Pogoji uporabe portala »Moj račun«

1. Področje uporabe in odstopanja od Splošnih pogojev

(1) LES-MMS, d.o.o. Cesta na Bokalce 40, Ljubljana (»mömax«) registriranemu uporabniku (»stranka«) zagotavlja storitev uporabniškega računa na podlagi prijave na portalu »Moj račun« na naši spletni strani (»​​​​​​​uporabniški račun«). Ti Pogoji uporabe portala »Moj račun« se nanašajo na zagotavljanje in uporabo uporabniškega računa, Prodajni pogoji v delu B teh splošnih pogojev poslovanja pa veljajo za nakup blaga prek spletne trgovine na naši spletni strani.

(2) Registracijo za uporabniški račun lahko opravijo vse fizične osebe, ki so dopolnile 18 let in imajo stalno prebivališče v Sloveniji.

(3) Če je stranka pravna oseba (zlasti družba z omejeno odgovornostjo ali delniška družba), morajo osebe, ki jo zastopajo, zagotoviti, da imajo za zastopanje takšne pravne osebe zadostno pooblastilo.

(4) Z registracijo za uporabniški račun na spletni strani in sprejetjem teh Pogojev uporabe portala »Moj račun« stranka sklene pogodbo za brezplačno uporabo storitev in ugodnosti v okviru uporabniškega računa, ob upoštevanju določb teh Pogojev uporabe portala »Moj račun«.

(5) Uporabljajo se izključno ti Pogoji uporabe portala »Moj račun«. Odstopajoči, dopolnilni ali drugi pogoji, ki bi bili v nasprotju s tem, niso sprejemljivi. To velja tudi, če mömax vključitvi takšnih pogojev izrecno ne nasprotuje.

2. Storitve v okviru uporabniškega računa

Stranke, ki se prijavijo v uporabniški račun, lahko uporabljajo zlasti v nadaljevanju navedene storitve, pri čemer so nekatere med njimi prilagojene posameznemu uporabniku.

Med trajanjem uporabniškega razmerja se lahko dodajo tudi dodatne storitve:
  1. Enostavnejše nakupovanje: Stranka pridobi dostop do spletnega portala in tam do nadzorne plošče, v katero lahko shrani svoje splošne podatke in nastavitve za nakupovanje, tako da ji ob vsakem nakupu ali ob obisku spletne strani ni treba ponovno vnašati podatkov. Stranka shrani svoj naslov in želeni naslov za račun in dostavo, način plačila in poslovno enoto mömax. Stranka lahko te podatke kadar koli spremeni v svojem uporabniškem računu. Stranka lahko kupuje na spletni strani kot registriran uporabnik, ki je prijavljen v svoj uporabniški račun, pa tudi kot gost. Če stranka opravi nakup kot gost, podatki o naročilu ne bodo shranjeni v njenem uporabniškem računu, razen če stranka pri nakupu navede številko kartice ugodnosti in je uporabniški račun povezan s kartico ugodnosti. Za nakup veljajo ustrezni veljavni prodajni pogoji podjetja mömax.
  2. Pregled naročil: V uporabniškem računu si lahko stranke ogledajo informacije o trenutnih in preteklih naročilih, ki so jih oddale kot registrirani uporabniki, ter upravljajo naročila. V ta namen mömax zagotavlja vpogled v zgodovino naročil, status naročil, račune, informacije o preklicu in vračilu ter navodila za montažo naročenih izdelkov, če so na voljo.
  3. Seznami priljubljenih izdelkov: Stranke lahko ustvarijo sezname izdelkov, ki so jim všeč, si jih ogledajo in kadar koli prilagodijo.
  4. Upravljanje terminov: Stranke lahko rezervirajo in upravljajo termine za posvet v naših poslovalnicah. Strokovnjaki za opremo mömax lahko po posvetu na željo stranke v njen uporabniški račun naložijo načrte opreme. Stranke lahko prek svojega uporabniškega računa rezervirajo in urejajo tudi termine za uporabo dostavnih vozil.
  5. Kuponi: stranke lahko prejmejo kupone, npr. za restavracije mömax. Kuponi so namenjeni le osebni uporabi zadevne stranke in jih je mogoče unovčiti v skladu s pogoji zadevnega kupona. Nadaljnja prodaja ali brezplačna predaja tretjim osebam ni dovoljena. V primeru nepooblaščenega posredovanja kuponi izgubijo veljavnost in jih ni več mogoče unovčiti.
  6. Nagradne igre: Stranke lahko sodelujejo v nagradnih igrah. Pri tem veljajo pogoji za sodelovanje v posamezni nagradni igri.
  7. Ankete uporabnikov: mömax občasno kontaktira svoje stranke, da bi prostovoljno sodelovale v anketah o zadovoljstvu s podjetjem mömax na splošno, z nakupi ter z njihovim bivalnim prostorom in stilom opremljanja.
  8. Mnenja o izdelkih: Stranke lahko komentirajo in ocenjujejo naše izdelke na spletni strani v skladu s točko 6 teh Pogojev uporabe portala »Moj račun«, s čimer drugim strankam zagotovijo informacije, nasvete in mnenja o naših izdelkih. Stranke lahko svoje komentarje in ocene s spletne strani kadar koli izbrišejo.
  9. Prilagojene e-novice in priporočila za izdelke: Če stranka tako izbere, lahko prejema e-novice mömax, prilagojena priporočila za izdelke na spletni strani, ter kupone. Prilagajanje e-novic, priporočil izdelkov na spletni strani in kuponov na podlagi interesov se izvaja predvsem na podlagi podatkov o uporabi e-novic, anketah, unovčenih kuponih, piškotkih, nakupih, prodajnih klicih in uporabi storitve darilnega paketa ob rojstvu.
  10. Družbeni mediji: mömax strankam z njihovim soglasjem zagotavlja tudi oglaševanje mömaxa na spletnih straneh družbenih medijev ali na drugih partnerskih spletnih straneh ponudnikov vedenjskega oglaševanja, kot je navedeno v izjavi o varstvu osebnih podatkov.
  11. Podpora strankam: Stranke lahko pošljejo vprašanja podpori strankam.
  12. Povezava s kartico ugodnosti: Če zadevna stranka tako želi, mömax poveže uporabniški račun z njeno mömax kartico ugodnosti.

