Pogosta vprašanja
Nakup v spletni trgovini je preprost in se izvede v naslednjih korakih:
1. Nakupovalna košarica: Po pregledu ponudbe ob želenih izdelkih izberi možnost »Dodaj v košarico«. Izbrani izdelki so zbrani v košarici, ki jo lahko kadarkoli pregledaš oziroma preveriš s pritiskom na gumb »V košarico« ter v njej urediš izdelke (spremeniš količine izdelkov, jih odstraniš s seznama in/ali izbereš način dostave). Izbiraš lahko med dostavo blaga do izbranega naslova ali pa blago osebno prevzameš v naši poslovalnici. Tvoje naročilo bomo dostavili do izbranega naslova ali do najbližjega mesta, ki je še dostopno z dostavnim vozilom. Če dostop dostavnega vozila do izbranega naslova ni mogoč, prosimo, da to navedeš med opombe v zadnjem koraku nakupa. Košarico lahko dopolniš z dodatnimi izdelki tako, da se vrneš nazaj v trgovino, bodisi z gumbom »Nadaljuj z nakupovanjem« ali preko menijev v zgornji vrstici.
2. Naslov za dostavo/račun: V obrazec za naročilo vpišeš svoje kontaktne podatke ter določiš naslov za račun in dostavo. Če želiš izdelke kupiti kot podjetje, lahko to na tem mestu tudi označiš.
3. Način plačila: V tem koraku izbereš enega od ponujenih načinov plačila za svoje naročilo.
4. Pregled naročila in potrditev nakupa: V tem koraku lahko še enkrat preveriš vsebino košarice oz. naročila, vključno s količino in ceno izdelkov, izbranim načinom dostave in plačila, pri čemer lahko s klikom na polje »Uredi« vnesene podatke po potrebi tudi popraviš oziroma spremeniš. Dodatno lahko v prostor za opombe navedeš tudi morebitne posebnosti glede tvojega naročila (npr. posebnosti glede možnosti dostave: »Do želenega naslova ni mogoče dostopati z dostavnim vozilom.«). V takšnih primerih te bomo po prejemu naročila kontaktirali in skupaj poskusili najti ustrezno rešitev. Ob doplačilu ponujamo tudi tako imenovano »ročno dostavo« od skrajne točke, dostopne z dostavnim vozilom do navedenega naslova dostave. Pred zaključkom nakupa z izbiro potrditvenega polja podaš tudi izrecno soglasje za obdelavo osebnih podatkov in hkrati potrjuješ, da v celoti razumeš Splošne pogoje poslovanja in jih sprejemaš. S klikom na gumb »Kupi zdaj« zaključiš postopek nakupa.
5. Zahvala za opravljeno naročilo: Po zaključku nakupa na spletni strani prejmeš elektronsko sporočilo z vsemi podatki o tvojem naročilu in dostavi. Pogodba o nakupu med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (ko prejmeš elektronsko sporočilo o prejemu naročila).
1. Nakupovalna košarica: Po pregledu ponudbe ob želenih izdelkih izberi možnost »Dodaj v košarico«. Izbrani izdelki so zbrani v košarici, ki jo lahko kadarkoli pregledaš oziroma preveriš s pritiskom na gumb »V košarico« ter v njej urediš izdelke (spremeniš količine izdelkov, jih odstraniš s seznama in/ali izbereš način dostave). Izbiraš lahko med dostavo blaga do izbranega naslova ali pa blago osebno prevzameš v naši poslovalnici. Tvoje naročilo bomo dostavili do izbranega naslova ali do najbližjega mesta, ki je še dostopno z dostavnim vozilom. Če dostop dostavnega vozila do izbranega naslova ni mogoč, prosimo, da to navedeš med opombe v zadnjem koraku nakupa. Košarico lahko dopolniš z dodatnimi izdelki tako, da se vrneš nazaj v trgovino, bodisi z gumbom »Nadaljuj z nakupovanjem« ali preko menijev v zgornji vrstici.
2. Naslov za dostavo/račun: V obrazec za naročilo vpišeš svoje kontaktne podatke ter določiš naslov za račun in dostavo. Če želiš izdelke kupiti kot podjetje, lahko to na tem mestu tudi označiš.
