zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko nas obvesti o neskladnosti blaga, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavimo skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega potrošnik blago potrebuje. Rok se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje obvestimo potrošnika pred potekom 30 dnevnega roka roka.

(e) Kupec nas mora o morebitni neskladnosti blaga skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena in nam hkrati omogočiti pregled izdelka. Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost. Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik sporoči osebno, o čemer mu izdamo potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bilo blago kupljeno, ali pa ga sporoči zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil prodajno pogodbo. Potrošnik nam omogoči, da blago, za katerega potrošnik zatrjuje, da je neskladno, pregledamo. Kupcu pisno odgovorimo najkasneje v roku 8 delovnih dneh od prejema reklamacije in sicer tako, da kupcu pisno odgovorimo na zadnji prodajalcu posredovani naslov oz. elektronski naslov.

(f) V kolikor kupec odstopi od pogodbe zaradi neskladnosti blaga bomo izvedli vrnitev vplačila nemudoma, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 8 dni po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku na kartico s katero je plačal svoj nakup preko spleta ali na izbrani TRR, ki ga potrošnik zapiše na vračilnem zahtevku (v primeru plačila po povzetju).

Spletni kupec lahko izdelek na katerem uveljavlja neskladnost blaga pošlje na enega od naslovov, navedenih na etiketi za vračilo:

mömax spletna trgovina
Ljubljana Ig
Obrtniška ulica 17
1291 Ig

mömax spletna trgovina
Maribor
Tržaška cesta 33
2000 Maribor

Prodajalec odgovarja za neskladnost blaga v skladu z določili civilnega prava. Za potrošnike veljajo določila prava varstva potrošnikov, tudi če odstopajo od v nadaljevanju navedenih pravil. Prodajalec ne odgovarja za neskladnost blaga, ki se pokaže potem, ko mineta dve leti od dneva nakupa.

(g) Kupec je dolžan izdelek, ki ga je prodajalcu izročil v obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. V primeru, da je kupec reklamacijo uveljavljal v spletni trgovini se kupec in prodajalec medsebojno dogovorita v katero prodajalno bo prodajalec poslal izdelek za prevzem s strani kupca. Prodajalec lahko izdelek pošlje kupcu tudi neposredno na njegov poštni naslov.

(h) V kolikor se potrošnik ne strinja s sklepom prodajalca v primeru reševanja reklamacije ima možnost pritožbe. Pritožbo mora kupec poslati v 30 dneh od dne prejema sklepa. Pritožbo rešuje komisija, ki kupcu na kratko pojasni odločitev. Prodajalec pisno odgovori kupcu najkasneje v roku 8 delovnih dneh od prejema pritožbe in sicer tako, da kupcu pisno odgovori na zadnji prodajalcu posredovani naslov.

(3) Odgovornost za izdelek z napako

Če izdelek zaradi napake povzroči smrt, telesno poškodbo ali okvaro zdravja, ali zaradi napake na izdelku nastane škoda na drugi stvari, je zanjo odgovoren proizvajalec izdelka. Proizvajalec vam bo škodo na drugi stvari povzročil, če je poškodovana stvar običajno namenjena za zasebno rabo in ste izdelek uporabljali za zasebno rabo. Proizvajalec vam bo povrnil presežek vrednosti škode nad 500€.

V kolikor ne morete ugotoviti kdo je proizvajalec, nas prosimo kontaktirajte na [email protected].

Izdelek ima napako, če njegova varnost ni takšna, kot ste jo lahko upravičeno pričakovali. Pri ugotavljanju, kakšno varnost lahko pričakujete, se upošteva zlasti:
  • predstavitev izdelka glede na njegovo namembnost
  • predvidljivo uporabo izdelka na razumen način
  • čas, ko je bil izdelek dan v promet
(4) Pogodba o dobavi digitalni vsebine ali digitalne storitve

(a) Digitalna vsebina ali storitev je skladna s pogodbo o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve kadar:
  • ustreza opisu, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je dogovorjeno v pogodbi o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve;
  • je primerna za poseben namen, za katerega jo potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil podjetje najpozneje ob sklenitvi pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve, podjetje pa je s tem soglašalo;
  • je dobavljena skupaj z vsemi dodatki, navodili, vključno z navodili za namestitev, in s pomočjo strankam, kot je dogovorjeno v pogodbi o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve, in
  • je posodobljena, kot je določeno v pogodbi o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve.

(b) Potrošnik lahko v primeru neskladnosti digitalne vsebine ali digitalne storitve:
  • zahteva vzpostavitev skladnosti digitalne vsebine ali digitalne storitve,
  • zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali
  • odstopi od pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve.
Navedene pravice potrošnika prenehajo v dveh letih od dneva, ko je potrošnik o neskladnosti digitalne vsebine ali digitalne storitve obvestil podjetje.

