Pogoji ob sklenitvi pogodbe za nakup kuhinje po meri
1. Vgradnja gospodinjskih aparatov in korit
V primeru, da bela tehnika ni kupljena v sklopu lesenega dela kuhinje je kupec seznanjen, da montaža lesenega dela kuhinje ne zajema izdelave izrezov in vgradnje ter priklopa aparatov. V primeru, da kupec želi ta dela izvesti z monterji LES-MMS d.o.o., jih mora plačati po trenutno veljavnem ceniku vsaj tri delovne dni pred datumom montaže kuhinje.
2. Priporočilo o pravilni uporabi izdelka
Stranka je bila ob naročilu seznanjena:
- Odpiranje vrat pomivalnega stroja je dovoljeno šele potem, ko se notranjost stroja ohladi.
- Pečica se vedno ohlaja v položaju, ko so vrata zaprta.
- Pred pričetkom kuhanja, se vedno prižge kuhinjska napa.
- Pri kuhanju posoda ne sme segati čez rob kuhalne plošče.
- Vedno upoštevajte navodila za uporabo, ki jih izda proizvajalec.
3. Delovni pulti iz naravnega kamna in stekleni elementi
Pri naročilu delovnega pulta iz naravnega kamna veljajo naslednja opozorila:
- Kamen je material naravnega izvora, zato so možna barvna odstopanja in odstopanja v strukturi, kot so npr.: madeži, lise, porozna mesta in fine razpoke. Prav tako lahko pride do manjših odstopanj pri debelini delovne plošče cca do +/-10%. Te naravne lastnosti kamna ne morejo biti vzrok za reklamacijo. Zaradi poroznosti morajo biti delovne plošče iz naravnega kamna pravilno vzdrževane (impregnirane).
- Steklo je material naravnega izvora, zato so možna odstopanja v barvi in strukturi, ki nastanejo med proizvodnim procesom. Ta odstopanja so včasih lahko vidna pri LED osvetlitvah steklenih robov. Ta odstopanja ne vplivajo na samo kakovost stekla in zato niso razlog za reklamacijo.
4. Posredovanje izmer za kuhinjo
Kuhinjo vam bomo izdelali po merah, ki nam jih boste posredovali. Le natančne izmere lahko preprečijo številne kasnejše težave, ki bi se lahko pokazale šele pri montaži kuhinje. Za točnost posredovanih izmer ne moremo prevzeti odgovornosti.
Mere za delovne plošče in zidne obloge iz kamna, umetnega kamna ali stekla se vršijo šele po montaži kuhinjskega pohištva in se zato dostavijo in montirajo kasneje.
Mere za delovne plošče in zidne obloge iz kamna, umetnega kamna ali stekla se vršijo šele po montaži kuhinjskega pohištva in se zato dostavijo in montirajo kasneje.
5. Grafični prikaz vaše kuhinje
Grafični prikaz elementov služi za prostorski prikaz izgleda vaše kuhinje. O natančnosti grafičnega prikaza elementov, kot so npr. vgradne omare za hladilnike, katerih razporeditev front in notranjosti je prilagojena vašemu izboru aparata, se posvetujte z vašim prodajnim svetovalcem.
6. Seznam posameznih elementov
Kupoprodajna pogodba vsebuje samo popis elementov, ki so predmet nakupa.
Dekorativni material iz grafičnega prikaza izgleda vaše kuhinje, kot so: slike, vaze, mize, stoli, tapete…, niso predmet kupoprodajne pogodbe.
Dekorativni material iz grafičnega prikaza izgleda vaše kuhinje, kot so: slike, vaze, mize, stoli, tapete…, niso predmet kupoprodajne pogodbe.
7. Spreminjanje kupoprodajne pogodbe
Kupoprodajna pogodba se lahko spreminja samo v dogovoru s prodajnim svetovalcem in to v pisni obliki.
Termin prevoza / dostave blaga se izvrši na osnovi predhodnega plačila blaga, storitve in dogovora termina v posamezni poslovni enoti mömax-a.