3. Način plačila: V tem koraku izbereš enega od ponujenih načinov plačila za svoje naročilo.
4. Pregled naročila in potrditev nakupa: V tem koraku lahko še enkrat preveriš vsebino košarice oz. naročila, vključno s količino in ceno izdelkov, izbranim načinom dostave in plačila, pri čemer lahko s klikom na polje »Uredi« vnesene podatke po potrebi tudi popraviš oziroma spremeniš. Dodatno lahko v prostor za opombe navedeš tudi morebitne posebnosti glede tvojega naročila (npr. posebnosti glede možnosti dostave: »Do želenega naslova ni mogoče dostopati z dostavnim vozilom.«). V takšnih primerih te bomo po prejemu naročila kontaktirali in skupaj poskusili najti ustrezno rešitev. Ob doplačilu ponujamo tudi tako imenovano »ročno dostavo« od skrajne točke, dostopne z dostavnim vozilom do navedenega naslova dostave. Pred zaključkom nakupa z izbiro potrditvenega polja podaš tudi izrecno soglasje za obdelavo osebnih podatkov in hkrati potrjuješ, da v celoti razumeš Splošne pogoje poslovanja in jih sprejemaš. S klikom na gumb »Kupi zdaj« zaključiš postopek nakupa.
5. Zahvala za opravljeno naročilo: Po zaključku nakupa na spletni strani prejmeš elektronsko sporočilo z vsemi podatki o tvojem naročilu in dostavi. Pogodba o nakupu med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (ko prejmeš elektronsko sporočilo o prejemu naročila).
Za možnost osebnega prevzema v nakupovalni košarici pri načinu dostave prosimo izberi »osebni prevzem« in določi poslovalnico, v kateri želiš prevzeti blago. Izdelke plačaš preko spleta, blago pa nato osebno prevzameš v izbrani poslovalnici v rednem delovnem času poslovalnice in tako prihraniš stroške dostave.
Dekorativne izdelke in dodatke za dom dobiš neposredno v poslovalnici, pohištvo pa se običajno nahaja v skladišču posamezne poslovalnice, ki je od poslovalnice lahko oddaljeno nekaj minut.
Prosimo, upoštevaj, da ta storitev ni na voljo za izdelke, ki so na voljo le preko spleta.
Dekorativne izdelke in dodatke za dom dobiš neposredno v poslovalnici, pohištvo pa se običajno nahaja v skladišču posamezne poslovalnice, ki je od poslovalnice lahko oddaljeno nekaj minut.
Prosimo, upoštevaj, da ta storitev ni na voljo za izdelke, ki so na voljo le preko spleta.
Iz logističnih in prostorsko-tehničnih razlogov se pohištveno skladišče lahko nahaja izven mestnih območij in je od posamezne poslovalnice tako oddaljeno nekaj minut. Pohištva zato žal ni mogoče prevzeti v poslovalnici, temveč ga lahko prevzameš v zunanjem skladišču.
Tudi zaloge pohištva, ki je razstavljeno v poslovalnicah, se skladiščijo v pohištvenem skladišču. Naši izdelki, ki so na voljo le preko spleta, so na voljo le v spletni trgovini in se nahajajo v posebnem centralnem skladišču, od koder se naročila pošiljajo k naših strankam. Prevzem teh izdelkov v naših poslovalnicah tako iz logističnih in organizacijskih razlogov žal ni možen.
Način dostave lahko spremeniš iz osebnega prevzema na dostavo preko pošte in obratno. Prosimo, da nas za to spremembo pravočasno kontaktiraš na [email protected].
Prosimo, upoštevaj, da se pri spremembah načinov odpreme spremenijo tudi dostavni roki.
Prosimo, upoštevaj, da se pri spremembah načinov odpreme spremenijo tudi dostavni roki.
Na zaključeno naročilo izdelkov naknadno žal ne moreš dodati novih izdelkov, zato te prosimo, da v tem primeru ustvariš novo naročilo.
Če želiš spremeniti ime ali naslov za dostavo, se čim prej obrni na [email protected] in nam posreduj nove podatke.