(c) Odstop od pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve

V kolikor ne dobavimo digitalne vsebine ali digitalne storitve, nas mora potrošnik pozvati k dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve. Če kljub pozivu potrošnika digitalne vsebine ali digitalne storitve ne dobavimo brez nepotrebnega odlašanja ali v dodatnem roku, za katerega se izrecno dogovorimo s potrošnikom, lahko potrošnik odstopi od pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve.

Ne glede na zapisano v prejšnjem odstavku pa lahko potrošnik takoj odstopi od pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve, če:
  • izjavimo ali je iz okoliščin očitno, da ne bomo dobavili digitalne vsebine ali digitalne storitve;
  • se s potrošnikom dogovorimo ali je iz okoliščin ob sklenitvi pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve očitno, da je v pogodbi o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve dogovorjen čas dobave bistven za potrošnika, podjetje pa digitalne vsebine ali digitalne storitve ne dobavi do tega časa ali v tem času.
Če kupec odstopi od pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve, kupcu vrnemo vsa opravljena plačila v skladu s pogodbo o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve. V primeru potrošnikovega uveljavljanja zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine ali za odstop od pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve, mömax vrne potrošniku prejeta plačila brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v 14 dneh od dneva uveljavljanje zahtevka do sorazmernega znižanja kupnine ali do odstopa od pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve. Podjetje potrošniku ne zaračuna nobenih stroškov za povrnitev prejetih plačil.

(d) Po odstopu od pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve se potrošnik vzdrži uporabe digitalne vsebine ali digitalne storitve in je ne daje na voljo tretjim osebam.

(5) Garancija

(a) Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu, računu ali oglaševalskem sporočilu. Dobavitelj izdelka jamči za njegovo kakovost oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili. Garancijski rok prične teči z dnem izročitve blaga. Vsaka garancija je veljavna le ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter proti predložitvi garancijskega lista ali računa.

(b) Če želi kupec uveljavljati garancijo, lahko to stori neposredno na pooblaščenem servisu ali prodajalcu.

13. Oddaja odpadne električne in elektronske opreme (OEEO)

(1) Odpadna električna in elektronska oprema (OEEO) je zaradi svoje sestave in vsebnosti nevarnih sestavin posebna vrsta odpadkov, zato jo je potrebno ločevati od ostalih odpadkov ter ustrezno obdelati in predelati. Ob nakupu nove električne in elektronske opreme lahko kupec brezplačno odda odsluženo električno in elektronsko opremo brezplačno oddate v zbiralnice družbe ZEOS d.o.o., ki v našem imenu zagotavlja ustrezno ravnanje z OEEO. Vam najbližjo in najustreznejšo lokacijo oddaje OEEO ter ostale informacije lahko najdete na povezavi www.zeos.si.

14. Nakup za pravne osebe

(1) Postopek nakupa za pravne osebe (podjetja, samostojni podjetniki in druge pravne osebe) je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da pravna oseba izbere možnost »Želim plačati kot podjetje« in potrdi strinjanje s pogoji poslovanja.

(2) Če želi pravna oseba račun na podjetje, sprejema pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam ponudnik omogoča vračilo dobavljenih izdelkov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema izdelka brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno.

15. Varstvo osebnih podatkov

(1) Ponudnik ceni zasebnost kupca, njegove osebne podatke vedno skrbno varujemo. Vsi posredovani podatki so varovani pred vdorom tretjih oseb, kar vam zagotavlja brezskrbno in nemoteno poslovanje s ponudnikom.

(2) Z nakupom v spletni trgovini uporabnik dovoljuje, da ponudnik kot upravljavec zbirke osebnih podatkov, vse posredovane podatke in podatke o vsebini nakupov obdeluje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov ter določili evropske Uredbe na področju varstva osebnih podatkov (v nadaljevanju GDPR).

(3) Upravljavec zagotavlja, da osebne podatke uporabnikov spletne trgovine in vse ostale podatke, zbrane v postopku nakupa, ščiti pred razkritjem in posredovanjem nepooblaščenim tretjim osebam. Vsi osebni podatki uporabnikov so zaupni.

(4) Poleg podatkov, ki jih uporabnik vnese ob nakupu (naziv, izobrazba, ime, priimek, telefonsko številko, veljaven e-naslov, ulico, hišno številko, nadstropje, poštno številko, kraj, dodatni naslov, dvigalo na razpolago, mömax kartica ugodnosti, ugodnosti) se zbirajo tudi naslednji podatki o nakupu: datum in ura nakupa, kupljeni/naročeni izdelek/-i, naziv in količina teh izdelkov, cena izdelkov, znesek končne vrednosti nakupa (vključujoč vrednost naročila, dostave in morebiten strošek kupnine), način dostave/prevzema, način plačila.

