Prijava
Prijava
Profil pri mömaxu že imam
Pozabljeno geslo?
Računa pri mömaxu še nimam Registriraj se zdaj
E-novice Poslovne enote

Klikni in prevzemi

Prihranite čas in denar

Nimate časa za čakanje na dostavo? Ali pa bi le želeli prihraniti na stroških poštnine? Pri mömaxu vam je sedaj na voljo praktična storitev »Klikni in prevzemi«, s katero boste prihranili tako čas kot tudi denar. Izbrane izdelke lahko tako enostavno naročite in plačate v naši spletni trgovini kar iz udobja domačega naslanjača. Ko bo vaše naročilo pripravljeno, vas bomo o tem obvestili, vi pa boste svoje izdelke lahko brezplačno prevzeli v vam najbližji mömax poslovalnici.

Kako deluje »Klikni in prevzemi«?

klikni-in-prevzemi

Pogosta vprašanja:

Ali lahko svoje izdelke prevzamem tudi sam?

Naročene izdelke lahko osebno prevzamete v izbrani poslovalnici ponudnika v rednem delovnem času poslovalnice. Pri dostavi oz. prevzemu blaga v izbrani poslovalnici ponudnika je dostava brezplačna ne glede na vrednost nakupa.

Na vašem spletnem naročilu lahko preprosto izberete osebni prevzem in poslovalnico, v kateri želite blago prevzeti.

Izdelkov, ki so na voljo le v spletni trgovini (»online only«), sami ne morete prevzeti.

Kako poteka klikni in prevzemi?

Za izbiro možnosti »klikni in prevzemi« v nakupovalni košarici pri načinu dostave prosimo izberite »osebni prevzem« in poslovalnico, v kateri želite prevzeti blago. Plačilo boste izvedli preko spleta, blago pa prevzeli v poslovalnici in tako prihranili stroške dostave.

Dekorativne izdelke in dodatke dobite neposredno v poslovalnici, pohištvo pa se običajno nahaja v skladišču posamezne poslovalnice, ki je od poslovalnice lahko oddaljeno nekaj minut.

Prosimo upoštevajte, da ta storitev ni na voljo za izdelke, ki so na voljo le preko spleta (»online only«).

Zakaj pohištva ne morem prevzeti neposredno v poslovalnici?

Iz logističnih in prostorsko-tehničnih razlogov se pohištveno skladišče lahko nahaja izven mestnih območij in je od posamezne poslovalnice tako oddaljeno nekaj minut. Pohištva tako žal ni mogoče prevzeti v poslovalnici, temveč ga lahko prevzamete v zunanjem skladišču.

Zakaj izdelkov, ki so na voljo samo preko spleta, ne morem prevzeti osebno?

Tudi zaloge pohištva, ki je razstavljeno v poslovalnicah, se skladiščijo v pohištvenem skladišču. Naši izdelki, ki so na voljo le preko spleta (»online only«), so na voljo le v spletni trgovini in se nahajajo v posebnem centralnem skladišču, od koder se naročila pošiljajo k naših strankam. Prevzem teh izdelkov v naših poslovalnicah tako iz logističnih in organizacijskih razlogov žal ni možen.

Ali lahko naknadno spremenim način odpreme?

Način odpreme lahko spremenite iz osebnega prevzema na dostavo preko pošte in obratno. Prosimo, da nas za to spremembo pravočasno kontaktirate na shop@moemax.si.

Prosimo upoštevajte, da se pri spremembah načinov odpreme spremenijo tudi dostavni roki.