3. Spremembe kontaktnih podatkov; prenosljivost uporabniškega računa

(1) Stranka mora družbo mömax nemudoma obvestiti o vseh spremembah svojih kontaktnih podatkov v uporabniškem računu.

(2) Uporabniški račun je oseben in ga ni mogoče prenesti na druge osebe.

4. Tehnične zahteve

Dostop do uporabniškega računa je mogoč prek telekomunikacijskih sredstev. Pogoji za uporabo uporabniškega računa so (upoštevaje trenutno stanje tehnologije):
  • dostop do interneta,
  • naprava, ki omogoča dostop do interneta (osebni računalnik, prenosni računalnik, pametni telefon ali tablični računalnik),
  • trenutna različica spletnega brskalnika in
  • aktivacija Java Scripta.
mömax ne zagotavlja potrebne strojne ali programske opreme.

5. Pravice stranke do uporabe

(1) V skladu z določbami teh Pogojev uporabe portala »Moj račun« mömax stranki podeljuje svetovno, neizključno, neprenosljivo in nedeljivo pravico do uporabe uporabniškega računa za osebne namene v času trajanja uporabniškega razmerja. Uporaba portala »Moj račun« v komercialne namene je prepovedana.

(2) Nadaljnja uporaba uporabniškega računa ni dovoljena, razen če je to izrecno dogovorjeno v teh Pogojih uporabe portala »Moj račun« ali izhaja iz kogentnih zakonskih določb. Stranka zlasti ne sme prodajati, dajati v najem, posojati, podlicencirati ali kako drugače distribuirati, razmnoževati, kopirati, dati na voljo javnosti, spreminjati ali prevajati, urejati, izvajati obratni inženiring ali kako drugače spreminjati uporabniški račun, v celoti ali delno, ali reproducirati rezultatov, pridobljenih s takimi dejanji, ali uporabniški račun uporabljati za izdelavo konkurenčnega izdelka.