(5) Podatki o nakupih se zbirajo z namenom dostave naročenih izdelkov, izstavitve računa in reševanja morebitnih reklamacij ter izvedbe transakcije. Zbiranje osebnih podatkov je nujno za izvršitev pogodbe – nakupa prek spletne trgovine.

(6) Uporabnik dovoljuje upravljavcu, da ta na njegov naslov elektronske pošte pošlje obvestilo o izvedbi naročila ali o tem, da naročila ne bo mogla izvesti, ker izdelka ni na zalogi. Uporabnik prav tako dovoljuje upravljavcu, da uporabi telefonsko številko za obveščanje glede dostave s strani dostavne službe ali glede prevzetja s strani upravljavca.

(7) Podatki se lahko nahajajo tudi pri vzdrževalcu spletne trgovine ali vzdrževalcu sistema in strojne opreme, ki v imenu upravljavca, kot pogodbeni obdelovalci, obdelujejo podatke o posamezniku in zunanja dostavna služba.

(8) Uporabnik z vpisom svojih podatkov potrjuje, da je seznanjen s pravico do dostopa do podatkov, popravka ali izbrisa osebnih podatkov, omejitve obdelave, pravico do ugovora obdelavi ali pravice do prenosljivosti osebnih podatkov, ki se nanašajo nanj, v skladu z določbami, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Uporabnik lahko uveljavlja svoje pravice s pisno zahtevo na elektronski naslov: [email protected] ali po pošti na LES-MMS trgovska družba d.o.o., Cesta na Bokalce 40, 1000 Ljubljana.

(9) V zvezi z obdelavo osebnih podatkov ima uporabnik pravico tudi do vložitve pritožbe pri nadzornem organu, če meni, da obdelava osebnih podatkov v zvezi z njim krši določila na področju varstva osebnih podatkov. Vprašanja v zvezi z obdelavo osebnih podatkov lahko naslovi tudi na pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov po elektronski pošti na naslov [email protected] s pripisom »DPO mömax«.

(10) Ponudnik, za zagotavljanje varovanja osebnih podatkov izvaja vse potrebne pravne, organizacijske in ustrezne logistično-tehnične postopke in ukrepe, bodisi sam na podlagi internih aktov, bodisi preko svojih pogodbenih partnerjev, tako, da se:

  • varujejo prostori, oprema in sistemsko programska oprema, vključno z vhodno-izhodnimi enotami;
  • varuje aplikativna programska oprema, s katero se obdelujejo osebni podatki;
  • preprečuje nepooblaščen dostop do osebnih podatkov pri njihovem prenosu, vključno s prenosom po telekomunikacijskih sredstvih in omrežjih;
  • zagotavlja učinkovit način blokiranja, uničenja, izbrisa ali anonimiziranja osebnih podatkov;
  • omogoča poznejše ugotavljanje, kdaj so bili posamezni osebni podatki uporabljeni in vneseni v zbirko podatkov in kdo je to storil, in sicer za obdobje za katero se posamezni podatki shranjujejo.

(11) Spletna trgovina zagotavlja vse potrebne tehnološke in organizacijske rešitve za popolno varnost nakupa. Prenos osebnih in transakcijskih podatkov na spletni strani se izvaja v varnem načinu s pomočjo protokola SSL (SecureSocketsLayer). Podatki se kodirajo in se na naš strežnik prenašajo v zaščiteni obliki. Sistem tako preprečuje, da bi kdo prestregel vaše osebne in transakcijske podatke, ki jih pošiljate v spletno trgovino.

(12) Za varne avtorizacije in transakcije s plačilnimi karticami poskrbi ter storitev posredovanja izvaja Adyen N.V. German Branch. Avtorizacije kartic se opravljajo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov v bančnem sistemu.

(13) Varnost nakupa zagotavljamo tudi z upoštevanjem vseh veljavnih zakonskih obveznosti in priporočil slovenske ter mednarodne zveze potrošnikov.

(14) Ponudnik lahko hrani podatke o kupcu in nakupih še 5 let od posameznega nakupa, račune pa skladno z zakonodajo še 10 let.

(15) Zbiranje podatkov posameznika je prostovoljno. Če potrošnik, ki opravlja nakup ne želi posredovati podatkov, ki so potrebni za izvedbo spletnega nakupa, le-tega ne more izvesti.

(16) Vsa določila o varstvu osebnih podatkov se nanašajo zgolj na uporabo spletne trgovine.

