Dostava
Informacije o dostavi in osebnem prevzemu naročil.
Kdaj prejmem naročene izdelke?
Naročene izdelke bomo v dogovorjenem roku pripravili za odpremo ter jih preko pošte odposlali na izbran naslov za dostavo oz. v primeru osebnega prevzema na prevzemno mesto.
Izdelki bodo dostavljeni v dostavnem roku, ki je naveden ob posameznemu izdelku v spletni trgovini, pred potrditvijo naročila na pregledu naročila in v elektronskem sporočilu, ki ga prejmeš po zaključku nakupa v spletni trgovini. Rok dostave prične teči od datuma, ko na svoj elektronski naslov prejmeš potrdilo o prejemu naročila. V primeru težje dobavljivosti blaga se ta rok lahko podaljša.
Dostavni rok za naročene izdelke lahko preveriš tudi v potrditvi naročila, ki smo ga poslali na tvoj elektronski naslov. V kolikor potrditvenega sporočila nisi prejel/a, te prosimo, da še enkrat preveriš svojo elektronsko pošto (ne pozabi na predal z vsiljeno pošto) ali pa nas kontaktiraj na [email protected].
Ko bo tvoje naročilo odposlano, prejmeš obvestilo o pošiljki in pripadajočo sledilno številko, s katero lahko svojemu naročilu slediš preko povezave za sledenje Pošte Slovenije.
Status vašega naročila lahko kadarkoli preverite tudi tukaj.
Izdelki bodo dostavljeni v dostavnem roku, ki je naveden ob posameznemu izdelku v spletni trgovini, pred potrditvijo naročila na pregledu naročila in v elektronskem sporočilu, ki ga prejmeš po zaključku nakupa v spletni trgovini. Rok dostave prične teči od datuma, ko na svoj elektronski naslov prejmeš potrdilo o prejemu naročila. V primeru težje dobavljivosti blaga se ta rok lahko podaljša.
Dostavni rok za naročene izdelke lahko preveriš tudi v potrditvi naročila, ki smo ga poslali na tvoj elektronski naslov. V kolikor potrditvenega sporočila nisi prejel/a, te prosimo, da še enkrat preveriš svojo elektronsko pošto (ne pozabi na predal z vsiljeno pošto) ali pa nas kontaktiraj na [email protected].
Ko bo tvoje naročilo odposlano, prejmeš obvestilo o pošiljki in pripadajočo sledilno številko, s katero lahko svojemu naročilu slediš preko povezave za sledenje Pošte Slovenije.
Status vašega naročila lahko kadarkoli preverite tudi tukaj.
Imaš dodatna vprašanja?
V primeru vprašanj se lahko obrneš na naš center za pomoč strankam na telefonski številki 02 616 50 31 ali pa izpolniš kontaktni obrazec na naši strani.