Reklamacije in vračila

Informacije o reklamacijah izdelkov in vračilih.

Kaj moram storiti, če je bilo moje naročilo dostavljeno nepopolno ali pa so izdelki poškodovani?

Vsako naročilo pred pošiljanjem skrbno pregledamo. Če se kljub temu zgodi, da prejmeš nepopolno ali poškodovano pošiljko, lahko prijaviš reklamacijo izdelka.

Prosimo, da prejeto blago pregledaš in nam v roku 14 dni od dneva prejema blaga sporočiš morebitne poškodbe.

Da bi lahko zagotovili čim bolj hitro in učinkovito obravnavo tvoje reklamacije, te prosimo, da nam posreduješ naslednje informacije:
  • številko naročila oz. pogodbe,
  • natančen opis poškodbe ali pomanjkljivosti,
  • natančne fotografije (posnetke od blizu in v celoti, iz katerih se lahko škoda ustrezno oceni),
  • v primeru poškodovanih ali manjkajočih delov te prosimo, da v navodilih za montažo označiš točne nazive teh delov.
Te informacije nam pošlji na elektronski naslov [email protected], mi pa te bomo nato obvestili o nadaljnjem postopku.

Imaš dodatna vprašanja?

V primeru vprašanj se lahko obrneš na naš center za pomoč strankam na telefonski številki 02 616 50 31 ali pa izpolniš kontaktni obrazec na naši strani.