(17) Več o varnosti in zasebnosti si preberite v dokumentu Varnost in zasebnost.

16. Varstvo otrok

(1) Ponudnik priporoča vsem staršem in skrbnikom, da naučijo svoje otroke varnega in odgovornega ravnanja z osebnimi podatki na medmrežju. Mladoletne osebe ne bi smele prenašati kakršnih koli osebnih podatkov na spletne strani podjetja ponudnika brez izrecnega soglasja staršev ali skrbnikov. Ponudnik ne bo nikoli zavestno zbiral osebnih podatkov od mladoletnih oseb ali jih na kakršenkoli način uporabil ali razkril tretji stranki brez njihovega dovoljenja.

(2) Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, njihovega pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti. Ponudnik ne sme sprejemati naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, brez izrecnega soglasja njegovih staršev ali skrbnikov. Brez izrecnega soglasja staršev ali skrbnikov otroka, katerega starost je nižja od starosti, ki jo predpisuje veljavna zakonodaja, ponudnik ne bo sprejemal in obdeloval nikakršnih osebnih podatkov, ki zadevajo le-tega. Prav tako ponudnik ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, tretji osebi; izjema so starši oziroma skrbniki. Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, škodljivih za otroke.

17. Odveza odgovornosti

(1) Vsebino, objavljeno na spletni strani ponudnika, je dovoljeno uporabljati in reproducirati le v nekomercialne namene, pri čemer pa je potrebno ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah.

(2) Ponudnik zagotavlja kar najbolj ažurno in natančno vsebino svojih spletnih strani. Ponudnik ni odgovoren za občasno nedelovanje strani ter nezmožnosti dostopa do informacij na teh spletnih straneh ter njihove uporabe. Ponudnik ne odgovarja za morebitne viruse, ki bi se k uporabnikom preselili s te spletne strani, zato uporabnikom priporoča da svojo programsko opremo ustrezno zavarujejo pred virusi pred morebitnim prenosom s te spletne strani.

(3) Uporabniki uporabljajo vso objavljeno vsebino na lastno odgovornost. Ponudnik si pridržuje pravico, da uporabnike napoti na druge strani svetovnega spleta in ne prevzema nikakršne odgovornosti za njihovo vsebino.

(4) Ponudnik ali katerakoli druga pravna ali fizična oseba, ki je sodelovala pri nastanku in izdelavi spletne strani ne odgovarja za morebitno škodo, ki bi izhajala iz dostopa do uporabe ali nemožnosti uporabe informacij na spletnih straneh ponudnika ali za kakršnekoli napake ali pomanjkljivosti v njihovi vsebini.

(5) Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe le če so podani pogoji za bistveno zmoto v skladu z določili OZ. Kot bistvena zmota se šteje zmota v bistvenih lastnostih izdelka in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

(6) Ponudnik ni odgovoren za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik pred objavo pregleda mnenja in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ni odgovoren za informacije v mnenjih in ne sprejema nikakršne odgovornosti, ki bi izvirala iz informacij v mnenjih.

(7) Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnihkoli sprememb pogojev poslovanja kadarkoli in brez predhodnega opozorila.

18. Pritožbe in spori

(1) Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže na telefonsko številko 02 616 50 31 ali po elektronski pošti [email protected]. Kupec odda pritožbo preko spletne strani www.moemax.si/kontakt. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

(2) Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno oz. z izvensodno poravnavo, če pa to ne bi bilo možno, bo spore reševalo stvarno sodišče na območju, kjer ima kupec stalno ali začasno prebivališče.

19. Izvensodno reševanje potrošniških sporov

(1) Ponudnik ne priznava nobenega od izvajalcev izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga kupec lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

(2) Platforma za spletno reševanje potrošniških sporov se nahaja na tej povezavi. Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

20. Google Pay

Google Pay je Googlov plačilni sistem, ki stranki omogoča uporabo plačil v njegovem Google računu. S shranjenimi načini plačila (kot so debetne kartice, kreditne kartice ali PayPal) lahko stranka plačuje hitro, enostavno in varno.

Dodatni pogoji storitve Google Pay/Google Payments
Zadnja sprememba: 17. maj 2022

(1) Uvod

Google Payments (imenovan tudi »Google Pay«) je storitev, ki jo zagotavlja družba Google Ireland Limited (»Google«, »mi« ali »nas«) na naslovu Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Irska.

Če želite uporabljati Google Pay, morate sprejeti (1) Googlove pogoje storitve in (2) te dodatne pogoje storitve za Google Pay/Google Payments (»dodatni pogoji«).