6. Obveznosti stranke

(1) Pri uporabi portala »Moj račun« se od strank zahteva da:
  • varujejo dodeljene podatke za prijavo, sprejmejo zaščitne ukrepe v zvezi s prijavo, da se prepreči dostop tretjih oseb, ter podatkov za prijavo ne smejo posredovati tretjim osebam;
  • varno hranijo geslo za svoj račun, ga previdno izberejo in redno spreminjajo ter upoštevajo naše zahteve in navodila glede informacijske varnosti;
  • uporabniškega računa ne smejo zlorabiti;
  • ne smejo poskušati nepooblaščeno pridobivati informacij ali posegati v spletno stran ali omogočiti poseganja vanjo;
  • redno in v skladu s konkretnim tveganjem, vsekakor pa pred koncem uporabniškega razmerja, napravijo varnostno kopijo vsebine stranke, ki so jo naložile na spletno stran,
  • ustvarijo svoje varnostne kopije, da bi v primeru izgube lahko ponovno naložile svojo vsebino stranke;
  • preverijo vsebino stranke pred pošiljanjem ali nalaganjem na spletno stran, če ta vsebuje viruse, in uporabljajo najsodobnejše programe za zaščito pred virusi;
  • ne nalagajo vsebine stranke, ki (a) ni relevantna za namen spletne strani ali (b) ne ustreza vsebini, za katero je namenjeno polje za vnos podatkov; in
  • vsebino stranke, ki vsebuje osebne podatke tretjih oseb, naložijo le, če je to ustrezno in če so o tem vnaprej obvestile zadevno tretjo osebo.
(2) Vsebina, ki jo stranka objavi na spletni strani ali v uporabniškem računu (»vsebina stranke«):
  • je lahko izražena samo na primeren, odprt in hkrati spoštljiv način,
  • ne sme obrekovati, zaničevati, groziti, nadlegovati ali zasledovati drugih, niti vsebovati osebnih podatkov tretjih oseb (kot so imena ali e-poštni naslov),
  • ne krši intelektualne lastnine tretjih oseb, kot so avtorske pravice, pravice do blagovne znamke, pravice do imena ali drugače zaščitene pravice,
  • se ne sme zlorabljati za kakršno koli oglaševanje ali druge komercialne interese ali za pozive k političnim protestom, in
  • ne vsebujejo nezakonite, zlasti kaznive, pornografske, žaljive vsebine ali vsebine, ki krši osebnostne pravice; to velja tudi za škodljivo vsebino, kot so virusi, trojanski konji in zlonamerna programska oprema.
(3) Če družba mömax utemeljeno domneva, da stranka ne spoštuje Pogojev uporabe portala »Moj račun«, si pridržuje pravico, da do odprave kršitve onemogoči dostop do uporabniškega računa in morebitnih objavljenih vsebin ter – v primeru ponavljajoče se ali nepopravljive kršitve – brez obvestila prekine uporabniško razmerje s stranko.

7. Pravice do naložene vsebine stranke

(1) Z nalaganjem zadevne vsebine stranke, stranka družbi mömax podeli neizključno pravico do takšne vsebine stranke za obdobje do izteka enega koledarskega leta po koncu uporabniškega razmerja. To med drugim vključuje pravico do kopiranja, pretvorbe, reproduciranja, distribucije ali dajanja na voljo drugim strankam spletne strani ter spreminjanja vsebine stranke – pod pogojem, da takšne spremembe ne posegajo v želeni učinek vsebine stranke in ne izkrivljajo vsebine stranke.

(2) mömax se strinja s podelitvijo teh pravic. Stranka je odgovorna za to, da je vsebina stranke podeljena brez omejitev iz naslova pravic tretjih oseb in da pravice tretjih oseb ne preprečujejo uporabe vsebine stranke s strani družbe mömax.

(3) Stranka se zaveda, da se njena vsebina deli, na primer z drugimi strankami na spletni strani.

8. Varstvo podatkov

Informacije o obdelavi osebnih podatkov stranke v zvezi z uporabniškim računom in uporabo piškotkov na spletni strani so na voljo v izjavi o varstvu osebnih podatkov in nastavitvah piškotkov.

9. Standardi kakovosti in informacijska varnost

(1) mömax si prizadeva, da storitve v skladu s temi Pogoji uporabe portala »Moj račun« zagotavlja brez napak in brez prekinitev. Kljub temu ni vedno mogoče zagotoviti brezhibnega in neprekinjenega zagotavljanja storitev. V primeru napak ali prekinitev storitev ali drugih zmanjšanj kakovosti bo mömax čim prej vzpostavil normalno delovanje.

(2) mömax pri upravljanju portala »Moj račun« spoštuje zakonske standarde za varnost podatkov in informacijsko tehnologijo. Vaši podatki na portalu »Moj račun« so zaščiteni s standardi, ki so stalno posodobljeni in ustrezajo običajnim tržnim standardom ali višjim.