Prosimo te, da pred oddajo naročila točno preveriš vse podatke za izdajo računa. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov namreč ne moremo več upoštevati.
Prosimo te, da pred oddajo naročila točno preveriš vse podatke za izdajo računa. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov namreč ne moremo več upoštevati.
Sprememba načina plačila trenutno žal ni mogoča.
Za posamezen izdelek je sistemsko določeno največje možno število tega izdelka, ki jih lahko naročiš. Če želiš naročiti količino, ki to število presega, se obrni na [email protected].
V nakupovalni košarici bo samodejno prikazana razpoložljiva količina v skladišču. Če količina naročenega blaga v tvoji košarici presega zalogo v našem skladišču, se bo količina ustrezno zmanjšala.
Po zaključku naročila ti bomo na vpisan elektronski naslov posredovali potrditev o naročilu.
V kolikor zaradi različnih razlogov naročila ne bi bilo možno izvesti, v ustreznem času po vnosu naročila prejmeš potrdilo o preklicu vašega naročila.
V kolikor zaradi različnih razlogov naročila ne bi bilo možno izvesti, v ustreznem času po vnosu naročila prejmeš potrdilo o preklicu vašega naročila.
Svoje naročilo lahko prekličeš ali spremeniš tako, da na spletni strani oddaš novo naročilo z novimi podatki, hkrati pa na elektronski naslov [email protected] pošlješ zahtevek za preklic prejšnjega naročila. Naročilo lahko prekličeš ali spremeniš tudi po telefonu na telefonsko številko 080 88 76 (od ponedeljka do petka med 10. in 20. uro ter ob sobotah med 9. in 20. uro).
Pri poštnih dostavah naročilo lahko odpoveš do oddaje pošiljke na pošto. V kolikor je blago že na poti, prosimo, da prevzem pošiljke zavrneš.
Ne zagotavljamo, da bo naročilo lahko uspešno ustavljeno oz. preklicano. Delni preklic naročila ni mogoč.
Pri poštnih dostavah naročilo lahko odpoveš do oddaje pošiljke na pošto. V kolikor je blago že na poti, prosimo, da prevzem pošiljke zavrneš.
Ne zagotavljamo, da bo naročilo lahko uspešno ustavljeno oz. preklicano. Delni preklic naročila ni mogoč.
Po opravljenem nakupu imaš pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga sporočiš, da odstopaš od pogodbe, ne da bi ti bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev.
Za uveljavitev pravice do odstopa moraš z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje LES-MMS d.o.o., Cesta na Bokalce 40, 1000 Ljubljana, e-pošta: [email protected], tel. številka: 080 88 76 o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom poslanim po pošti ali elektronski pošti). V ta namen lahko neobvezno uporabiš tudi Obrazec za odstop od pogodbe.
Rok za odstop od pogodbe začne teči naslednji dan po datumu prevzema blaga. Pri pogodbi v zvezi z dostavo blaga, ki sestoji iz več pošiljk ali kosov, rok za odstop od pogodbe začne teči, ko je predana zadnja pošiljka.
Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od pogodbe.
Izdelke vrneš na lastne stroške. Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Izdelke iz programa pohištva lahko vrneš po pošti na naslov:
Spletna trgovina mömax Maribor Hoče
Miklavška cesta 63
2311 Hoče
Na istem naslovu je možno vračilo tudi osebno in sicer vsak delovnik od 10. do 18. ure.
Izdelke iz spremljajočega programa lahko vrneš po pošti na naslov:
Spletna trgovina mömax Maribor
Tržaška cesta 33
2000 Maribor
Na istem naslovu je možno vračilo tudi osebno in sicer vsak delovnik od 10:00 do 18:00 ure.
Prejete izdelke moraš vrniti nepoškodovane in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina brez tvoje krivde zmanjšala. Potrošnik odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja. Če si izdelek morda že začel/a uporabljati ali če si pri izdelkih posamezne komponente že odprl/a in sestavljal/a, odstop od pogodbe ni možen. Proizvajalec izdelka predpiše tudi njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del izdelka, jo je prav tako treba priložiti, in sicer takšno, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja izdelka (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini).
