Splošno
Splošne informacije o naročanju v spletni trgovini mömax.
Kako in do kdaj lahko naročilo prekličem?
Svoje naročilo lahko prekličeš ali spremeniš tako, da na spletni strani oddaš novo naročilo z novimi podatki, hkrati pa na elektronski naslov [email protected] pošlješ zahtevek za preklic prejšnjega naročila. Naročilo lahko prekličeš ali spremeniš tudi po telefonu na telefonsko številko 02 616 50 31 (od ponedeljka do sobote od 9h do 20h).
Pri poštnih dostavah naročilo lahko odpoveš do oddaje pošiljke na pošto. V kolikor je blago že na poti, prosimo, da prevzem pošiljke zavrneš.
Ne zagotavljamo, da bo naročilo lahko uspešno ustavljeno oz. preklicano. Delni preklic naročila ni mogoč.
Pri poštnih dostavah naročilo lahko odpoveš do oddaje pošiljke na pošto. V kolikor je blago že na poti, prosimo, da prevzem pošiljke zavrneš.
Ne zagotavljamo, da bo naročilo lahko uspešno ustavljeno oz. preklicano. Delni preklic naročila ni mogoč.
Imaš dodatna vprašanja?
V primeru vprašanj se lahko obrneš na naš center za pomoč strankam na telefonski številki 02 616 50 31 ali pa izpolniš kontaktni obrazec na naši strani.