Skrbno preberite oba dokumenta. Ta dokumenta se skupaj imenujeta »pogoji« ter opredeljujeta, kaj lahko pričakujete od nas, ko uporabljate naše storitve, in kaj mi pričakujemo od vas. Googlovi pogoji storitve na primer vsebujejo pojme, kot sta pravica do odstopa in zakonsko jamstvo o skladnosti ter več podrobnosti o razlogih, zaradi katerih spreminjamo svoje storitve, in vnaprejšnjem obvestilu, s katerim vas seznanimo s temi spremembami.

Upoštevajte, da Googlovi pogoji storitve veljajo za shranjevanje in uporabo elementov, kot so kartice zvestobe, kartice programa nagrad, vozovnice, vstopni kuponi in drugi neplačilni elementi.

Če so ti dodatni pogoji v navzkrižju z Googlovimi pogoji storitve, se za Google Pay uporabljajo ti dodatni pogoji.

Čeprav ni del teh pogojev, obvestilo o zasebnosti za Google Payments opisuje, kako Google ravna z vašimi podatki za plačilo. Svetujemo, da ga preberete, da boste bolje razumeli, kako upravljamo vaše podatke.

Nekatere funkcije Googla Pay so imele prej blagovno znamko »Android Pay«. Morda boste v trgovinah, v aplikacijah ali na spletnih mestih še naprej videvali zastarele sklice na Android Pay, vendar za te funkcije veljajo ti pogoji.

Nekateri izdelki in funkcije niso na voljo v vseh državah. Če želite več informacij, obiščite center za pomoč za Google Pay.

Storitev Google Pay lahko kadar koli odpoveste tako, da se obrnete na Google Payments ali s tem postopkom.

(2) Osnovne zahteve

Če želite uporabljati Google Pay, morate:
  • izpolnjevati starostne zahteve, navedene tukaj; in
  • izpolnjevati zahteve, da lahko sklenete pravno zavezujočo pogodbo z Googlom.
Potrebovali boste tudi račun Google; napravo, ki ustreza zahtevam sistema in združljivosti storitve, ki se lahko občasno spremenijo; delujočo internetno povezavo; in združljivo programsko opremo. Ti dejavniki lahko vplivajo na delovanje Googla Pay in vašo uporabo te storitve. Te sistemske zahteve so vaša odgovornost.

(3) Splošen opis storitve Google Pay
S storitvijo Google Pay lahko v svoj račun Google shranite naslednje elemente, jih upravljate na enem mestu in izvajate transakcije z Googlom in s tretjimi osebami, ki jih uporabljajo:
  • kreditne kartice;
  • debetne kartice;
  • druga plačilna sredstva, ki jih lahko uporabite za plačilo v trgovinah, aplikacijah in spletu ter na druge načine.
(4) Plačilna sredstva

(a) Vrste plačilnih sredstev

Z Googlom Pay lahko shranite in upravljate različna plačilna sredstva v računu Google (skupaj imenovana »plačilna sredstva«), vključno s temi:
  • plačilne kartice, kot so kreditne, debetne in predplačniške kartice (»plačilne kartice«);
  • virtualne številke računov ali kartic, ki jih izdajo banke in predstavljajo vaše plačilne kartice (»virtualne številke kartic« ali »virtualne številke računov«);
  • bančne račune;
  • račune za obračunavanje operaterjev;
  • darilne kartice;
  • digitalne denarnice ali računi, ki jih imate pri podjetjih poleg Googla (»povezani računi tretjih oseb«).
Razpoložljivost danega plačilnega sredstva ali njegova združljivost z Googlom Pay se lahko razlikuje glede na državo, v kateri bivate, ali druge dejavnike. Združljive vrste plačilnih sredstev, pa tudi uporabe plačilnih sredstev in funkcije Googla Pay, opisane spodaj, morda ne bodo na voljo povsod, in se lahko kadar koli spremenijo (v takem primeru vas bomo obvestili, če je to zahtevano v razdelku »Razvoj, izboljšave in posodobitve Googlovih storitev« v Googlovih pogojih storitve).

(b) Shranjevanje plačilnega sredstva

Morda boste plačilno sredstvo lahko shranili v račun Google z različnimi uporabniškimi vmesniki, vključno s spletnim mestom Google Pay, brskalnikom Google Chrome, aplikacijo ali spletnim mestom izdajatelja plačilnega sredstva ali prek Googlovega izdelka ali storitve, kot je Trgovina Google Play.

Če želite shraniti plačilno sredstvo, izpolnite vse zahtevane podatke prikazanih obrazcev za registracijo. Podatki, ki jih navedete, morajo biti posodobljeni, celoviti in natančni ter jih vzdržujte kot take. Od vas bomo morda zahtevali, da navedete dodatne podatke kot pogoj za nadaljnjo uporabo Googla Pay ali da nam pomagate pri odločitvi, ali naj vam še naprej dovolimo uporabo Googla Pay.