Cena prevoza vključuje prevoz blaga do vhodnih vrat stavbe (hiše, bloka...). Stranka zagotavlja, da je prevoz možen z dostavnim vozilom v neposredno bližino vhoda, brez prestavljanja ovir. Prav tako zagotavlja možnost vnosa po konvencionalni poti skozi vrata (dovolj široka odprtina za vnos) in brez uporabe dodatnih sredstev ali mehanizacije za dvigovanje. V kolikor to ni mogoče zagotoviti, se izvede prevoz in vnos do točke, od koder je ta pogoj izpolnjen. Stranka pa je sama dolžna poskrbeti za odstranitev ovir ali dvig
Cena vgradnje gospodinjskih aparatov (niso kupljeni v mömax-u), znaša 60€ na aparat ali korito*
*izrez za korito, kuhalno ploščo, vstavljena ali privijačena pečica, pomivalni stroj, privijačena napa na steno (ne sna strop), ko aparati niso kupljeni v mömax-u oz. je bil uveljavljen dodatni popust iz naslova »garancija najnižje cene«.
V ceni montaže kuhinje so zajeti (pod pogojem, da je vgradna tehnika kupljena v mömax-u):
Reklamacije na izvedbo ali poškodbe na kupljenih artiklih ali strankini lastnini, morajo biti vpisane
v prevzemni zapisnik po zaključeni vgradnji. Saj se kasnejše reklamacije ne bodo upoštevale.
V primeru odpovedi naročila iz razloga, ki je na strani stranke, se zaračuna strošek izdelave/izrisa v višini 299€ z DDV.
S podpisom tega naročila se strinjam, da montažna ekipa za potrebe delovnega procesa, poslika notranjost in zunajnjost objekta, ki je predmet dostave in/ali vgradnje kupljenega pohištva.
Pri nakupu stenske obloge je obvezen spodnji profil za stensko oblogo.
S podpisom soglašam in dovoljujem slikanje objekta za potrebe procesa dela.
Splošni pogoji poslovanja so sestavni del kupoprodajne pogodbe sklenjene med prodajalcem in kupcem in so v celoti objavljeni na spletni strani https://www.moemax.si in dostopni na vseh prodajnih mestih v Sloveniji. S podpisom kupoprodajne pogodbe se kupec strinja, da je o njih seznanjen. Ti splošni pogoji veljajo za pravna razmerje med prodajalcem in kupcem na ozemlju Slovenije.
Termin prevoza / dostave blaga se izvrši na osnovi predhodnega plačila blaga, storitve in dogovora termina v posamezni poslovni enoti mömax-a.
Cena prevoza vključuje prevoz blaga do vhodnih vrat stavbe (hiše, bloka...). Stranka zagotavlja, da je prevoz možen z dostavnim vozilom v neposredno bližino vhoda, brez prestavljanja ovir. Prav tako zagotavlja možnost vnosa po konvencionalni poti skozi vrata (dovolj široka odprtina za vnos) in brez uporabe dodatnih sredstev ali mehanizacije za dvigovanje. V kolikor to ni mogoče zagotoviti, se izvede prevoz in vnos do točke, od koder je ta pogoj izpolnjen. Stranka pa je sama dolžna poskrbeti za odstranitev ovir ali dvig
Cena vgradnje gospodinjskih aparatov (niso kupljeni v mömax-u), znaša 60€ na aparat ali korito*
*izrez za korito, kuhalno ploščo, vstavljena ali privijačena pečica, pomivalni stroj, privijačena napa na steno (ne sna strop), ko aparati niso kupljeni v mömax-u oz. je bil uveljavljen dodatni popust iz naslova »garancija najnižje cene«.
V ceni montaže kuhinje so zajeti (pod pogojem, da je vgradna tehnika kupljena v mömax-u):
- vsi izrezi (za korita, kuhalno ploščo, plina, elektrike, vode, nape stenske, itd.)
- vgradnja aparatov (hladilnika, pomivalnega korita, štedilnika, pečice, pomivalnega stroja, nape (ne stropne), ipd.)
- montaža senčnikov, vencev, ščitnih letev, zidnih oblog, podnožja in raznih zidnih dodatkov
- čiščenje po montaži (odstranitev embalaže in drobnih odpadkov iz prostora, kjer se kuhinja nahaja)
- priklop aparatov na električno omrežje, prikop na plin in priklop na vodovod (možno le na osnovi posebnega dogovora s pooblaščenim izvajalcem po veljavnem ceniku), vgradnja stropnih ali otočnih nap.