10. Odgovornost

(1) Odgovornost družbe mömax za škodo, nastalo zaradi lahke malomarnosti, ne glede na razlog, je omejena na naslednji način:
  • v primeru kršitve bistvenih obveznosti, ki izhajajo iz pogodbene zaveze, je odgovornost družbe mömax omejena na višino škode, ki je predvidljiva v okviru pogodbe;
  • v drugih primerih mömax ni odgovoren za lahko malomarnost.
(2) Omejitve odgovornosti, navedene v točki 10(1) teh Pogojev uporabe portala »Moj račun«, ne veljajo v primerih odgovornosti na podlagi kogentnih zakonskih določb (zlasti v skladu z določbami Obligacijskega zakonika in Zakona o varstvu potrošnikov glede odgovornosti za izdelek) in v primerih krivdno povzročene telesne poškodbe. Poleg tega omejitve ne veljajo, če in kolikor je družba mömax izdala garancijo.

(3) Točka 10 (1) in (2) teh Pogojev uporabe portala »Moj račun« se uporablja tudi za odgovornost družbe mömax za nepotrebne stroške.

(4) Stranka mora sprejeti ustrezne ukrepe za preprečitev in zmanjšanje škode.

11. Trajanje pogodbe

(1) Stranka ali podjetje mömax lahko kadarkoli brez navedbe razlogov prekine uporabniško razmerje (z gumbom »Izbriši« v uporabniškem računu ali po e-pošti na naslov [email protected]). To ne posega v pravico do izredne ukinitve uporabniškega razmerja.

(2) Po prekinitvi uporabniškega razmerja se uporabniški račun deaktivira, vsebina stranke pa se odstrani s spletne strani. mömax shranjuje in obdeluje vsebino stranke le, če in kolikor je to potrebno zaradi zakonskih razlogov hrambe. Stranke so same odgovorne za ustvarjanje varnostnih kopij svoje vsebine pravočasno pred koncem uporabniškega razmerja.

(3) mömax lahko kadarkoli preneha zagotavljati portal »Moj račun«.

(4) Prenehanje zagotavljanja portala »Moj račun« ne vpliva na veljavnost kuponov ali nagradnih iger, ki so še vedno veljavni ob prekinitvi ali prenehanju uporabniškega razmerja na portalu »Moj račun«, razen če pogoji uporabe zadevnega kupona ali natečaja določajo drugače.

(5) Prenehanje uporabe »Mojega računa« ali prekinitev uporabniškega razmerja ne vpliva na naročila, ki jih je stranka že posredovala podjetju mömax.

12. Reševanje sporov

mömax ne sodeluje v postopkih reševanja sporov potrošniške arbitraže in k temu ni zavezan.

13. Razno

(1) Uporablja se pravo Republike Slovenije, z izključitvijo uporabe kolizijskih pravil in Konvencije ZN o pogodbah o mednarodni prodaji blaga. Navedeno ne posega v zakonske določbe o omejitvi izbire prava in uporabi obveznih določb, zlasti države, v kateri ima stranka kot potrošnik običajno prebivališče.

(2) Če je posamezna ali več določb teh Pogojev uporabe portala »Moj račun« neveljavnih ali neizvršljivih ali takšne postanejo kasneje, to ne vpliva na siceršnjo veljavnost Pogojev uporabe portala »Moj račun«. V takem primeru se mömax in stranka zavežeta, da bosta neveljavno ali neizvršljivo določbo nadomestila z veljavno ali izvršljivo določbo, ki bo čim bolj ustrezala gospodarskemu namenu. Enako velja za zapolnitev pogodbenih vrzeli.

(3) mömax ima pravico, da kadarkoli spremeni te splošne pogoje poslovanja, če je to potrebno. mömax bo stranko o tem predhodno obvestil, npr. z e-pošto ali pojavnim oknom ob prijavi v Moj račun. Za spremembe splošnih pogojev poslovanja je načeloma potrebno soglasje stranke. Izjema velja le za spremembe splošnih pogojev poslovanja iz naslednjih razlogov: za spremembo glede prava, ki se uporablja, pristojnosti ali uradnih zahtev, za nadaljnji razvoj storitev v okviru uporabniškega računa in uvedbo novih storitev. V primeru sprememb iz teh razlogov ima stranka možnost ugovora po elektronski pošti [email protected] ali pisno v 30 dneh po prejemu obvestila o spremembi. Če stranka po prejemu obvestila o spremembi ne ugovarja pravočasno ali še naprej uporablja storitve in ugodnosti, na katere se spremembe nanašajo ali nanje neposredno vplivajo, se šteje, da so spremenjene določbe sprejete. mömax bo stranko na to posebej opozoril v obvestilu o spremembi.