Ko shranite plačilno sredstvo, lahko Google shrani podatke, povezane s plačilnim sredstvom, kot sta vaše ime in naslov za izstavitev računa. V Googlu Pay lahko v svoj račun Google prav tako shranite druge podatke, potrebne za hitrejšo obdelavo transakcij, kot je naslov za dostavo.

Pooblaščate nas, da pri ponudniku plačilnega sredstva preverimo, ali je vaše plačilno sredstvo v dobrem stanju tako, da med drugim v skladu s pravili mreže ali drugimi zahtevami, ki veljajo za plačilno sredstvo, plačilnemu sredstvu pošljemo ustrezno zahtevo za avtorizacijo plačila in/ali majhen znesek dobroimetja in/ali dolga.

Strinjate se, da boste Google Pay uporabljali zgolj za osebno uporabo z lastnimi plačilnimi sredstvi. Če Google Pay uporabljate z ustrezno poslovno kartico, se strinjate, da ste pridobili soglasje delodajalca, ki ga pravno zavezujejo ti pogoji.

(c) Googlova vloga

Niti Google niti njegove podružnice niso pogodbene stranke sporazumov, pravilnikov o zasebnosti in drugih pogojev uporabe imetnika kartice za vaša plačilna sredstva, razen kjer je izdajatelj Google ali njegova podružnica. Nič v teh pogojih ne spreminja morebitnih takih pogojev izdajatelja. V primeru neskladnosti med temi pogoji in pogoji izdajatelja ali pravilnikom o zasebnosti ti pogoji urejajo razmerje med vami in Googlom v zvezi z Googlom Pay, pogoji izdajatelja pa urejajo razmerje med vami in izdajateljem. Google ne daje nobenih zagotovil, niti ne preverja, ali je katero koli od vaših plačilnih sredstev v dobrem stanju oziroma ali bo izdajatelj vašega plačilnega sredstva avtoriziral ali odobril katero koli transakcijo s trgovcem, ko za zadevno transakcijo uporabite Google Pay.

Niti Google niti njegove podružnice ne sodelujejo pri dajanju posojil oziroma odločanju, ali ste primerni zanje, in ne izvajajo nadzora nad: razpoložljivostjo ali natančnostjo plačilnih sredstev ali sredstev; zagotavljanju (ali dodajanju) plačilnih sredstev v Google Pay oziroma dodajanju sredstev na stanja plačilnih sredstev, razen kjer je izdajatelj Google ali njegova podružnica. Če imate vprašanja glede navedene vsebine, se obrnite na izdajatelja plačilnega sredstva.

(d) Shranjevanje virtualne številke kartice ali povezanega računa tretje osebe
Ko Google Pay uporabite za shranjevanje virtualne številke kartice ali povezanega računa tretje osebe v račun Google, veljajo naslednji dodatni pogoji.

Ko ste začeli v Google Pay dodajati plačilno sredstvo in vnesli podatke, ki jih zahteva Google in/ali izdajatelj plačilnega sredstva, bo Google Pay preveril, ali je plačilno sredstvo primerno za uporabo v Googlu Pay. Vsa plačilna sredstva navedenega izdajatelja morda niso ustrezna. Če izdajatelj plačilnega sredstva podpira Google Pay in je vaše plačilno sredstvo primerno, boste pri dodajanju plačilnega sredstva morda pozvani, da sprejmete pogoje in določila izdajatelja. Ko to storite in ste uspešno dodali plačilno sredstvo, bo Google Pay shranil virtualno številko kartice, ki predstavlja dejansko številko vaše plačilne kartice, ali povezani račun tretje osebe povezal z vašim računom Google za uporabo, kot je opisano v spodnjem razdelku 5.

Številke virtualnih kartic, ki jih registrirate z Googlom Pay, se razlikujejo od morebitnih povezanih plačilnih kartic, ki jih shranite v račun Google. V nasprotju z virtualno številko kartice vam plačilna kartica običajno ne bo predstavljena z oblikovanjem kartice, ki je podobno povezani fizični kartici, in je ni mogoče uporabiti za plačilne transakcije s tehnologijo Near Field Communication (»NFC«) v trgovini. Vendar pa lahko Google Pay pri registraciji virtualne številke kartice shrani povezano plačilno kartico v vaš račun Google.

Potrjujete, da lahko Google Pay prejme podatke o transakciji od izdajatelja vašega plačilnega sredstva ter prikaže podrobnosti transakcije in zgodovino vaših nedavnih transakcij v storitvi Google Pay v obogateni obliki zapisa.