Možnost odstopa od pogodbe ne velja za izdelke/blago, ki je izdelano po natančnih navodilih kupca oz. potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam.
Če odstopiš od pogodbe, ti bomo brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrnili vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja). Tako povračilo bomo izvedli z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je dogovorjeno drugače ali v kolikor zaradi njegove narave, plačila ni mogoče zagotoviti z enakim plačilnim sredstvom. Pridržujemo si pravico, da zadržimo plačilo v primerih in v rokih določenih z Zakonom o varstvu potrošnikov.
Pri vsakem vračilu je potrebno poleg izdelka predložiti tudi ustrezno in popolno izpolnjen Obrazec za vračilo blaga in kopijo računa.
Za uveljavitev pravice do odstopa moraš z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje LES-MMS d.o.o., Cesta na Bokalce 40, 1000 Ljubljana, e-pošta: [email protected], tel. številka: 080 88 76 o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom poslanim po pošti ali elektronski pošti). V ta namen lahko neobvezno uporabiš tudi Obrazec za odstop od pogodbe.
Rok za odstop od pogodbe začne teči naslednji dan po datumu prevzema blaga. Pri pogodbi v zvezi z dostavo blaga, ki sestoji iz več pošiljk ali kosov, rok za odstop od pogodbe začne teči, ko je predana zadnja pošiljka.
Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od pogodbe.
Izdelke vrneš na lastne stroške. Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Izdelke iz programa pohištva lahko vrneš po pošti na naslov:
Spletna trgovina mömax Maribor Hoče
Miklavška cesta 63
2311 Hoče
Na istem naslovu je možno vračilo tudi osebno in sicer vsak delovnik od 10. do 18. ure.
Izdelke iz spremljajočega programa lahko vrneš po pošti na naslov:
Spletna trgovina mömax Maribor
Tržaška cesta 33
2000 Maribor
Na istem naslovu je možno vračilo tudi osebno in sicer vsak delovnik od 10:00 do 18:00 ure.
Prejete izdelke moraš vrniti nepoškodovane in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina brez tvoje krivde zmanjšala. Potrošnik odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja. Če si izdelek morda že začel/a uporabljati ali če si pri izdelkih posamezne komponente že odprl/a in sestavljal/a, odstop od pogodbe ni možen. Proizvajalec izdelka predpiše tudi njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del izdelka, jo je prav tako treba priložiti, in sicer takšno, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja izdelka (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini).
Možnost odstopa od pogodbe ne velja za izdelke/blago, ki je izdelano po natančnih navodilih kupca oz. potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam.
Če odstopiš od pogodbe, ti bomo brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrnili vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja). Tako povračilo bomo izvedli z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je dogovorjeno drugače ali v kolikor zaradi njegove narave, plačila ni mogoče zagotoviti z enakim plačilnim sredstvom. Pridržujemo si pravico, da zadržimo plačilo v primerih in v rokih določenih z Zakonom o varstvu potrošnikov.
Pri vsakem vračilu je potrebno poleg izdelka predložiti tudi ustrezno in popolno izpolnjen Obrazec za vračilo blaga in kopijo računa.
Z “Najnižja cena” so označeni izdelki, ki znotraj posamezne blagovne podskupine med primerljivimi izdelki znotraj njihove ponudbe brez kakršnih koli popustov za stranke predstavljajo najcenejšo izbiro. Ponudba ni časovno omejena.
Če v roku 7 dni od dneva nakupa najdeš enak izdelek po nižji ceni, ti povrnemo razliko v kupnini. Garancija najnižje cene velja za primerjavo naših cen s cenami fizičnih trgovin v Sloveniji, ki imajo z nami primerljivo kakovost in obseg storitev. Velja le za izdelke na zalogi.
Če v roku 7 dni od dneva nakupa najdeš enak izdelek po nižji ceni, ti povrnemo razliko v kupnini. Garancija najnižje cene velja za primerjavo naših cen s cenami fizičnih trgovin v Sloveniji, ki imajo z nami primerljivo kakovost in obseg storitev. Velja le za izdelke na zalogi.
Informacije o aktualnih akcijah in njihovih pogojih so ti na voljo tukaj.