- predelave in dodelave
- elektro in vodovodna dela
- izdelava izrezov in vgradnje aparatov v kolikor niso kupljeni v mömax-u. Vgradnja teh aparatov se računa po veljavnem ceniku.
- vsa večja montažna dela oz. predelave, ki so potrebne zaradi neravnih zidov in podov, nepravilnih kotov in nazadovoljive nosilnosti sten
- predelave elementov, ki niso predvidene že po podpisani skici oz. dogovorjene po izvedeni meritvi na terenu
Reklamacije na izvedbo ali poškodbe na kupljenih artiklih ali strankini lastnini, morajo biti vpisane
v prevzemni zapisnik po zaključeni vgradnji. Saj se kasnejše reklamacije ne bodo upoštevale.
V primeru odpovedi naročila iz razloga, ki je na strani stranke, se zaračuna strošek izdelave/izrisa v višini 299€ z DDV.
S podpisom tega naročila se strinjam, da montažna ekipa za potrebe delovnega procesa, poslika notranjost in zunajnjost objekta, ki je predmet dostave in/ali vgradnje kupljenega pohištva.
Pri nakupu stenske obloge je obvezen spodnji profil za stensko oblogo.
S podpisom soglašam in dovoljujem slikanje objekta za potrebe procesa dela.
Splošni pogoji poslovanja so sestavni del kupoprodajne pogodbe sklenjene med prodajalcem in kupcem in so v celoti objavljeni na spletni strani https://www.moemax.si in dostopni na vseh prodajnih mestih v Sloveniji. S podpisom kupoprodajne pogodbe se kupec strinja, da je o njih seznanjen. Ti splošni pogoji veljajo za pravna razmerje med prodajalcem in kupcem na ozemlju Slovenije.
8. Splošni pogoji poslovanja podjetja LES-MMS, d.o.o. (fizične trgovine)
- Splošni pogoji poslovanja so sestavni del kupoprodajne pogodbe sklenjene med prodajalcem in kupcem in so v celoti objavljeni na spletni strani https://www.moemax.si in dostopni na vseh prodajnih mestih v Sloveniji. S podpisom kupoprodajne pogodbe se kupec strinja, da je o njih seznanjen. Ti splošni pogoji veljajo za pravna razmerje med prodajalcem in kupcem na ozemlju R. Slovenije. Prodajalec in kupec se lahko dogovorita za izvajanje opravljanja dodatnih storitev, kot so prevoz, dostava, montaža in podobno tudi v drugih državah EU. V primeru, da prodajalec izvaja storitve za kupca v drugih državah EU se vsa pravna razmerja presojajo po slovenskem pravu iz točke 1.3 Splošnih pogojev poslovanja.
- Vse cene v trgovini in v kupoprodajni pogodbi prodajalca so v evrih in so fiksne ter vključujejo DDV. Dekoracijski material ni vključen v ceno izdelka. Cene izdelkov ne vključujejo storitev kot so montaža, prevoz in dostava, zato se zaračunavajo dodatno v skladu z veljavnim cenikom dodatnih storitev (prevoz, dostava, montaža,…).
- Izdelki v trgovini predstavljajo razstavne eksponate/vzorce blaga, ki služijo v namene informiranja kupca o približnih lastnostih blaga, ki ga kupujejo, kot npr. barva, odtenki, dimenzije, ostale lastnosti,.. itd. Pri dobavi lahko pride do odstopanja barv, odtenkov, ostalih lastnosti, zato prodajalec ne more garantirati njihove enakosti.