Plačilno sredstvo se lahko odstrani iz Googla Pay v dani napravi in ga ni več mogoče uporabljati s storitvijo, če (i) plačilno sredstvo izbrišete iz Googla Pay; (ii) plačilno sredstvo izbrišete iz računa Google; (iii) z upraviteljem naprav Android izbrišete svojo mobilno napravo; (iv) izbrišete svoj račun Google; (v) vaša mobilna naprava ne vzpostavi povezave s katerim koli Googlovim izdelkom ali storitvijo v 90 zaporednih dneh; (vi) storitve Google Pay v napravi ne uporabljate 12 zaporednih mesecev in/ali (vii) izdajatelj vašega plačilnega sredstva ali plačilno omrežje Googlu naroči, naj plačilno sredstvo odstrani iz Googla Pay.

(5) Izvajanje transakcij s plačilnimi sredstvi

(a) V Googlovih izdelkih

Google Pay vam lahko dovoli sprožanje plačilne transakcije s »prodajalcem«, ki je definiran kot (i) Googlova podružnica ali (ii) kateri koli drug prodajalec, ki sodeluje na eni ali več Googlovih tržnicah (kot so navedene tukaj), ki vam ponuja prodajo izdelkov, blaga ali storitev in zahteva, da Google ali njegove podružnice obdelajo plačilne transakcije v njegovem imenu.

Potrjujete in se strinjate, da je vaša transakcija s prodajalcem (»transakcija z Googlom«) izključno med vami in prodajalcem. Google in njegove podružnice niso vpleteni v vaše transakcije z Googlom in povezanimi nakupi in prav tako ne predstavljajo kupcev ali prodajalcev v povezavi z vašimi transakcijami z Googlom, razen če za to niso izrecno navedeni (na primer na seznamu ali v opisu pomembnih izdelkov, blaga ali storitev na spletnem mestu ali v vmesniku, ki ga upravlja Google).

Ko začnete postopek transakcije z Googlom, vam Google lahko ponudi plačilna sredstva, ki so trenutno na voljo. Ko izberete želeno plačilno sredstvo, lahko Google bremeni to plačilno sredstvo ali pa plačilno sredstvo in povezane podrobnosti posreduje eni od svojih podružnic, ki nato obdela transakcijo v imenu prodajalca. Vi dovolite kreditno ali debetno bremenitev svojega plačilnega sredstva, kot je potrebno za dokončanje obdelave transakcije z Googlom. Prav tako dovolite morebitno knjiženje plačilnega sredstva v zvezi z razveljavitvami, vračili ali prilagoditvami, povezanimi s transakcijo z Googlom.

Če želite izvedeti več o pogojih, ki se nanašajo na določeno transakcijo z Googlom, vključno s pravilniki o vračilu ali reševanju sporov, preberite pogoje storitve, članke centra za pomoč ali drugo podporno gradivo, ki ga ponuja prodajalec, s katerim ste opravili transakcijo.

Če pride do težave pri bremenitvi izbranega plačilnega sredstva, lahko Google bremeni druga veljavna plačilna sredstva, ki ste jih shranili v Google Pay. Če želite upravljati možnosti plačil, obiščite spletno mesto Googla Pay, odprite aplikacijo Google Pay ali meni z Googlovimi nastavitvami v napravi Android. Prav tako se strinjate, da lahko prodajalec v primeru, da je plačilno omrežje zavrnilo ali vrnilo prejšnjo transakcijo z Googlom, transakcijo z Googlom za nakup izdelka enkrat ali večkrat znova pošlje plačilnemu omrežju. Google lahko zakasni, zadrži, prekliče ali razveljavi obdelavo plačil za sumljive transakcije ali transakcije, pri katerih gre morda za goljufijo, neprimerno vedenje ali kršitev veljavne zakonodaje, pogojev ali drugih veljavnih Googlovih pravilnikov, ki jih Google določi po svoji izključni in absolutni presoji.

Če vam prodajalec ponudi možnost plačila za naročnine, se naročnina začne, ko pri nakupu naročnine kliknete »sprejmite in kupite« (ali enakovredno besedno zvezo). To je transakcija s ponavljajočim se obračunavanjem. Če ni navedeno drugače, se bosta naročnina in ustrezna avtorizacija za obračunavanje nadaljevali brez časovne omejitve, dokler ju ne prekličete. S klikom možnosti »sprejmite in kupite« (ali enakovredne) prodajalca pooblaščate, da bremeni vaše izbrano plačilno sredstvo, in sicer vsako določeno obračunsko obdobje za naročnino. Prodajalec lahko med obdobjem trajanja naročnine spremeni znesek transakcije z Googlom. Preklic naročnine ne bo začel veljati do konca trenutnega obračunskega obdobja. Za tekoče obračunsko obdobje ne boste prejeli vračila sredstev in preostali del obračunskega obdobja boste lahko še naprej dostopali do ustrezne naročnine. Če so ti naročniški pogoji v navzkrižju s prodajalčevimi naročniškimi pogoji, za ustrezno naročnino veljajo prodajalčevi pogoji.

