Splošno
Splošne informacije o naročanju v spletni trgovini mömax.
Kakšen je postopek naročila?
Nakup v spletni trgovini je preprost in se izvede v naslednjih korakih:
1. Nakupovalna košarica: Po pregledu ponudbe ob želenih izdelkih izberi možnost »Dodaj v košarico«. Izbrani izdelki so zbrani v košarici, ki jo lahko kadarkoli pregledaš oziroma preveriš s pritiskom na gumb »V košarico« ter v njej urediš izdelke (spremeniš količine izdelkov, jih odstraniš s seznama in/ali izbereš način dostave). Izbiraš lahko med dostavo blaga do izbranega naslova ali pa blago osebno prevzameš v naši poslovalnici. Tvoje naročilo bomo dostavili do izbranega naslova ali do najbližjega mesta, ki je še dostopno z dostavnim vozilom. Če dostop dostavnega vozila do izbranega naslova ni mogoč, prosimo, da to navedeš med opombe v zadnjem koraku nakupa. Košarico lahko dopolniš z dodatnimi izdelki tako, da se vrneš nazaj v trgovino, bodisi z gumbom »Nadaljuj z nakupovanjem« ali preko menijev v zgornji vrstici.
2. Naslov za dostavo/račun: V obrazec za naročilo vpišeš svoje kontaktne podatke ter določiš naslov za račun in dostavo. Če želiš izdelke kupiti kot podjetje, lahko to na tem mestu tudi označiš.
3. Način plačila: V tem koraku izbereš enega od ponujenih načinov plačila za svoje naročilo.
4. Pregled naročila in potrditev nakupa: V tem koraku lahko še enkrat preveriš vsebino košarice oz. naročila, vključno s količino in ceno izdelkov, izbranim načinom dostave in plačila, pri čemer lahko s klikom na polje »Uredi« vnesene podatke po potrebi tudi popraviš oziroma spremeniš. Dodatno lahko v prostor za opombe navedeš tudi morebitne posebnosti glede tvojega naročila (npr. posebnosti glede možnosti dostave: »Do želenega naslova ni mogoče dostopati z dostavnim vozilom.«). V takšnih primerih te bomo po prejemu naročila kontaktirali in skupaj poskusili najti ustrezno rešitev. Ob doplačilu ponujamo tudi tako imenovano »ročno dostavo« od skrajne točke, dostopne z dostavnim vozilom do navedenega naslova dostave. Pred zaključkom nakupa z izbiro potrditvenega polja podaš tudi izrecno soglasje za obdelavo osebnih podatkov in hkrati potrjuješ, da v celoti razumeš Splošne pogoje poslovanja in jih sprejemaš. S klikom na gumb »Kupi zdaj« zaključiš postopek nakupa.
5. Zahvala za opravljeno naročilo: Po zaključku nakupa na spletni strani prejmeš elektronsko sporočilo z vsemi podatki o tvojem naročilu in dostavi. Pogodba o nakupu med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (ko prejmeš elektronsko sporočilo o prejemu naročila).
1. Nakupovalna košarica: Po pregledu ponudbe ob želenih izdelkih izberi možnost »Dodaj v košarico«. Izbrani izdelki so zbrani v košarici, ki jo lahko kadarkoli pregledaš oziroma preveriš s pritiskom na gumb »V košarico« ter v njej urediš izdelke (spremeniš količine izdelkov, jih odstraniš s seznama in/ali izbereš način dostave). Izbiraš lahko med dostavo blaga do izbranega naslova ali pa blago osebno prevzameš v naši poslovalnici. Tvoje naročilo bomo dostavili do izbranega naslova ali do najbližjega mesta, ki je še dostopno z dostavnim vozilom. Če dostop dostavnega vozila do izbranega naslova ni mogoč, prosimo, da to navedeš med opombe v zadnjem koraku nakupa. Košarico lahko dopolniš z dodatnimi izdelki tako, da se vrneš nazaj v trgovino, bodisi z gumbom »Nadaljuj z nakupovanjem« ali preko menijev v zgornji vrstici.
2. Naslov za dostavo/račun: V obrazec za naročilo vpišeš svoje kontaktne podatke ter določiš naslov za račun in dostavo. Če želiš izdelke kupiti kot podjetje, lahko to na tem mestu tudi označiš.
3. Način plačila: V tem koraku izbereš enega od ponujenih načinov plačila za svoje naročilo.
4. Pregled naročila in potrditev nakupa: V tem koraku lahko še enkrat preveriš vsebino košarice oz. naročila, vključno s količino in ceno izdelkov, izbranim načinom dostave in plačila, pri čemer lahko s klikom na polje »Uredi« vnesene podatke po potrebi tudi popraviš oziroma spremeniš. Dodatno lahko v prostor za opombe navedeš tudi morebitne posebnosti glede tvojega naročila (npr. posebnosti glede možnosti dostave: »Do želenega naslova ni mogoče dostopati z dostavnim vozilom.«). V takšnih primerih te bomo po prejemu naročila kontaktirali in skupaj poskusili najti ustrezno rešitev. Ob doplačilu ponujamo tudi tako imenovano »ročno dostavo« od skrajne točke, dostopne z dostavnim vozilom do navedenega naslova dostave. Pred zaključkom nakupa z izbiro potrditvenega polja podaš tudi izrecno soglasje za obdelavo osebnih podatkov in hkrati potrjuješ, da v celoti razumeš Splošne pogoje poslovanja in jih sprejemaš. S klikom na gumb »Kupi zdaj« zaključiš postopek nakupa.
5. Zahvala za opravljeno naročilo: Po zaključku nakupa na spletni strani prejmeš elektronsko sporočilo z vsemi podatki o tvojem naročilu in dostavi. Pogodba o nakupu med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (ko prejmeš elektronsko sporočilo o prejemu naročila).
Imaš dodatna vprašanja?
V primeru vprašanj se lahko obrneš na naš center za pomoč strankam na telefonski številki 02 616 50 31 ali pa izpolniš kontaktni obrazec na naši strani.