V kolikor ti informacije o izdelkih na naši spletni strani ne zadoščajo in si blago pred nakupom želiš ogledati, te vabimo, da obiščeš eno izmed naših poslovalnic. Naši strokovno usposobljeni svetovalci ti bodo z veseljem svetovali, odgovorili na tvoja vprašanja ter ti predstavili raznoliko ponudbo naših izdelkov.
Izdelki imajo 12-mesečno garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu, računu ali oglaševalskem sporočilu. Dobavitelj izdelka jamči za njegovo kakovost oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga uporabljaš v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili. Garancijski rok prične teči z dnem izročitve blaga.
Če želiš uveljavljati garancijo, lahko to storiš neposredno na pooblaščenem servisu. Podrobna navodila najdeš na priloženem garancijskem listu. V primeru uveljavljanja garancije pri ponudniku je tvoja dolžnost predložiti tudi ustrezno in popolno izpolnjen Obrazec za vračilo blaga. Priloži tudi kopijo računa.
Za več informacij o uveljavljanju garancije se lahko obrneš na [email protected].
Če želiš uveljavljati garancijo, lahko to storiš neposredno na pooblaščenem servisu. Podrobna navodila najdeš na priloženem garancijskem listu. V primeru uveljavljanja garancije pri ponudniku je tvoja dolžnost predložiti tudi ustrezno in popolno izpolnjen Obrazec za vračilo blaga. Priloži tudi kopijo računa.
Za več informacij o uveljavljanju garancije se lahko obrneš na [email protected].
Prosimo, da nam po izvozu pošlješ dokument z originalnim žigom carine, kopijo osebnega dokumenta in podatke o tvojem bančnem računu na naslednji naslov:
LES-MMS trgovska družba d.o.o.
Cesta na Bokalce 40
1000 Ljubljana
Prosimo, upoštevaj, da mora biti na računu naročila kot naročnik navedena oseba, ki izdelke izvozi, ter da mora biti izvoz izveden v roku 3 mesecev od prejema blaga.
LES-MMS trgovska družba d.o.o.
Cesta na Bokalce 40
1000 Ljubljana
Prosimo, upoštevaj, da mora biti na računu naročila kot naročnik navedena oseba, ki izdelke izvozi, ter da mora biti izvoz izveden v roku 3 mesecev od prejema blaga.
Podatke, povezane s kartico ugodnosti mömax lahko izbrišeš kadarkoli. Za izbris se obrni na [email protected].
Od prejemanja spletnih novic se lahko odjaviš preko povezave v prejetih spletnih novicah.
Prosimo upoštevaj, da moramo zaradi zakonskih določil tvoje kupoprodajne pogodbe hraniti 10 let.
Od prejemanja spletnih novic se lahko odjaviš preko povezave v prejetih spletnih novicah.
Prosimo upoštevaj, da moramo zaradi zakonskih določil tvoje kupoprodajne pogodbe hraniti 10 let.
V primeru splošnih vprašanj ali vprašanj glede vašega naročila, dostave in plačila se za informacije prosimo obrni na [email protected] ali na telefonsko številko 080 88 76.
Status svojega naročila lahko vedno preveriš na povezavi informacije o naročilu, za sledenje pošiljk pa uporabi sledenje pošiljk Pošte Slovenije.
Status svojega naročila lahko vedno preveriš na povezavi informacije o naročilu, za sledenje pošiljk pa uporabi sledenje pošiljk Pošte Slovenije.
Prosimo, da se v primeru reklamacij ali splošnih vprašanj obrneš na [email protected].
Informacije o varstvu podatkov v spletni trgovini mömax najdeš na strani Varnost in zasebnost.
Splošne pogoje poslovanja spletne trgovine mömax najdeš na strani Splošni pogoji poslovanja.
Imate dodatna vprašanja?
V primeru vprašanj se lahko obrnete tudi na naš center za pomoč strankam na telefonski številki 080 88 76. Da se izognete čakanju na prostega svetovalca preko telefona, vam predlagamo, da izpolnite spodnji kontaktni obrazec. Po obravnavi vašega vprašanja boste iz našega centra za pomoč strankam prejeli odgovor po e-pošti.
Na kontaktni obrazec