- Za izdelke kupljene na podlagi specifičnih zahtev in želja kupca, ki niso na zalogi in so na voljo po naročilu, je za sklenitev kupoprodajne pogodbe potrebno plačilo are. Znesek are znaša najmanj 20%, pri nakupu kuhinje pa 30% vrednosti blaga. Preostali znesek kupec plača pred prevzemom blaga. Prodajalec si pridržuje lastninsko pravico nad blagom do končnega poplačila kupnine. Nakup razstavnega eksponata se šteje kot nakup rabljenega blaga
- Dobavni rok naveden na kupoprodajni pogodbi je okviren, zato bo prodajalec kupca v primeru spremembe dobavnega roka o tem obvestil v najkrajšem možnem času po telefonu, e-mailu ali na drug ustrezen način. Dobavni rok začne veljati od dneva prejema zneska are na račun prodajalca oz. od dneva izvedene izmere kupčevega prostora. V primeru, ko je zaradi opravljenih izmer kupčevega prostora potreben popravek pohištvenega projekta, začne dobavni rok teči od kupčeve pisne potrditve spremembe pohištvenega projekta. Odgovornost prodajalca za zamudo pri dobavi blaga, do katere je prišlo zaradi dogodka višje sile je izključena.
- Dobavni rok ni bistvena sestavina pogodbe, razen če se prodajalec in kupec dogovorita drugače.
- V primeru, da namerava kupec blago plačati na TRR prodajalca (z bančnim nakazilom, e-bančništvom, pošta, banka...) je rok za plačilo po predračunu 3 dni. Prodajalec bo kupcu (imetniku predračuna) ali z njegove strani pooblaščeni osebi izdal blago po prejemu 100% zneska kupnine in predložitvi potrdila o plačilu. Prevzem blaga, ki je bilo plačano na podlagi predračuna, je možen šele naslednji delovni dan in ga ni mogoče prevzeti na dan plačila kljub predložitvi bančnega potrdila. Za plačila v petek, soboto ali nedeljo je prevzem blaga možen v ponedeljek.
- Prodajalec v dogovorjenem roku pripravi izdelek za prevzem na prevzemnem mestu, ki je poslovalnica ali skladišče prodajalca, razen če je pisno dogovorjeno drugače. Odgovornost za blago (poškodba, izguba ali uničenje) preide na kupca ali z njegove strani imenovane tretje odrasle osebe, po fizičnem prevzemu blaga na dogovorjenem mestu. Če kupec blaga neutemeljeno ne prevzame v dogovorjenem roku, mu lahko prodajalec od drugega tedna od roka za prevzem zaračuna ležarino v višini 0,5% vrednosti blaga na dan. Če kupec blaga le-tega ne prevzame niti v naslednjih dveh tednih, lahko prodajalec ob določitvi ustreznega podaljšanega roka in ob istočasni napovedi odstopa od pogodbe za primer nespoštovanja novega roka, od pogodbe odstopi in blago uporabi v druge namene. Kupec soglaša, da se stroški ležarine poračunajo z aro, ki jo je plačal ob sklenitvi kupoprodajne pogodbe.
- Izdelek se šteje za dostavljenega, ko kupec ali od kupca pooblaščena oseba podpiše dobavnico in jo izroči dostavni službi. Kupec je ob prevzemu izdelka dolžan brez odlašanja pregledati prejeto blago in preveriti morebitne poškodbe.
- Storitev prevoza vključuje prevoz blaga do vhodnih vrat stavbe (hiše, bloka...). Stranka zagotavlja, da je prevoz možen z dostavnim vozilom v neposredno bližino vhoda, brez prestavljanja ovir. Kupec mora preveriti velikost izdelka in tako zagotoviti možnost vnosa izdelka po konvencionalni poti skozi vrata (dovolj široka odprtina za vnos) in brez uporabe dodatnih sredstev ali mehanizacije za dvigovanje. V kolikor to ni mogoče zagotoviti se izvede prevoz in vnos do točke, do koder je ta pogoj izpolnjen.
- Če dostava kupljenega blaga ni mogoča na naslov, ki ga navede kupec, ker kupca ob dogovorjenem času ni na navedenem naslovu, zaradi nepopolnih ali nepravilnih podatkov o naslovu ali zaradi oviranega dostopa dostava ni mogoča, je kupec dolžan prodajalcu plačati stroške naslednje dostave in vse druge stroške zaradi neuspele dostave.
- Pred prihodom izvajalca meritev je treba iz prostora odstraniti staro pohištvo. Zagotoviti je treba prostor za merjenje, da se lahko izvajalci približajo vsem površinam in jih tudi izmerijo.