(b) S tretjimi osebami

Ko začnete postopek transakcije za plačilo ali vozovnico z uporabo Googla Pay s katerim koli subjektom, razen prodajalca (tak subjekt je »tretja oseba«, transakcija pa »transakcija s tretjo osebo«), lahko Google podrobnosti vašega plačilnega sredstva in povezane podatke posreduje tretji osebi, da lahko ta bremeni vaše plačilno sredstvo.

Glede na vrsto tretje osebe se lahko transakcija s tretjo osebo opravi za nakup dobrin ali storitev in prevoza ali za druge namene, kot so dobrodelne donacije oziroma darila. Transakcija s tretjo osebo se lahko začne, ko: v trgovinah ali prevoznih sredstvih uporabite plačilo z dotikom s tehnologijo NFC, črtnimi kodami ali drugo brezstično tehnologijo; izberete »Google Pay« ali »Nakup z Googlom Pay« kot možnost plačila v spletni transakciji na spletnem mestu ali v aplikaciji tretje osebe; opravite transakcijo s tretjo osebo prek drugega spletnega vmesnika, na primer s Pomočnikom Google.

Ko zaženete postopek spletne transakcije, lahko Google Pay posreduje tudi druge podatke, kot so podatki za obračun, pošiljanje in e-poštni naslov, ki so shranjeni v vašem računu Google, če je to ustrezno za izvedbo transakcije.

Google pri transakciji s tretjo osebo po posredovanju plačilnega sredstva in drugih podrobnosti tretji osebi ne bo več vpleten v transakcijo, vi pa potrjujete in se strinjate, da taka transakcija poteka samo med vami in tretjo osebo, in ne z Googlom ali s katero od njegovih podružnic. Glede morebitnih težav pri transakcijah s tretjimi osebami, vključno z vračili in spori, se obrnite neposredno na tretjo osebo ali ponudnika plačilnega sredstva (na primer izdajatelja plačilne kartice).

Ko obiščete sodelujoče spletno mesto ali aplikacijo tretje osebe, lahko Google tretji osebi razkrije, ali imate v svoji napravi nastavljen Google Pay, tako da tretja oseba ve, ali vam za možnost plačila lahko ponudi Google Pay. Če ne želite, da Google ta podatek razkrije, lahko to onemogočite v nastavitvah zasebnosti za Google Pay. Če to storite, pri nekaterih trgovcih morda ne boste mogli uporabiti Googla Pay.

(c) V okviru samodejnega izpolnjevanja polj za Chrome ali Android

Če ste v brskalniku Google Chrome v napravi Android omogočili funkcijo za samodejno izpolnjevanje, vam lahko Google Pay da tudi možnost za samodejno izpolnjevanje podatkov o shranjenem plačilnem sredstvu in naslovu v obrazec za plačilo na spletnem mestu tretje osebe v brskalniku Chrome ali v obrazec za plačilo v aplikaciji tretje osebe v napravi Android. (Če želite več informacij o tem, kako funkcija »Samodejno izpolnjevanje« deluje z Googlom Pay), obiščite center za pomoč za Chrome.)

Ko uporabljate to funkcijo, Google ne komunicira s spletnim mestom ali aplikacijo tretje osebe in le dokonča vašo zahtevo za samodejno izpolnjevanje določenih izbranih podatkov obrazca tretje osebe. Google ne sodeluje v nobeni transakciji, ki jo opravite s funkcijo »Samodejno izpolnjevanje« v brskalniku Chrome ali napravi Android, in potrjujete ter se strinjate, da taka transakcija poteka samo med vami in tretjo osebo, in ne z Googlom ali s katero od podružnic.

Glede morebitnih težav pri transakcijah, pri katerih ste uporabili funkcijo »Samodejno izpolnjevanje« v brskalniku Chrome ali napravi Android, se obrnite neposredno na tretjo osebo ali izdajatelja plačilnega sredstva.

21. Končne določbe

(1) Vsakokrat veljavni Splošni pogoji poslovanja so objavljeni na spletni strani www.moemax.si/c/agb.

(2) Enako velja za morebitne spremembe in dopolnitve veljavnih Splošnih pogojev poslovanja, nastale zaradi spremenjene poslovne politike ponudnika ali veljavne zakonodaje.

(3) Besedilo pogodbe bo shranjeno in naknadno kupcu ne bo dosegljivo.

(4) Splošni pogoji stopijo v veljavo z 26.1.2023 in se uporabljajo do njihove spremembe.