- Če kupec ne zagotovi primernih delovnih pogojev (pokvarjene napeljave, neustrezne stene ali tla, razna nedokončana obrtniška dela, nezavarovana elektrika ali voda, neustrezna temperatura, odsotnost stranišča, ipd.), se bo štelo, da storitve montaže ni bilo mogoče izvesti zaradi napake na strani kupca. To pomeni, da preneha veljati tudi obveznost prodajalca za zagotavljanje storitve, kupec pa ni upravičen do vračila zneska, plačanega za storitev v višini že nastalih dejanskih stroškov prodajalca. Kupec ima pravico, da se dogovori za nov termin, ki ga mora tudi plačati.
- Prodajalec jamči za kakovost izdelka oziroma njegovo brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga kupec uporablja v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili. Garancijski rok prične teči z dnem izročitve blaga. Kupec se strinja, da prodajalec ni odgovoren za pomanjkljivosti ali napake na blagu, ki so mu bile ob sklenitvi kupoprodajne pogodbe poznane, saj je blago ravno zaradi teh pomanjkljivosti kupil po znižani prodajni ceni.
- Prodajalec rešuje reklamacije in obravnava jamčevalne zahtevke v skladu z določbami ZVPot-1.
- Kupec se strinja, da prodajalec za potrebe obdelave naročila in vodenja evidenc za čas garancijskega obdobja hrani kupčeve osebne podatke. Osebni podatki se zbirajo v skladu z nameni opredeljenimi v izpolnjenem Soglasju. Podatki se hranijo do preklica kupčevega privoljenja.
- V primeru, da so določena določila teh Splošnih pogojev poslovanja neizvršljiva oz. postanejo neizvršljiva po sklenitvi kupoprodajne pogodbe, ostanejo ostala določila kupoprodajne pogodbe v veljavi. Namesto neveljavnega ali neizvršljivega določila se uporabi veljavno ali izvršljivo določilo, katerih učinki so najbližji zastavljenemu ekonomskemu cilju, ki sta ga prodajalec in kupec zasledovala ob sklenitvi kupoprodajne pogodbe.
- Prodajalec si pridržuje pravico do kakršnihkoli sprememb pogojev poslovanja kadarkoli in brez predhodnega opozorila. Splošni pogoji stopijo v veljavo z 26.1.2023 in se uporabljajo do njihove spremembe.
9. Garancijski list
Izdajatelj garancijskega lista (dajalec garancije/prodajalec) in pooblaščeni serviser: LES-MMS, d.o.o., Cesta na Bokalce 40, 1000 Ljubljana.
Dajalec garancije jamči za lastnosti ali brezhibno delovanje v garancijskem roku, ki začne teči z izročitvijo blaga potrošniku pod pogoji strokovne montaže in vzdrževanja po priloženih navodilih. Garancija velja za primer slabe izdelave, skritih napak v materialu in za napake v delovanju. Garancija velja na področju Republike Slovenije in se jo uveljavlja skupaj z računom/dobavnico.
- EXPRESS, IMPULS ki so navedeni na tem predračunu, daje dajalec garancije 24 mesečno garancijo,
Dajalec garancije jamči za lastnosti ali brezhibno delovanje v garancijskem roku, ki začne teči z izročitvijo blaga potrošniku pod pogoji strokovne montaže in vzdrževanja po priloženih navodilih. Garancija velja za primer slabe izdelave, skritih napak v materialu in za napake v delovanju. Garancija velja na področju Republike Slovenije in se jo uveljavlja skupaj z računom/dobavnico.
- Garancijski pogoji pričnejo veljati z dnem izročitve blaga kupcu.
- Za izdelke kuhinjskega pohištva blagovnih znamk (leseni deli):
- EXPRESS, IMPULS ki so navedeni na tem predračunu, daje dajalec garancije 24 mesečno garancijo,
- Za gospodinjske aparate, ter ostale izdelke (kopalnice,…), ki so navedeni na tem predračunu, daje dajalec garancije 12-mesečno garancijo. V primeru, da proizvajalec gospodinjskih aparatov zagotavlja daljši garancijski rok kot zgoraj navedeno, se le ta v skladu s pogoji proizvajalca prenese na kupca.
- Dajalec garancije zagotavlja, da bo izdelek v garancijski dobi od izročitve blaga imel lastnosti ali deloval pravilno, če bo uporabnik upošteval navodila za uporabo.
- Dajalec garancije zagotavlja, da bo v garancijski dobi sam ali preko proizvajalca odpravil vse okvare in napake na izdelku, ki niso posledica nepravilne uporabe. Pri okvarah, nastalih zaradi nestrokovne montaže ali transporta s strani kupca, pravice do garancije ni mogoče uveljavljati. Montaža pohištva mora biti izvedena s strani strokovno usposobljene osebe.
- Garancija vključuje brezplačno dobavo potrebnega dela enake vrste, enake kakovosti in enakega tipa zaradi napak, katerih vzrok dokazljivo temelji na konstrukcijski, proizvodni napaki ali napaki materiala. Če izdelka na katerega se nanaša garancija ni več v asortimentu proizvajalca je možna dobava optično in tehnično spremenjenih nadomestnih delov. Garancija obsega poškodbe materiala zaradi industrijske obdelave naslednjih posameznih delov: korpusi omar, pohištveno okovje, sistemi za popolni izvlek in blažilniki predalov, police iz kaljenega stekla ali melamina, žične košare, predali v podnožju, letve podnožja in noge korpusa, okrasne in venčne letve in laminirane delovne plošče.
- Garancija ne zajema ličnic vrat, predalov, korpusov, gumbov, ročajev, ter vseh poškodb, ki so posledica učinkovanja vodne pare, vdora vode ali sopare, ali posledica prenosa vročine v območju električnih/plinskih aparatov.
- Garancija ne velja za okvare in poškodbe, ki nastanejo po krivdi kupca oz. so posledica nenormalne uporabe. Garancija ne pokriva poškodb kot npr. ureznin, prask ali poškodb, ki so povzročene zaradi udarcev ali nezgod. Garancija ne velja tudi za napačno hrambo izdelkov, zavedno ali nezavedno nenamensko uporabljene izdelke, spremenjene izdelke ali izdelke uporabljene v javnem okolju, na prostem ali v korozivnem okolju.
- Garancija ne velja tudi za morebitne barvne razlike pri lesenih masivnih delih izdelkov, oz. manjša odstopanja v tonu furniranih izdelkov zaradi naravne razlike v teksturi in strukturi lesa.
- Kupec svoj zahtevek iz obvezne garancije uveljavlja s prijavo pri dajalcu garancije (pooblaščeni serviser/prodajalec), ki vsebuje natančni opis neskladnosti izdelka. Zahtevku za rešitev reklamacije iz naslova obvezne garancije mora biti priložen račun/dobavnica in v primeru kompleksne neskladnosti izdelka tudi slikovni material.
- Dajalec garancije (pooblaščeni serviser/prodajalec) zagotavlja, da bo kupčevo reklamacijo odpravil v razumnem roku, ki ni daljši od 30 dni od dneva prejema popolnega zahtevka za rešitev reklamacije oz. ogleda izdelka. Ta rok se lahko zaradi kompleksnosti in narave izdelka (izdelano po natančnih navodilih kupca in je prilagojeno njegovim osebnim potrebam), resnosti neskladnosti in napora, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, podaljša na skupni prvotni dobavni rok zapisan v kupoprodajni pogodbi.
- Dajalec garancije (pooblaščeni serviser/prodajalec) zagotavlja kupcu odpravo napak s popravilom izdelka v roku iz 11. točke. V kolikor popravilo ni mogoče bo izdelek zamenjal z novim enakim ali primerljivim brezhibnim izdelkom. V kolikor tudi zamenjava ni mogoča, bo kupcu ponudil sorazmerno znižanje ali vračilo kupnine.
- Pohištva se ne more vrniti prodajalcu brez njegovega predhodnega pisnega soglasja.
- Garancija ne izključuje pravic kupca, ki izhajajo iz obveznega jamstva za skladnost izdelka.
- Dajalec garancije zagotavlja, da bo proti plačilu omogočil vzdrževanje, servis in nadomestne dele 3 leta po preteku garancijskega roka.